Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Toruń: Roboty remontowe: modernizacja toalet dziewczęcych i remont dachu w budynku Gimnazjum nr 21 w Toruniu, ul. Morcinka 13
Numer ogłoszenia: 80813 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 21, ul. Gustawa Morcinka 13, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 622 87 80, fax 0-56 622 87 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gim21.torun.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://gim21.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe: modernizacja toalet dziewczęcych i remont dachu w budynku Gimnazjum nr 21 w Toruniu, ul. Morcinka 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem realizacji jest wykonanie robót remontowych w budynku Gimnazjum nr 21. Dwa zadania obejmują następujący zakres prac: 1.Remont toalet uczniowskich : - Demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych, posadzek i okładzin ściennych, kabin i okien, - Montaż okien, parapetów, instalacji kanalizacji wewnętrznej, przyborów, instalacji zwu i cwu, wykonanie izolacji i posadzek, uzupełnienie tynków, licowanie ścian i podłóg, malowanie , wykonanie kabin, 2. Remont dachu - demontaż papy, wykonanie gładzi, zagruntowanie podłoża, pokrycie podłoża i nowych obróbek -demontaż pasów podrynnowych, nadrynnowych, obróbek kominów, rur wywiewnych i opierzeń wykonanie i montaż nowych obróbek -wykonanie warstwy betonowej - demontaż i montaż rur spustowych i rynien Zgodnie ze specyfikacją wykonania robót i odbioru oraz przedmiarem robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu , c)dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) zrealizowali z należytą starannością jako główni wykonawcy w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, e) wymienią ewentualnych podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje podwykonawców ) obejmujących roboty towarzyszące głównemu przedmiotowi zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( min 3) , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 3 Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w powyższym wykazie zostały wykonane z należytą starannością ( min. 3 ) 4 Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) Wskazanie kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5 Wykaz ewentualnych podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje podwykonawców ). 6. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gim21.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 21 87-100 Toruń, ul. Morcinka 13 pok. 26 - Kierownik gospodarczy tel. 56 622 87 80 wew. 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Gimnazjum nr 21 87-100 Toruń, ul. Morcinka 13 pok. 26 - Kierownik gospodarczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja toalet dziewczęcych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont toalet uczniowskich : - Demontaż instalacji i urządzeń sanitarnych, posadzek i okładzin ściennych, kabin i okien, - Montaż okien, parapetów, instalacji kanalizacji wewnętrznej, przyborów, instalacji zwu i cwu, wykonanie izolacji i posadzek, uzupełnienie tynków, licowanie ścian i podłóg, malowanie , wykonanie kabin,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont dachu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Remont dachu - demontaż papy, wykonanie gładzi, zagruntowanie podłoża, pokrycie podłoża i nowych obróbek -demontaż pasów podrynnowych, nadrynnowych, obróbek kominów, rur wywiewnych i opierzeń wykonanie i montaż nowych obróbek -wykonanie warstwy betonowej - demontaż i montaż rur spustowych i rynien,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Węgrowie
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.