eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Modernizacja drogi 1503 Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń - Ojrzanów ul. Nadarzyńska na odc. Od torów WKD do ul. Warszawskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09

Ogłoszenie nr 80645 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.

Grodzisk Mazowiecki: Modernizacja drogi 1503 Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń - Ojrzanów ul. Nadarzyńska na odc. Od torów WKD do ul. Warszawskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6092-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny 1497631600000, ul. ul. Traugutta  41, 05825   Grodzisk Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 240 570, faks 227 240 570, e-mail sekretariat@pzdgm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdgm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja drogi 1503 Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń - Ojrzanów ul. Nadarzyńska na odc. Od torów WKD do ul. Warszawskiej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu przebudowy: drogi powiatowej nr 1503 Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń - Ojrzanów - ul. Nadarzyńska na odc. o dł. 591,45 m od km 0+173,05 do km 0+764,50 (od torów WKD z ul. Piaskową) w Grodzisku Mazowieckim, Powiat Grodziski. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. śr. 12cm, rozbiórki podbudowy na całym odcinku, krawężnika, chodnika i zjazdów po str. lewej na odcinku od km 0+270,15 do km 0+366,30 oraz chodnika i zjazdów na odcinku od km 0+179,15 do km 0+722,5 po stronie prawej, wykonanie nowej konstrukcji jezdni na całym odcinku, po stronie prawej zjazdów z kostki betonowej szarej, chodnika, peronu z kostki betonowej czerwonej na odc. od km 0+179,15 do km 0+722,5 i ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+179,15 do km 0+717,85, po stronie lewej krawężnika, chodnika z kostki betonowej czerwonej i zjazdów z kostki betonowej szarej na odcinku od km 0+270,15 do km 0+366,30, oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych, odwodnienia - drenażu na odc. od km 0+270,15 do km 0+366,30; remontu 11 szt. studni rewizyjnych na kanale sanitarnym (SS1 - SS11) i 19 szt. studni rewizyjnych na kanale deszczowym (studnie: SD1 - SD19) oraz 17 szt. wpustów ulicznych D400 (Wp1 - Wp17). Remont studni i wpustów obejmuje: częściową wymianę kręgów, stopni studni, montaż pierścieni odciążających, pokryw betonowych, regulację wysokościową włazów studni i wpustów (włazy i wpusty dostarcza eksploatator sieci), regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i gazowych oraz wykonanie robót ziemnych, humusowania z obsianiem trawą pasów zieleni, usunięcie karp po wyciętych drzewach. Konstrukcja jezdni: warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 4 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC22W PMB25/55-60 dla ruchu KR3/4 gr. 8 cm, podbudowa z betonu asfaltowego AC22P 50/70 dla ruchu KR3/4 gr. 10 cm, warstwa podbudowy z z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5 C90/3 gr. 20 cm, podbudowy z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C6/8 gr. 15 cm, wzmocnienie podłoża z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 gr. 15 cm, warstwa odsączająca z mieszanki niezwiązanej ( piasku) gr. 15 cm, krawężnik betonowy 20x30 na ławie z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,126 m^2 ( odc. 0+270,15-0+366,30), konstrukcja ścieżki rowerowej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8 S gr. 4 cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5 C90/3 gr. 10 cm, konstrukcja chodnika i peronu: kostka betonowa czerwona gr. 6 cm, podsypka z mieszanki związanej cementem C1,5/2 MPa gr. 10 cm, konstrukcja zjazdów: kostka betonowa szara gr. 8 cm, podsypka z mieszanki związanej cementem C1,5/2 MPa gr. śr. 5 cm, Odwodnienie: dren z rur drenarskich o śr. 200 mm częściowo sączących ze szczelinami wykonanymi na 220 stopniach obwodu w otulinie z mieszanki niezwiązanej (żwir frakcji 2/32 mm) w geowłókninie separacyjno-filtracyjnej PES o przepuszczalności ok. 55l na m^2/s o wytrzymałości 2,5 KN. Remont kanału deszczowego, sanitarnego i wpustów ulicznych obejmuje: remont 11 szt. studni rewizyjnych na kanale sanitarnym (SS1 - SS11) i 19 szt. studni rewizyjnych na kanale deszczowym (studnie: SD1 - SD19) oraz 17 szt. wpustów ulicznych D400 (Wp1 - Wp17). Remont studni i wpustów obejmuje: częściową wymianę kręgów, stopni studni, montaż pierścieni odciążających, pokryw betonowych, regulację wysokościową włazów studni i wpustów (włazy i wpusty dostarcza eksploatator sieci). Regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i gazowych - 32 szt. 1.Roboty przygotowawcze.Roboty pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. Karczowanie karp obejmuje usunięcie karp po wyciętych drzewach, Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta pod jezdnię, zjazdy, chodniki, ścieżkę rowerową, włączenia w ulice boczne oraz roboty ziemne związane z remontem kanału sanitarnego i deszczowego oraz drenu, studzienek retencyjnych i sączków. Roboty rozbiórkowe obejmują rozbiórkę krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika, zjazdów i włączeń w drogi boczne, podbudowy jezdni, zjazdów i włączeń w drogi boczne, frezowanie nawierzchni jezdni. Materiał z rozbiórki stanowi własność zamawiającego. Elementy betonowy należy dostarczyć na bazę PZD w Kozerkach, ul. Marsa 12 Gmina Grodzisk Maz., Materiał z podbudowy i destrukt dostarczyć we wskazane miejsce przez zamawiającego. Odległości transportu do 5 km. 2.Jezdnia. Podbudowa obejmuje wykonanie warstwy odsączającej z mieszanki niezwiązanej 0/11,2 gr. 15 cm wzmocnienia podłoża z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 gr. 15 cm, podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C6/8 gr. 15 cm, podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa kamiennego łamanego C90/3 gr. 20 cm, podbudowy z betonu asfaltowego AC22P 50/70 gr. 10 cm dla ruchu KR3/4. Nawierzchnia obejmuje wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC22W PMB 25/55-60 dla ruchu KR3/4 gr. 8 cm, warstwy ścieralnej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 4 cm. krawężniki zakres robót obejmuje ustawienie krawężników betonowych 20x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,126 m^2. 3.Chodnik i peron zakres robót obejmuje wykonanie chodnika z dojściami do furtek o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm i na przejściach dla pieszych 2 rzędów żółtych płytek z wypustkami 35x35x6, na peronie 1 rząd żółtych płytek z wypustkami 35x35x6 i 1 rząd płytek antypoślizgowych 35x35x6 na podsypce z mieszanki związanej cementem C1,5/2 MPa gr. 10cm. Obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 6x20 na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10 o przekroju 0,036 m^2. 4.Ścieżka rowerowa zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8W 50/70, podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa kamiennego łamanego C90/3 gr. 10 cm. Obramowanie z obrzeży 30x8 na ławie z oporem z betonu C8/10 o przekroju 0,036 m^2. 5.Zjazdy do posesji zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. śr. 5 cm. Obramowanie zjazdów z obrzeży 8x30 na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,036 m^2, zamknięcie od strony posesji niektórych zjazdów z opornika betonowego 12x25 na podsypce z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 5 cm i na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,062 m^2. 6.Odwodnienie zakres robót obejmuje wykonanie drenażu z rur drenarskich o śr. 200 mm częściowo sączacych ze szczelinami wykonanymi na 220 stopniach obwodu w otulinie z mieszanki niezwiązanej żwirowej frakcji 2/32 mm o wymiarach 80x74 cm w geowłókninie separacyjno-filtracyjnej PES o przepuszczalności ok. 55l na m^2/s o wytrzymałości 2,5 KN, przykanalików z rur PVC Lite SN8 o średnicy 200 mm łączących studzienki retencyjne ze studniami rewizyjnymi , studzienek retencyjnych z rur karbowanych PP o średnicy 425 mm z kinetą, włazem żeliwnym. 7.Roboty remontowe sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej - zakres robót obejmuje wymiana włazów na studniach rewizyjnych - 30 szt., wpustów ulicznych - 17 szt ( włazy i wpusty dostarcza eksploatator sieci ), demontaż: kominów regulacyjnych 25 szt., kręgów betonowych o średnicy 1400mm wys. 30 cm - 9 szt., stopni - 90 szt., pokryw betonowych - 15 szt. ( 11szt. o średnicy 1400mm i 4 szt. o średnicy 1600mm), obniżenie kregów poprzez ich obcięcie - 4 szt., montaż nowych: kręgów betonowych o śr. 1400 mm i wys. 30 cm - 2 szt., o średnicy 1600 mm i wys. 30 cm - 2 szt., pierścieni odciążających 17 szt. ( na studniach o średnicy 1400 mm - 11 szt., na studniach o średnicy 1600 mm - 4 szt. na studniach typu WAVIN o średnicy 425 mm - 2 szt.), pokryw betonowych na studniach - 15 szt. ( o średnicy 1400 mm - 11 szt., na studniach o średnicy 1600 mm - 4 szt.), stopni - 90 szt., regulacja wysokościowa włazów do studni rewizyjnych pierścieniami dystansowymi betonowymi z felcem - 25 szt. 8.Roboty wykończeniowe zakres robót obejmuje plantowanie pasów zieleni z humusowaniem gr. 10 cm i obsianiem trawą. 9.Oznakowanie urządzenia bezpieczeństwa ruchu zakres robót obejmuje przestawienie wraz ze słupkami 4 znaków D-6 w miejsce projektowanych przejść dla pieszych i ustawienie i 1 szt. D-15 do nowej lokalizacji przystanku, nowych znaków D-46 - 1 szt., D-47 - 1 szt., C13/16 - 2 szt., C13a/16a - 2 szt. z folii odblaskowej typ 1, słupków ocynkowanych o średnicy 50 mm - 4 szt., oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych 117,13 m^2. 10.Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji ruchu powinien przewidywać wykonanie frezowania nawierzchni, chodników, zjazdów, odwodnienia, poboczy przy utrzymaniu ruchu, natomiast wykonanie konstrukcji jezdni całą jej szerokością. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania objazdów/przejazdów. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu. 11.Zakres zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 12.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 13.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 14.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik nr 8 (A, B, C) do SIWZ, zawierający projekt budowlany i wykonawczy 15.Warunki realizacji zamówienia.Roboty wykonać zgodnie z: a)dokumentacją projektową - projekt budowlany i wykonawczy, b)STWiOR - załącznik nr 8B do niniejszej SIWZ, c)obowiązującymi normami i przepisami, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. 3.Wykonawca zobowiązany jest do osobistego (siłami własnymi) wykonania kluczowych części zamówienia za jakie uznaje się roboty drogowe polegające na układaniu nawierzchni z masy bitumicznej. 4.Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 1)Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.). 2)Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. 3)Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 4)Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 5)Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt 1 i 2 powyżej. 6)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a.żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b.żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c.przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.. 7)Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). 5.Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45111200-0, 45111300-1, 45111000-8, 45232410-9, 45232452-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1905262.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FAL-BRUK spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa,  ,  ul. Sarabandy 42, ,  02-868,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2097150,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2097150,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2337000,0
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.