eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Wykonanie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 10 przy ul. Górniczej 19 w Rumi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Rumia: Wykonanie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 10 przy ul. Górniczej 19 w Rumi.
Numer ogłoszenia: 80813 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 10 przy ul. Górniczej 19 w Rumi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zadania wykonanie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 10 przy ul. Górniczej 19 w Rumi. I .ZAKRES PRAC: 1.TERMOMODERNIZACJA ŚCIAN : 1.1. Docieplenie ścian styropianem gr 10 cm (elewacja południowa, północna i wschodnia) z przygotowaniem podłoża, kołkowaniem, wklejeniem siatki, wykonaniem wyprawy elewacyjnej sylikatowo akrylowej - 563,061 m2. 1.2. Docieplenie ościeży, gzymsów styropianem gr.5 cm w/w elewacji z przygotowaniem podłoża, kołkowaniem, wklejeniem siatki, wykonaniem wyprawy elewacyjnej sylikatowo-akrylowej -155,911 m2. 1.3. Rozbiórka obróbek blacharskich (parapety i daszku przy placu wewnętrznym) - 30,538 m2. 1.4. Montaż listew cokołowych - 80,43mb. 1.5. Wykonanie ochrony narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 379,03 mb. 1.6. Montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej parapetów zewnętrznych - 36,556 m2. 1.7. Rozebranie studzienek przyokiennych na elewacji północnej i południowej - 25,56 m2. 1.8. Rozebranie płytek chodnikowych betonowych - 29,62 m2. 1.9. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowe j - 51,94 m2. 1.10.Wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych o szer. do 1,5 m elewacja północna i południowa - 249,171 m3. 1.11.Zerwanie cokołu z lastryko - 91,579 m3. 1.12.Przygotowanie podłoża pod docieplenie ścian fundamentowych, zaizolowanie przeciwwilgociowe pionowe z wykonaniem podkładu, 2 krotnym wykonaniem izolacji, sprawdzeniem przyczepności podłoża przyklejenie styropianu gr.8 cm - 281,888 m3. 1.13.Wykonaie izolacji z folii kubełkowej bez gruntowania powierzchni -173,485 m2. 1.14.Obrobka blacharska z blachy powlekanej zabezpieczającej folię kubełkową -14,608 m2. 1.15. Przyklejenie dwóch warstw siatki na cokole, zagruntowanie cokołu - 91,579 m2. 1.16. Wykonanie tynków cienkowarstwowych na cokole - 102,77 m2. 1.17. Odtworzenie naświetli piwnicznych z bloczków betonowych na zaprawie cementowej - 26,798 m3. 1.18. Wykonanie ław fundamentowych betonowych pod nowe naświetla - 5,936 m3. 1.19. Wykonanie podkładu betonowego w naświetlach -3,299 m3. 1.20. Zaizolowanie przeciwwilgociowe poziome podkładu 1 x roztwór asfaltowy na zimno i 1 x papa termozgrzewalna, wykonanie posadzki cementowej - 32,988 m2. 1.21. Demontaż i ponowny montaż krat naświetli piwnicznych z obramowaniem, oczyszczeniem i przemalowaniem -1 kpl. 1.22. Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi i ubiciem warstwami co 15 cm - 249,71 m.3 1.23. Wymiana rur deszczowych z osadnikiem i kolanek - 8 kpl. 1.24. Ponowne ułożenie kostki z demontażu po zakończonych robotach izolacyjnych - 51,94 m2. 1.25. Wykonanie opaski z kostki betonowej - 29,62 m2. 1.26. Wykonanie obrzeży betonowych przy opasce - 59,24 mb. 1.27. Wymiana złączy instalacji odgromowych - 6 szt. 1.28. Wymiana bednarki na długości prowadzenia izolacji - 83,08 mb. 1.29. Wymiana złączy instalacji odgromowej - 6 szt. 1.30. Łączenie uziemienia z bednarki przez spawanie - 12 szt. 1.31.Badania i pomiary instalacji odgromowej - 6 pomiarów. 1.32.Wywóz gruzu na odl.11 km i utylizacja gruzu - 29,788 m3. 1.33.Ustawienie rusztowań do wykonania prac budowlanych - 632,83 m2. 2.TERMOMODERNIZACJA DACHU : 2.1. Rozbiórki rynien i rur spustowych - 140,521 mb. 2.2. Demontaż konstrukcji stalowej - 2 kpl. 2.3. Rozbiórka obróbek blacharskich - 182,23 m2. 2.4. Demontaż wywiewek wentylacyjnych i ponowny montaż - 6 kpl. 2.5. Rozbiórka czapek kominowych -14,74 m2. 2.6. Skucie luźnego tynku z kominów zewnętrznych i ogniomurków - 49,059 m2. 2.6. Demontaż wysięgników instalacji odgromowej - 12 szt. 2.7. Demontaż instalacji odgromowej na dachu - 167,18 mb. 2.8. Rozbiórka pokrycia dachu na odcinkach demontowanej blacharki - 35,00 m2. 2.9. Zagruntowanie podłoża i uzupełnienie tynków na kominach i murkach ogniowych - 77,805 m2. 2.10.Deskowanie i wykonanie nowych czapek kominów - 1,179 m3. 2.11.Obróbki blacharskie (pas nadrynnowy, murki ogniowe, kominy, gzymsy) - 206,082 m2, 2.12. Montaż murłat 10 x 10cm na dachu z kotwieniem - 0,69 m3. 2.13. Oczyszczenie dachu przed montażem izolacji - 552,76 m2. 2.14.Montaż nowych rynien fi 18 cm - 58,91 mb. 2.15.Montaż rur spustowych fi 15 cm z obróbką przejść - 81,60 mb. 2.16.Ocieplenie dachu styropapą gr.10 cm z przymocowaniem do podłoża - 554,76 m2. 2.17.Pokrycie dachu papą termozgrzewalną podkładową i nawierzchniową - 595,226 m2. 2.18.Montaż wsporników instalacji odgromowej na ścianie i dachu - 95 szt. 2.19.Montaz iglic wraz z kotwami - 8 kpl. 2.20.Montaż zwodów instalacji odgromowej z pręta fi 10mm - 167,18 mb. 2.21.Montaż złączy rynnowych - 10 szt. 2.22.Wywóz gruzu na wysypisko odl. 11 km i utylizacja - 7,603 m3. 2.23.Montaż wzmocnienia pod konstrukcję kotła gazowego z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego i robotami towarzyszącymi budowlanymi -1 kpl. 2.24.Montaż płyt OSB gr. 22 mm pod obróbki blacharskie na attykach z kołkowaniem -19,80 m2. 3.MODERNIZACJA STOLARKI OKIENNEJ ; 3.1.Wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniu kotłowni na okna ALU profil ciepły, okna dwuskrzydłowe, skrzydła uchylno-rozwierne i rozwierne, okucia obwiedniowe - 4 szt. 3.2.Obróbka osadzenia i przemalowanie ościeży - 4 szt. 4. Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ tj.: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz ewentualnych wyjaśnieniach Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami terenowymi budowy i dokumentacją projektową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 61.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania , tj. wykonaniu co najmniej dwóch kontraktów na wykonaniu co najmniej dwóch kontraktów na termomodrnizację obiektów budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł brutto każdy. Kontrakty mogą łączyć poszczególne branże.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. minimum jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami i wpisaną na listę członków właściwej izby zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, który powinien posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz wpisanymi na listę członków właściwej izby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; 2) Wykonawca, który zaproponuje zastosowanie innych równoważnych urządzeń i materiałów w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów (np. karty produktów) dla zaproponowanych urządzeń i materiałów, potwierdzających że ich parametry są nie gorsze od parametrów urządzeń i materiałów opisanych w projekcie; 3) wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi na roboty będące przedmiotem zamówienia kosztorys rzeczowy; 4) wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi na roboty szczegółowy kosztorys ofertowy z uwzględnieniem cen materiałów, sprzętu, transportu i robocizny oraz narzutów wraz z tabelą elementów scalonych. 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wystąpienie kolizji nieprzewidzianej w projekcie i uniemożliwiającej kontynuację robót, 2) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywanie jakichkolwiek robót przez okres co najmniej dwóch tygodni, 3) wystąpienia wad lub braków w dokumentacji projektowej, 4) wystąpienia zmian dokumentacji projektowej, 5) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i/lub zamiennych, 6) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów, 7) odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 8) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w wypadku wystąpienia robót zamiennych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutej sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. 3. Dopuszcza się możliwość aneksowania umowy w przypadku zmiany podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie składania oferty oraz zmiany Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 4. Dopuszcza się dodatkowo zmiany postanowień umowy w sytuacji opisanej w projekcie umowy § 5 ust. 6, 12, § 17

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Starowiejska 17, Referat Zamówień Publicznych, Pokój nr 105..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2015 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Sekretariat, Pokój nr 204..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: minimalny okres udzielonej gwarancji oraz rękojmi - 36 miesięcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.