eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zakup, dostawa i montaż stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Gospodarczych w Elblągu ul. Królewiecka 128 (obiekt zabytkowy - wpis do rejestru zabytków decyzją z dnia 16 lipca 2007 r. nr rej. A-4471)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Elbląg: Zakup, dostawa i montaż stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Gospodarczych w Elblągu ul. Królewiecka 128 (obiekt zabytkowy - wpis do rejestru zabytków decyzją z dnia 16 lipca 2007 r. nr rej. A-4471)
Numer ogłoszenia: 80789 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Gospodarczych w Elblągu , ul. Królewiecka 128, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 625 88 61, faks 55 625 88 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsg.republika.pl; bipjednostek.umelblag.pl; www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Gospodarczych w Elblągu ul. Królewiecka 128 (obiekt zabytkowy - wpis do rejestru zabytków decyzją z dnia 16 lipca 2007 r. nr rej. A-4471).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż stolarki okiennej w zabytkowym budynku Zespołu Szkół Gospodarczych w Elblągu przy ul. Królewieckiej 128 Przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia poniżej: 60 000 EURO Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: a) ręczne wykucie z muru ościeżnic okiennych drewnianych, b) ręczne wykucie parapetów okiennych, opasek listew, ćwierćwałków, c) wywóz starych okien i odpadów komunalnych i ich utylizacja, d) wykonanie nowych okien z drewna sosnowego, klejonych, skrzynkowych e) malowanie okien i drzwi farbą z gruntowaniem - farby i lakiery muszą posiadać atest higieniczny oraz dopuszczone są do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, zewnętrzna powłoka farby odporna na czynniki atmosferyczne f) szklenie okien, szyby zespolone g) szyba dzielona szprosem zewnętrznym (z obu stron) h) montaż zamków obwiedniowych i klamek i) uzupełnienie tynków pod parapetami j) obsadzenie podokienników drewnianych, k) roboty wykończeniowe - osadzenie kątowników, ościeży po demontażu okien l) uzupełnienie tynków na ościeżach i przylegających ścianach, wraz z wykonaniem gładzi gipsowej z gipsu szpachlowego dwuwarstwowo m) malowanie farbą tynków wewnętrznych ościeży i przyległości po osadzeniu nowych okien w kolorach takich jak kolor ścian pomieszczeń n) osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w kolorze białym o) uszczelnienie styków. Szczegóły wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w dokumentacji technicznej na którą składa się Załącznik nr 1 - Zestawienie stolarki okiennej wraz z rysunkami. Z uwagi na fakt, iż budynek, w którym dokonywana będzie wymiana okien jest wpisany do rejestru zabytków, Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej m.in. w celu dokonania dokładnych pomiarów i zapoznania się ze sposobem osadzenia okien. Na zamontowane okna i akcesoria gwarancja min. 5 lat, na montaż i roboty towarzyszące min. 36 miesięcy. oraz Załącznik Nr 2 STWiOR.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż stolarki okiennej w zabytkowym budynku Zespołu Szkół Gospodarczych w Elblągu przy ul. Królewieckiej 128

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą, tj. warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw (zakończone) polegających na wymianie drewnianej stolarki okiennej (skrzynkowej) w budynku wpisanym do rejestru zabytków o wartości prac nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, dysponujących co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące wymagania : posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, - legitymującą się aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, spełniającą wymagania określone w przepisie §24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987) lub posiadającą równoważne zaświadczenie o kwalifikacjach, o którym mowa w §31 tego Rozporządzenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału określone w pkt. V.1-4 SIWZ Zamawiający uzna również wykonawców, którzy polegać będą na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobach finansowych innych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna wykonawców posiadających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę gwarancyjną 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsg.republika.pl, www.umelblag.pl, http://bipjednostek.umelblag.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Zespołu Szkół Gospodarczych ul. Królewiecka 128 82-300 Elbląg pok. 13 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 14:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Gospodarczych ul. Królewiecka 128 82-300 Elbląg pok. 13 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.