eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Usługi transportowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Świebodzin: Usługi transportowe
Numer ogłoszenia: 80797 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Sobieskiego 14, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755355, 4751516, fax 068 4755355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl/bip.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia: 1.1.Świadczenie usług transportowych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. Usługi świadczone będą od 2008-05-05 do 2009-05-04 w godzinach pracy ZDP. Kierowcy podczas postoju będą zobowiązani do pracy przy utrzymaniu dróg wraz z pracownikami Zamawiającego. Dyspozycje dotyczące pracy wyżej wymienionego sprzętu wydawane będą przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zgodnie z bieżącymi potrzebami, każdego dnia roboczego. 1.1.1.Samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności: 5 - 6 ton z przeznaczeniem do transportu materiałów (masa bitumiczna, ziemia, gałęzie i in.) i sprzętu oraz pracowników Zamawiającego, przewidywany zakres ok. 1200 godzin. 1.1.2.Samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności: 5 - 6 ton z przeznaczeniem do transportu masy na zimno, tłucznia itp. - rozliczane w kilometrach - przewidywany zakres ok. 3500 km. 1.1.3.Samochodu ciężarowo - osobowego o ładowności 1,5 - 3 ton z przeznaczeniem do transportu materiałów (masa bitumiczna, ziemia, gałęzie i in.) i sprzętu oraz 3-5 pracowników Zamawiającego, przewidywany zakres ok. 600 godzin. 1.1.4.Busa osobowego, o ładowności 0,5 -1,5 tony, przystosowanego do przewozu 6 pracowników Zamawiającego i drobnego sprzętu, przewidywany zakres ok. 100 godzin. 1.2.Usługi koparko-ładowarki przy robotach związanych z utrzymaniem letnim dróg (ścinanie poboczy, naprawa dróg gruntowych itp.) w przewidywanym zakresie ok. 150 godzin. Koparka winna mieć łyżki o pojemności od 0,15 do 0,6 m3, pojemność łyżki ładowarki 1- 1,5 m3. 1.3.Świadczenie usług transportowych na samochodzie ciężarowym samowyładowczym, z przeznaczeniem do transportu soli i piasku do zimowego utrzymania dróg, w przewidywanym zakresie około 16 000 tonokilometrów. 1.4.Usługi ładowacza o pojemności łyżki 0,30 -0,50 m3 przy mieszaniu piasku z solą, przewidywany zakres ok. 160 godzin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi transportu lądowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- usługi transportowe. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponuje środkami transportowymi określonymi w przedmiocie zamówienia, kserokopie zaświadczeń kierowców potwierdzających spełnianie wymagań określonych w art. 39a ust. 1 pkt 3 - 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, kserokopie dowodów opłacania składek ubezpieczenia OC samochodów, kserokopie dowodów rejestracyjnych każdego oferowanego samochodu. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Ocena spełnienia warunków kwalifikacyjnych wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria : Ř Wykonawca musi być zarejestrowany jako firma lub właściwa osoba prawna, będąca w stanie wykonać wymienione w przedmiocie zamówienia zadanie - podjęcie i wykonanie transportu drogowego wymaga uzyskania odpowiedniej licencji na wykonanie transportu drogowego, zwanej dalej licencją zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z dnia 30.10.2001 r. z późn.zm). Wykonawca musi przedstawić także dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - usługi transportowe; Ř Wykonawca musi mieć do dyspozycji pracowników zdolnych do wykonania zadania i posiadających doświadczenie w pracach związanych z transportem i utrzymaniem dróg. Pod pojęciem doświadczenie Zamawiający rozumie: · Prace kierowcy (operatora) co najmniej w ciągu trzech sezonów na sprzęcie do prac przy utrzymaniu dróg. Ř Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem przy pracach związanych z utrzymaniem dróg. Pod pojęciem doświadczenie Zamawiający rozumie : · Wykonawca zrealizował, co najmniej w okresie ostatnich trzech lat zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w specyfikacji. Pod pojęciem zadania Zamawiający rozumie prace związane z transportem i utrzymaniem dróg przez trzy pełne sezony dla części 1.1 na kwotę min. 40 tys. w roku a dla pozostałych części na kwoty porównywalne ze składaną ofertą. W celu sprawdzenia, czy oferta spełnia wymagania, komisja przetargowa może żądać udostępnienia oferowanego sprzętu w celu sprawdzenia, czy spełnia on wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu. Na podstawie art. 26 ust.1, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu sprzętu, niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia jakim dysponuje wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; 3) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w specyfikacji. Pod pojęciem zadania Zamawiający rozumie zadania obejmujące prace związane z transportem i utrzymaniem na drogach publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; Ww. dokumenty wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wszystkie oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.pl/bip.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Sobieskiego 14 66-200 Świebodzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Sobieskiego 14 66-200 Świebodzin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi transportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W formluarzu oferty Wykonawca wypełnia tabelę wyłącznie dla zadań, na które jest składana oferta, pozostałe pola nalezy przekreślić..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi transportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W formularzu oferty Wykanawca wypełnia tabelę wyłącznie dla zadań, na które jest składana oferta, pozostałe pola nalezy przekreślić..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.