eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › usługa konserwacji urządzeń dźwigowych znajdujących się w zasobach PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu podzielonych na grupy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-10

POZYCJA 8076

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: usługa konserwacji urządzeń dźwigowych znajdujących się w zasobach PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu podzielonych na grupy: I gr. - konserwacja dźwigów posiadających gwarancję; II gr. - konserwacja dźwigów nie posiadających gwarancji Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Beata Zembska tel. (061) 8508-345, ul. Św. Marcin 58/64, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8528260, fax 061 8523124, e-mail: sekretariat@ptbs.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ptbs.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa konserwacji urządzeń dźwigowych znajdujących się w zasobach PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu podzielonych na grupy: I gr. - konserwacja dźwigów posiadających gwarancję; II gr. - konserwacja dźwigów nie posiadających gwarancji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa konserwacji urządzeń dźwigowych znajdujących się w zasobach PTBS Sp. z o.o. w Poznaniu podzielonych na grupy: I gr. - konserwacja dźwigów posiadających gwarancję; II gr. - konserwacja dźwigów nie posiadających gwarancji. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w: - załączniku nr 1 do projektu umowy - wykaz dźwigów w zakresie grupy I i II - załączniku nr 2 do projektu umowy - warunki umowy - załączniku nr 3 do projektu umowy - zakres prac konserwacyjnych - dodatku nr 7 do SIWZ - wykaz ilości obsługiwanych dźwigów w poszczególnych etapach realizacji umowy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: - Formularz cenowy - Dowód wniesienia/wpłacenia wadium - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie winno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp - dotyczy podmiotów zbiorowych. (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg dodatku nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument może złożyć przynajmniej jeden podmiot. - Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie objętym ofertą posiadają odpowiednie wymagane uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, stwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane aktualne na dzień składania ofert uprawnienia do dokonywania napraw i konserwacji dźwigów - wydane na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U. Nr 122, poz.1321 zpóźn. zm.). - W zakresie grupy I Wykonawca w złożonych dokumentach do oferty winien wykazać, że posiada uprawnienia od producenta danych urządzeń dźwigowych do przejęcia udzielonej przez niego gwarancji lub złożyć oświadczenie o posiadaniu ww. uprawnień 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg słownika 2008: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - w zakresie grupy I: 2.396,00 zł - w zakresie grupy II: 4.115,00 zł 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert, tj. do 22.02.2007 r. (włącznie). 3.Termin wniesienia wadium upływa dnia 24.01.2007 r. o godzinie 9:00. 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001 - na przelewie należy umieścić informację - wadium - konserwacja dźwigów 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Każdy wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt. II 1.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt. II 1.6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt. II 1.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 22.02.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.01.2007, godzina 09:30, Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Św. Marcin 58/64, III piętro pok. 302.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Konserwacja dźwigów posiadających gwarancję. 1) Krótki opis: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w: - załączniku nr 1 do projektu umowy - wykaz dźwigów w zakresie grupy I i II - załączniku nr 2 do projektu umowy - warunki umowy - załączniku nr 3 do projektu umowy - zakres prac konserwacyjnych - dodatku nr 7 do SIWZ - wykaz ilości obsługiwanych dźwigów w poszczególnych etapach realizacji umowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Konserwacja dźwigów nie posiadajacych gwarancji. 1) Krótki opis: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w: - załączniku nr 1 do projektu umowy - wykaz dźwigów w zakresie grupy I i II - załączniku nr 2 do projektu umowy - warunki umowy - załączniku nr 3 do projektu umowy - zakres prac konserwacyjnych - dodatku nr 7 do SIWZ - wykaz ilości obsługiwanych dźwigów w poszczególnych etapach realizacji umowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.