Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 80796 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Wrocław: Dostawa rękawic oraz dozowników i pojemników do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania:
Zadanie nr 1 Dostawa rękawic do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu
Zadanie nr 2 Dostawa wraz z montażem dozowników mydła, pojemników na papier i ręczniki oraz pojemników do segregacji odpadów do żłobka nr 6 przy ul. Krowiej 1 we Wrocławiu
Znak postępowania: ZP-21/WZŻ/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45574-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46815-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny
021545051, ul.
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+4871 365 03 46, faks
+4871 365 03 47, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.wzz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rękawic oraz dozowników i pojemników do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa rękawic do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Zadanie nr 2 Dostawa wraz z montażem dozowników mydła, pojemników na papier i ręczniki oraz pojemników do segregacji odpadów do żłobka nr 6 przy ul. Krowiej 1 we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-21/WZŻ/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Rodzaj zamówienia: dostawa 2) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa rękawic oraz dozowników i pojemników do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa rękawic do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Zadanie nr 2 Dostawa wraz z montażem dozowników mydła, pojemników na papier i ręczniki oraz pojemników do segregacji odpadów do żłobka nr 6 przy ul. Krowiej 1 we Wrocławiu 3) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany: w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ - dla zadania nr 1 w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ - dla zadania nr 2 4) Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 4.1) Dla zadania nr 1 18.42.40.00-7 Rękawice; 18.42.43.00-0 Rękawice jednorazowe. 4.2) Dla zadania nr 2 39.51.44.00-2 - automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe; 39.83.17.00-3 - automatyczne dozowniki mydła. 5) Dostawa przedmiotu zamówienia: 5.1) zadanie nr 1 będzie odbywać się do n/w obiektów Zamawiającego: Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynek administracyjny - ul. Fabryczna 15, Wrocław. 5.2) zadanie nr 2 nastąpi do żłobka nr 6 ul. Krowia 1 50-149 Wrocław. Konkretne miejsca zamontowania dozowników i pojemników zostały wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2 do SIWZ w kolumnie opis przedmiotu zamówienia. 6) Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 6.1) Na opakowaniach muszą znajdować się napisy w języku polskim oraz oznakowanie znakiem CE oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6.2) Etykieta na opakowaniu musi zawierać minimum następujące dane: nazwę i adres producenta , nazwę wyrobu, termin ważności (przydatności do użycia), datę produkcji. 6.3)W przypadku rękawic do stosowania w kuchni na opakowaniu musi być umieszczony znak (piktogram) wskazujący, że zaproponowane rękawice są dopuszczone do kontaktu z żywnością. 7) Pozostałe wymagania dla przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2 7.1) Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w miejscach zamontowania dozowników i pojemników. W celu umówienia się na wizję Wykonawca winien skontaktować się z kierownikiem Żłobka nr 6 panią Martą Staszewską tel. 71/365-03-06 mail: zlobek6@wzz.wroc.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
18424000-7
Dodatkowe kody CPV:
18424300-0,
39514400-2,
39831700-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 Dostawa rękawic do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23173.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 17471.07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 Dostawa wraz z montażem dozowników mydła, pojemników na papier i ręczniki oraz pojemników do segregacji odpadów do żłobka nr 6 przy ul. Krowiej 1 we Wrocławiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy w/w - uznano za najkorzystniejszą ofertę nr 5. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2000.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2910.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.