To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 8078 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Kamienna Góra: Dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361074-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, krajowy numer identyfikacyjny
23109500700000, ul.
Szarocin
1,
58400
Kamienna Góra, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
0-75 742 44 20, faks
0-75 742 44 20, e-mail
szarocin@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpsszarocin.wordpress.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budetowa samorządu terytorialnego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/D/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego typu lekkiego wg Polskiej Normy PN-C 96024:2011 z przeznaczeniem na cele grzewcze na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, o następujących parametrach: 1. wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg; 2. gęstość w temp. 150C max. 860 kg/m3; 3. temperatura zapłonu min. 560C; 4. temperatura płynięcia max. -200C; 5. zawartość siarki nie więcej niż 0,1 % (m/m); 6. zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg; 7. barwa czerwona Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy szacuje się na poziomie 40 000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianego oleju opałowego w stosunku do ogólnego zapotrzebowania. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw. Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie sukcesywnie (jednorazowo od 5 000litrów do 9 000 litrów), w miarę potrzeb Zamawiającego. Ze względu na warunki dojazdu autocysterny nie powinny być większe jak o pojemności 9 000 litrów. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju opałowego. Wykonawca dostarczy zamówiony olej opałowy własnym transportem. Autocysterna powinna być wyposażona w licznik wskazujący ilość przelewanego paliwa, wąż o długości około 20 mb z odpowiednimi końcówkami. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie etapami według zgłoszeń telefonicznych lub przesłanych faksem przez Zamawiającego, w terminach, ilościach wskazanych przez Zamawiającego (max. do 48 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania). Dostawa oleju opałowego winna odbywać się w godzinach od 7:00 do 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku. Przy każdej dostawie oleju Wykonawca dostarczymy dokument potwierdzający cenę producenta oleju opałowego z dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego oraz dokument potwierdzający jakość oraz parametry dostarczanego oleju. UWAGA! Zamawiający informuje, że ilość dostarczanego paliwa nie będzie podlegać przeliczeniu do ilości w temperaturze 15°C. Jedynie dla ustalenia ceny netto za 1 litr oleju bierze się pod uwagę cenę netto w temperaturze referencyjnej 15°C dostawcy oleju opałowego, o czym świadczą zapisy w Części III. Istotne postanowienia umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85696.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 113200,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Przebudowa ściany oporowej wraz z miejscami postojowymi w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.