Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Świdnica: Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdnicy ulica Karola Marcinkowskiego 4-6
Numer ogłoszenia: 80913 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. H. Sienkiewicza, ul. Karola Marcinkowskiego 4-6, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8522366, fax 074 8522366.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4.sitenet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdnicy ulica Karola Marcinkowskiego 4-6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 45210000-2 Roboty budowlane 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45440000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych według Wspólnego Słownika Zamówień obejmujące niezbędne prace budowlane: - roboty rozbiórkowe obejmujące - wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych, zdjęcie skrzydeł, wykucie okien, rozebranie ścianek działowych, rozkucie otworów drzwiowych na drzwi szer. 90 cm - 2 szt, rozbiórka nadproży, rozbiórka okładzin ściennych z płytek, zerwanie posadzki lastrykowej z cokolikiem, rozbiórka parapetów, wykucie bruzd dla instalacji, przebicie otworów w ścianach i stropach, wywóz gruzu na wysypisko wraz z kosztem wysypiska. - roboty murarskie, tynkarskie, okładzinowe - obsadzenie ościeżnic drzwiowych z kompletnymi skrzydłami, obsadzenie okien drewnianych z szybą zespoloną w układzie istniejących okien, ścianki działowe z gazobetonu zbrojone konstrukcyjnie, nadproża drzwiowe stalowe, przetarcie ścian i sufitów, tynki ścianek działowych, uzupełnienie tynków, tynki bruzd instalacyjnych, obsadzenie kratek wentylacyjnych, obsadzenie parapetów zewnętrznych z blachy, posadzki z płytek typu gres ( kolor do ustalenia z inwestorem ) z cokolikami i z izolacją przeciwwilgociową, okładziny ścian z płytek ( kolor do ustalenia z inwestorem ) z listwami narożnikowymi i progami, uszczelnienia silikonem, obudowa elementów regipsami roboty malarskie - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, malowanie instalacji farba olejną. - roboty elektryczne - wymiana przewodów elektrycznych, wymiana osprzętu, montaż nowych opraw oświetleniowych, sprawdzenie instalacji. - roboty instalacyjne - wymiana umywalek, kompletów WC, baterii, wpustów ściekowych, wymiana podejść pod urządzenia, wymiana rurociągów i rur centralnego ogrzewania próba szczelności instalacji, demontaż i montaż grzejników, wywóz gruzu na wysypisko wraz z kosztem wysypiska.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 0zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cena 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt 9 SIWZ oraz złożyć: - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych: 1) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ - załącznik nr 1; W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że wykonawca prowadzi działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2; W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników ze wskazaniem osoby desygnowanej do pełnienia obowiązków kierownika budowy - załącznik nr 3; 4) dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej, z którego wynika, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 4; 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót budowlanych, referencje) - załącznik nr 5; - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 6) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 6; 7) kosztorys ofertowy - załącznik nr 7; Kosztorys ofertowy należy sporządzić w formie szczegółowej w oparciu o przedmiar robót zawierający podstawę wyceny robót. Ceny jednostkowe kosztorysu należy wyliczyć z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych dla poszczególnych pozycji. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. 8) umowy lub projekty umów powykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 647 kodeksu cywilnego ( Dz. U. Z dnia 14 lutego 2003r. Nr 49 poz. 408) -załącznik nr 8 do oferty; 9) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 9 do oferty; 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 50.000,-zł - załącznik nr 10 do oferty; 11) wykaz podmiotów realizujących zamówienie - załącznik nr 11 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4.sitenet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. H. Sienkiewicza 58-105 Świdnica, ul. Karola Marcinkowskiego 4-6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 12:00, miejsce: : sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 4 za potwierdzeniem daty i godziny złożenia oferty..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Zakup i dostawa samochodu do przewozu 9 osób typu ,,brygadówka" na potrzeby realizacji zadań własnych przez Zamawiającego
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
- Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowalne przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12
- I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.