eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Prace eksploatacyjno - interwencyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na drogach wojewódzkich z podziałem na trzy zadania częścioweZadanie nr 1. Prace eksploatacyjno - interwencyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zgórsku. Zadanie nr 2. Prace eksploatacyjno - interwencyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Staszowie. Zadanie nr 3. Utrzymanie i konserwacja Przepompowni Wód Deszczowych zlokalizowanych na drogach wojewódzkich woj. świętokrzyskiegoDW 728 w km 92+000 m. Brody, DW 764 w km 72+150 m. Połaniec, DW 786 w km 109+650 m. Piekoszów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10

Ogłoszenie nr 80738 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.

Kielce: Prace eksploatacyjno - interwencyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na drogach wojewódzkich z podziałem na trzy zadania częściowe: Zadanie nr 1. Prace eksploatacyjno - interwencyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zgórsku. Zadanie nr 2. Prace eksploatacyjno - interwencyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Staszowie. Zadanie nr 3. Utrzymanie i konserwacja Przepompowni Wód Deszczowych zlokalizowanych na drogach wojewódzkich woj. świętokrzyskiego: DW 728 w km 92+000 m. Brody, DW 764 w km 72+150 m. Połaniec, DW 786 w km 109+650 m. Piekoszów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 63066-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 127574000000, ul. ul. Jagiellońska  72, 25602   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70, e-mail Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace eksploatacyjno - interwencyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na drogach wojewódzkich z podziałem na trzy zadania częściowe: Zadanie nr 1. Prace eksploatacyjno - interwencyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zgórsku. Zadanie nr 2. Prace eksploatacyjno - interwencyjne urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe zlokalizowanych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Staszowie. Zadanie nr 3. Utrzymanie i konserwacja Przepompowni Wód Deszczowych zlokalizowanych na drogach wojewódzkich woj. świętokrzyskiego: DW 728 w km 92+000 m. Brody, DW 764 w km 72+150 m. Połaniec, DW 786 w km 109+650 m. Piekoszów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres wykonania usług: 1.1. Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska, znajdujących się na sieci dróg wojewódzkich województwa świętokrzyskiego, wymaga zabiegów związanych z częstymi przeglądami stanu technicznego, szczególnie po dużych i nawalnych opadach deszczu, po katastrofach drogowych w bliskości urządzenia podczyszczającego i innych zdarzeniach mających wpływ na jakość pracy tych urządzeń i możliwość ich uszkodzenia. Podczyszczanie wód następuje w zespołach zwanych OWD (Oczyszczalnia Wód Deszczowych), w skład których wchodzą zbiorniki szczelne lub infiltracyjne, osadniki, piaskowniki, urządzenia doprowadzające wody ściekowe, urządzenia rozsączające lub wylotowe do cieków wodnych. 1.2. Kontrole przewiduje się miesiącach maj, listopad, w trzeciej dekadzie miesiąca, mają one na celu przegląd urządzenia, ustalenie ilości zanieczyszczeń mineralnych i innych na dnie osadników, ustalenie ilości substancji ropopochodnych, przegląd kanałów i rowów doprowadzających ścieki deszczowe i roztopowe do urządzeń podczyszczających. Podczas kontroli nieczystości stałe jak butelki plastikowe, folie, kartony, papiery, szmaty, elementy metalowe należy umieścić w worki foliowe koloru czarnego a następnie wywieść i przekazać do utylizacji. 1.3.Przewiduje się oczyszczanie raz w roku rowów przydrożnych i kanałów na długościach uwidocznionych w przedmiarach - załącznikach do przedmiotowego zadania. Ze zbiorników szczelnych lub infiltracyjno - odparowujących przewiduje się usuwanie zanieczyszczeń, nieczystości gruntowych i innych, naprawy uszkodzonych skarp ziemnych. 1.4. Separatory i osadniki powinny być oczyszczone raz w roku i przemyte czystą wodą. Elementy separacyjno - lamelowe lub koalescencyjne powinny być zgodnie z instrukcją oczyszczone lub wymienione na nowe po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem i za jego zgodą. 1.5. Przewiduje się raz w roku usunięcie zanieczyszczeń z wpustów ulicznych i studni rewizyjnych na kanałach deszczowych, zgodnie z ilością uwidocznioną w załącznikach przedmiaru robót zadania. Jednocześnie w tym samym czasie powinny być przeczyszczone przykanaliki łączące wpusty uliczne z kanałami deszczowymi. 1.6. Dodatkowo należy przeprowadzić kontrole w zespołach monitorujących zagrożenie przepełnieniem przy drodze wojewódzkiej Nr 786 na odcinku granica województwa-Kielce: - należy sprawdzić stan techniczny czujników w razie konieczności przetrzeć je - należy sprawdzić prawidłowość zawieszenia przewodów zasilających oraz stan techniczny alarmu separatora. 1.7. Wokół OWD przewiduje się ścinkę roślinności w odległościach do 3-10 m od granicy terenu podczyszczalni w ilościach uwidocznionych w załącznikach przedmiarów robót zadania dwa razy w roku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90720000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT135324.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKO - SERVICE Sp. z o. o. Sp k.,  biuro@ekoservice.pl,  ul. Sowia 6 B,  32-500,  Chrzanów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146149.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146149.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146149.92
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT89205.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKO - SERVICE Sp. z o. o. Sp. k.,  biuro@ekoservice.pl,  ul. Sowia 6 B,  32-500,  Chrzanów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96341.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96341.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96341.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT33090.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKO -SERVICE Sp. o. o. Sp. k.,  biuro@ekoservice.pl,  ul. Sowia 6 B,  32-500,  Chrzanów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35737.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35737.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35737.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.