eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Budowa oświetlenia ul. Projektowanej i Spokojnej w Wiązownie Kościelnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Wiązowna: Budowa oświetlenia ul. Projektowanej i Spokojnej w Wiązownie Kościelnej
Numer ogłoszenia: 80709 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ul. Projektowanej i Spokojnej w Wiązownie Kościelnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych dot. budowy nowej linii elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego ul. Spokojnej i ul. Projektowanej w miejscowości Wiązowna, gm. Wiązowna, pow. otwocki, woj. mazowieckie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - Projekt budowlany budowy sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetlenia ulicznego w Wiązownie Kościelnej ul. Spokojna dz. 349/6, 349/7, 366/10, obręb Wiązowna Kościelna, gmina Wiązowna wraz z zaświadczeniem Starosty Otwockiego z dnia 19.05.2016 r. o niewniesieniu sprzeciwu na zakres robót objętych zgłoszeniem i warunkami technicznymi wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Mińsk Mazowiecki stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. - Projekt budowlany budowy sieci elektroenergetycznej 0,4kV oświetlenia ulicznego w Wiązownie Kościelnej ul. Projektowana, Spokojna dz. 352/3, 352/1, 352/12, 352/7, 351/2, 351/1, 350/1, 407, 349/1 gm. Wiązowna wraz z zaświadczeniem Starosty Otwockiego z dnia 07.01.2016 r. o niewniesieniu sprzeciwu na zakres robót objętych zgłoszeniem i warunkami technicznymi wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Mińsk Mazowiecki stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych stanowiąca Załącznik Nr 3 do SIWZ. - przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę opraw oświetleniowych równoważnych w stosunku do przedstawionych w projektach budowlanych, pod warunkiem obowiązkowego udowodnienia przez Wykonawcę jej równoważności. Parametry techniczne wymaganych opraw oświetleniowych LED, stanowią Załącznik Nr 5 do SIWZ. W tym celu Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty potwierdzające równoważność zastosowanych materiałów i parametrów opraw: 1)Na etapie złożenia oferty Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w swojej ofercie kart katalogowych użytych w swojej ofercie opraw LED przewidzianych do montażu wraz z deklaracjami CE wystawionymi przez producenta lub niezależną jednostkę certyfikującą mającą swoją siedzibę w Europie (np. certyfikat ENEC), udowadniające, że zaproponowane oprawy posiadają parametry nie gorsze jak użyte w projekcie, 2)Wykonać obliczenia fotometryczne wszystkich lokalizacji i sytuacji drogowych zasymulowanych jak w projekcie przy zachowaniu takich samych parametrów początkowych jak wymiary drogi, wysokość i rozmieszczenie słupów, 3)Obliczenia fotometryczne muszą udowodnić spełnianie wymagań normy PN-EN 13201 - 2:2011 dla poziomu natężenia i luminacji oświetlenia dla danego fragmentu ulicy - jezdnia oraz chodnik, 4)W celu umożliwienia weryfikacji wykonanych obliczeń Wykonawca ma dostarczyć pliki fotometryczne zaproponowanych opraw w formacie elektronicznym IES lub LDT na nośniku elektronicznym, 5)Wykonawca jest odpowiedzialny, że zaproponowane oprawy równoważne po zainstalowaniu spełnią wymogi opisane w normie PN - EN 13 201 - 2:2011 w zakresie natężenia oświetlenia na chodniku oraz luminacji na jezdni zgodnie z przyjętą w projekcie klasą oświetleniową i w tym celu rzeczywiste wyniki pomiaru średniego natężenia oświetlenia muszą być co najmniej na takim samym poziomie jak opisuje to norma, przy uwzględnieniu współczynnika zapasu z obliczeń fotometrycznych na poziomie 0,8 (tzn, że rzeczywiste średnie natężenie i lumunacja po instalacji ma być o 20% większe jak norma - 20% to zapas na starzenie się opraw). Pomiary należy wykonać we wszystkich punktach wskazanych w obliczeniach przyjętych w projekcie dla danego fragmentu ulicy. 6)Całkowita moc opraw równoważnych nie może być większa jak całkowita moc opraw użytych w projektach referencyjnych - budowlanych. Moc całkowita oznacza moc diód LED oraz układu zasilającego diody. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: projektami budowlanymi, STWiOR, przedmiarami robót, parametrami technicznymi wymaganych opraw oświetleniowych LED, Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności projektami budowlanymi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla wszystkich części przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1)Organizację placu budowy. 2)Pełną obsługę geodezyjną - tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. 3)Zabezpieczenie robót pod względem BHP. 4)Ubezpieczenie robót. 5)Wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do robót budowlanych tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzenie jej we właściwej jednostce. 6)Wykonanie robót ogólnobudowlanych opisanych lokalizacjach powyżej. 7)Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy po realizacji inwestycji. 8)Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409 z późn. zm.). 9)Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egzemplarzach. 10)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosków o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego na potrzeby wykonania robót budowlanych w pasach dróg publicznych. Koszty zajęcia pasa drogowego będzie ponosił Wykonawca. 11)Dokonanie odbioru technicznego wykonanych instalacji oświetlenia ulicznego z udziałem Inwestora - Zamawiającego. 12)Dokonanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych formalności z PGE Dystrybucja RE Mińsk Mazowiecki, związanych z podłączeniem wykonanych instalacji oświetlenia ulicznego do sieci dystrybucyjnej i niezbędnych do zalicznikowania oraz eksploatacji wykonanego oświetlenia. Wszystkie zadania, niezbędne uzgodnienia oraz opinie nieokreślone w niniejszym zamówieniu, a które są konieczne dla realizacji i prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2)w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie linii elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda- wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3)dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktury - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Na podstawie art. 144 dopuszcza się istotne zmiany przedmiotu umowy lub umówionego terminu w następujących przypadkach: a)konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np.: w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), b)wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, c)zajdzie konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, d)zachodzi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych, e)nastąpi odmowa wydania lub opóźnienie w wydaniu przez organy administracyjne lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, zatwierdzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, f)gdy zmienią się warunki pogodowe nie pozwalające na wykonanie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi lub specyfikacją techniczną, g)w przypadku zaistnienia okoliczności mających charakter tzw. siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, h)z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych tj. gdy istniejące warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi oraz technologią robót przyjętą w zatwierdzonym projekcie budowlanym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuwiazowna.pl; http://bip.wiazowna.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.