eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony PN/12RB/03/2017 na modernizację i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego do pełnienia funkcji Oddziału Intensywnej Terapii i Nadzoru Kardiologicznego w Szpitalu SOLEC Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09

Ogłoszenie nr 80700 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.

Warszawa: Przetarg nieograniczony PN/12RB/03/2017 na modernizację i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego do pełnienia funkcji Oddziału Intensywnej Terapii i Nadzoru Kardiologicznego w Szpitalu SOLEC Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 4539


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Solec Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14262895500000, ul. ul. Solec  93, 00382   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 250 62 48, faks 22 250 61 99, e-mail zp@cmsolec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony PN/12RB/03/2017 na modernizację i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego do pełnienia funkcji Oddziału Intensywnej Terapii i Nadzoru Kardiologicznego w Szpitalu SOLEC Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/12RB/03/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. "Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego do pełnienia funkcji Oddziału Intensywnej Terapii i Nadzoru Kardiologicznego w Szpitalu SOLEC Sp. z o.o." 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) zawiera: 2.1. Projekt budowlano-wykonawczy, branża: architektura wraz z przedmiarem robót oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.2. Projekt budowlano-wykonawczy, branża: instalacje sanitarne wraz z przedmiarem robót oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.3. Projekt budowlano-wykonawczy, branża: elektryczna wraz z przedmiarem robót oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.4. Projekt budowlano-wykonawczy, branża: teletechniczna wraz z przedmiarem robót oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.5. Opis robót nieujętych w powyższych specyfikacjach technicznych: 2.5.1. Wymiana pionów CO wraz z przedmiarem robót obejmuje wymianę pionów ze stalowych na polipropylenowe stabilizowane z wymianą zaworów zasilających (poddasze) oraz zaworów powrotnych i spustowych (piwnica) z jednoczesną wymianą gałązek ze stalowych na polipropylenowe stabilizowane z wymianą zaworów grzejnikowych na termostatyczne i wstawienie zaworów grzejnikowych powrotnych. Dla wymienionych pionów należy wykonać próby szczelności i regulacji instalacji. W pomieszczeniach innych niż na oddziale wewnętrznym grzejniki pozostają bez zmian. Ogólna ilość pionów c.o. w obrębie planowanych robót - 13. Piony z rur polipropylenowych należy zaizolować otulinami o gr. 30mm. Należy przewidzieć przebicia ścian i stropów, bruzdy w posadzkach i ścianach, zamurowanie przebić i bruzd, wykonanie niezbędnych przejść przeciwpożarowych przez ściany i stropy, uzupełnienia tynków oraz pomalowanie tynków na uzupełnieniach. W pomieszczeniach wentylatorni sal porodowych przed wymianą pionów należy zdemontować kanały wentylacyjne wraz z izolacją, po wymianie rur kanały wentylacyjne ponownie zamontować i zaizolować. Prace muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi obowiązującymi przepisami i normami. 2.5.2. Wykonawca dostarczy i zamontuje panele elektryczno-gazowe: a) Panele ścienne poziome do sal chorych - 13 szt. o następującej konfiguracji: gniazda tlenowe - 2 szt., gniazda próżni - 2 szt., gniazda elektryczne - 10 szt., oświetlenie miejscowe LED, gniazda teleinformatyczne RJ45 - 4 szt., otwór technologiczny pod moduł przyzywowy z zaślepką - 1 szt. b) Panel ścienny poziomy do separatki - 1 szt. następującej konfiguracji: gniazda tlenowe - 2 szt., gniazda próżni - 3 szt., gniazda sprężonego powietrza - 1 szt., gniazda elektryczne - 20 szt., oświetlenie miejscowe LED, gniazda teleinformatyczne RJ45 - 4 szt., otwór technologiczny pod moduł przyzywowy z zaślepką - 1 szt. c) Panel wiszący pionowy do sali intensywnej opieki - 3 szt. następującej konfiguracji: gniazda tlenowe - 2 szt., gniazda próżni - 3 szt., gniazda sprężonego powietrza - 1 szt., gniazda elektryczne - 20 szt., oświetlenie miejscowe LED, gniazda teleinformatyczne RJ45 - 4 szt., otwór technologiczny pod moduł przyzywowy z zaślepką - 1 szt. d) Gniazda elektryczne z sygnalizacją zaniku fazy (dotyczy gniazd w panelach). e) Kolor paneli do uzgodnienia z Zamawiającym. 2.5.3. Przy wykonywaniu instalacji teletechnicznych należy przewidzieć przewody do geolokalizacji. 2.5.4. Ściany szczytowe budynku zaizolować od wewnątrz akustycznie pod obudową z płyt g-k. 3. Zamawiający przekazuje Wykonawcom Przedmiary robót, ale nie są one podstawą do obliczenia ceny oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1384472.44
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU Irma Ireneusz Załaski,  ,  Kolonia Kurowice 32,  08-331,  Sabie,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1653603.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1554948.67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1777564,30
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.