eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na pakiety. Znak sprawyAEZ/S-048/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Warszawa: Sukcesywne dostawy materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-048/2014
Numer ogłoszenia: 80655 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48617 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-048/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 Formularzu cenowym, o których mowa w części II SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy lub patent, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zaoferowanie produktów o parametrach równoważnych nie gorszych niż wskazane w opisie. Wykonawca oferujący produkty z inną ilością sztuk w opakowaniu niż wykazana przez Zamawiającego w kolumnie 2 ww. Załącznika nr 2.1 - 2.3 do SIWZ (Formularz cenowy), uprawniony jest do zmiany treści kolumny 10 poprzez wstawienie oferowanej liczby opakowań tak, aby łączna liczba sztuk danego produktu odpowiadała wymaganej przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że liczba sztuk w opakowaniu nie może być większa niż wykazana przez Zamawiającego w kolumnie 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub bezpośrednio do jednostek organizacyjnych WUM zlokalizowanych w Warszawie lub innych miejsc określonych w zamówieniach, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą dostarczył wersję elektroniczną Załącznika nr 2.1 - 2.3 nagranego na płycie CD/DVD w formacie.xls, co pozwoli na wyeliminowanie ew. omyłek rachunkowych w toku badania i oceny ofert oraz umożliwi wykorzystanie niniejszego załącznika przez Zamawiającego podczas realizacji umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca jest zobowiązany w terminie minimum do 2 dni przed zawarciem umowy dostarczyć: 1) fotografie wszystkich zaoferowanych produktów. Przedstawione na dostarczonych przez Wykonawcę fotografiach produkty muszą być takie same jak dostarczane w ramach realizacji umowy. Fotografie muszą być przekazane w postaci elektronicznej - na płycie CD/DVD w formacie JPEG w rozmiarze nie mniejszym niż 200 x 200 pkt. Pliki zawierające fotografie muszą być nazwane oznaczeniami lp. pozycji z Załącznika nr 2.1 - 2.3 (Formularza cenowego). 2) deklaracje zgodności lub certyfikaty CE dla oferowanych produktów zgodnie z dyrektywą 93/42/EWG i dyrektywą 98/79/WE (dotyczy tylko produktów podlegających ww. dyrektywom). Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia ww. dokumentów w języku angielskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych do posiadanego przez Zamawiającego drobnego sprzętu laboratoryjnego firmy STARLAB

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Symbios Sp. z o.o., ul. Modrzewiowa 37, 83-010 Straszyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77235,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76263,71

  • Oferta z najniższą ceną: 76263,71 / Oferta z najwyższą ceną: 76263,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLGEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63556,60

  • Oferta z najniższą ceną: 63556,60 / Oferta z najwyższą ceną: 63556,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Dostawa pipet i akcesoriów laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meranco Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Laboratoryjna Sp. z o.o., ul. Myśliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193202,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196040,43

  • Oferta z najniższą ceną: 196040,43 / Oferta z najwyższą ceną: 196040,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.