eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.Centrum Komunikacyjne w Legionowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Legionowo: Pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Centrum Komunikacyjne w Legionowie
Numer ogłoszenia: 80915 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60297 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Centrum Komunikacyjne w Legionowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1) pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Centrum Komunikacyjne w Legionowie 2) w ramach zamierzenia Centrum Komunikacyjne w Legionowie jest wykonywanie czynności wielobranżowego nadzoru autorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych obejmujących: a) budowę budynku dworca przy przystanku PKP Legionowo przy ul. T. Kościuszki wraz z infrastrukturą towarzyszącą, b) budowę garażu wielopoziomowego przy ul. Zegrzyńskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, c) budowę połączenia drogowego ul. Polnej z ul. Piaskową, d) rozbudowę istniejącego przejścia podziemnego pod torami kolejowymi przystanku PKP Legionowo. 3) w zakresie: a) stwierdzenie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami oraz zapisami dokonanymi przez Wykonawcę w dzienniku budowy, b) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektorów nadzoru inwestorskiego lub inwestora, c) czuwanie by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, a w przypadku konieczności wprowadzenia zmian istotnych przygotowanie dokumentacji zamiennej i wszelkich wystąpień do instytucji opiniujących i organu wydającego nowe pozwolenie na budowę, d) bieżące doradzanie Wykonawcy we wszelkich sprawach związanych z realizacją inwestycji, e) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej: - Wykonawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień w terminie nie później niż 3 dni robocze od daty ich zgłoszenia, f) wyjaśnianie z wykonawcą robót wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, g) sporządzanie dodatkowych szkiców objaśniających rozwiązania projektowe, jeśli sytuacja na budowie będzie tego wymagała, h) uczestnictwo w Radach Budowy, i) udział w odbiorach technicznych, w odbiorach urzędowych i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu, j) zapewnienie udziału przedstawicieli poszczególnych branż budowlanych w sprawowaniu nadzoru autorskiego zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia, k) ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami prawa; l) niezwłoczne informowanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych o wszelkich dostrzeżonych błędach w realizacji inwestycji, a w szczególności o powstałych w trakcie budowy rozbieżnościach z dokumentacją projektową, ł) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, m) dokonywanie stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, n) sporządzanie protokołów, notatek i/lub zapisów z ustaleń, o) przygotowanie wszelkich ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów objętych inwestycją, w tym w szczególności (jeśli będzie to konieczne) ekspertyzy w zakresie zastosowanych zabezpieczeń przeciwpożarowych co do ich zgodności z aktualnymi przepisami, normami i ich bieżącymi interpretacjami, p) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych nieprzewidzianych umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, r) opracowanie kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na roboty dodatkowe nie objęte dokumentacją projektową a wynikłe w trakcie realizacji robót, s) niezwłoczne uzgadnianie i ocenę zasadności, wprowadzenia rozwiązań zamiennych lub korygujących w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zgłaszanych przez Zamawiającego lub wykonawcę robót w toku prowadzonych prac, w szczególności w stosunku do rozwiązań technicznych i technologicznych, t) wizytację na budowie co najmniej jeden raz w tygodniu u) inne czynności uzgodnione odrębnie przez Strony.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATELIER ZETTA Zenon Zabagło, ul. Pratulińska 10/2, 03-511 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126016,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164820,00

  • Oferta z najniższą ceną: 164820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164820,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.