eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośniewice › Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo -gaśniczego dla OSP Krośniewice w ramach projektuWSPARCIE TECHNICZNE SYSTEMU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO NA OBSZARZE WOJEWÓDZTWA POPRZEZ ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Krośniewice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo -gaśniczego dla OSP Krośniewice w ramach projektu: WSPARCIE TECHNICZNE SYSTEMU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO NA OBSZARZE WOJEWÓDZTWA POPRZEZ ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM 4 X 4 DLA OSP KROŚNIEWICE
Numer ogłoszenia: 80620 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51278 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Krośniewicach, ul. Targowa 15, 99-340 Krośniewice, woj. łódzkie, tel. 024 2523008, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo -gaśniczego dla OSP Krośniewice w ramach projektu: WSPARCIE TECHNICZNE SYSTEMU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO NA OBSZARZE WOJEWÓDZTWA POPRZEZ ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM 4 X 4 DLA OSP KROŚNIEWICE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP Krośniewice o n/w parametrach technicznych: 1. Podwozie z kabiną: 1.1. Spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. Posiada świadectwo dopuszczenia zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. Podwozie pojazdu powinno posiadać świadectwo homologacji wydane przez Ministra Infrastruktury. W przypadku, gdy przekroczone zostały warunki zabudowy określone przez producenta podwozia wymagane jest świadectwo homologacji całego pojazdu oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie zabudowy. 1.2. Podwozie samochodu z napędem 4 x 4, z kabiną załogową 6 osobową. Masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 14.000 kg. 1.3. Wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne, głośnik o mocy min. 100W. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. 1.4. Dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie pulsacyjne umieszczone z przodu pojazdu. Na tylnej ścianie pojazdu zamontowana fala świetlna. 1.5. Podwozie samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym - min. 280 KM. Silnik spełniający normy czystości spalin zgodnie z przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym bez konieczności stosowania dodatkowych płynów w układzie spalinowym. 1.6. Maksymalna wysokość całkowita pojazdu - 3200 mm, maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki lub szuflady w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) - nie wyżej niż 1850 mm od poziomu terenu. Jeżeli wysokość półki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1,85 m, konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Sprzęt powinien być rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii. 1.7. Napęd 4 x 4: - możliwość odłączania napędu osi przedniej, - możliwość blokady mechanizmu różnicowego przedniej i tylnej osi, - przekładnia rozdzielcza z przełożeniem terenowym i szosowym, - zawieszenie: przód - resory paraboliczne, tył - zawieszenie pneumatyczne z możliwością regulacji. 1.8. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zawieszona pneumatycznie, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1 + 1 + 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), Kabina wyposażona w: - indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, - niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, - reflektor ręczny do oświetlenia numerów budynków. - elektrycznie sterowane szyby i lusterka, - lusterka zewnętrzne podgrzewane, - 2 szt. ładowarek do radiotelefonów, - 2 szt. latarek wraz z ładowarkami, - 2 szt. uchwytów na aparaty powietrzne zamontowane za siedzeniem dowódcy i kierowcy. 1.9. Fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie, fotele wyposażone w zagłówki, fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia, 1.10. Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V,z biegunem ujemnym na masie lub dwuprzewodowa w przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu. 1.11. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. 1.12. Pojazd wyposażony w gniazdo (z wtyczką) do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego umieszczone po lewej stronie (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy lub złącze samorozłączalne - komplet). 1.13. W kabinie kierowcy zainstalowany radiotelefon przewoźny oraz dodatkowa instalacja 24V. Ponadto samochód wyposażony w instalację antenową na pasmo radiowe 148 MHz. 1.14. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego, jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania. 1.15. Maksymalna prędkość na najwyższym biegu - nie mniejsza niż 85 km/h. 1.16. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu - minimum 3 %. 1.17. Kolorystyka: - samochód - RAL 3000 - błotniki i zderzaki - białe - podwozie - czarne 1.18. Instalacja pneumatyczna pojazdu zapewniająca możliwość wyjazdu w ciągu 60 s, od chwili uruchomienia silnika samochodu, równocześnie musi być zapewnione prawidłowe funkcjonowanie hamulców. 1.19. Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu oraz musi zapewniać ochronę przed oparzeniami podczas normalnej pracy załogi. 1.20. Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturach otoczenia: Od - 25 °C do + 50 °C. 1.21. Podstawowa obsługa silnika możliwa bez podnoszenia kabiny. 1.22. Pojemność zbiornika paliwa powinna zapewniać przejazd minimum 300 km lub 4 godzinną pracę autopompy. 1.23. Silnik pojazdu powinien być przystosowany do ciągłej pracy, bez uzupełniania cieczy chłodzącej, oleju oraz przekraczania dopuszczalnych parametrów pracy określonych przez producenta - w czasie min. 4 godz. podczas postoju. 1.24. Podwozie pojazdu o wzmocnionym zawieszeniu w związku ze stałym obciążeniem pojazdu. 1.25. Ogumienie z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. 1.26. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 1.27. Pojazd wyposażony w hak holowniczy (sprzęg przyczepowy) z tyłu pojazdu posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa oraz złącza elektryczne do holowania przyczepy. Samochód wyposażony w zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu. 2. Zabudowa pożarnicza: 2.1. Wykonana z materiałów odpornych na korozję - kompozyt. 2.2. Dach zabudowy w formie podestu roboczego, w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu zamontowane uchwyty do mocowania drabiny DW10 oraz skrzynia na sprzęt. 2.3. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. 2.4. Drabina do wejścia na dach. Odległość pierwszego szczebla od podłoża nie może przekroczyć 600 mm. 2.5. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed samoczynnym otwieraniem skrytek. Dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii. 2.6. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie: główny wyłącznik oświetlenia skrytek powinien być zainstalowany w kabinie kierowcy. 2.7. Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności oraz oświetlenie powierzchni dachu roboczego - minimum 5 luksów w odległości 1 m na poziomie gruntu. 2.8. Szuflady, podesty i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięcie z prowadnic). 2.9. Szuflady, podesty i tace oraz inne elementy pojazdu wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 2.10. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. 2.11. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza. 2.12. Zbiornik wody wykonany z materiałów kompozytowych. Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien być wyposażony w falochrony i posiadać właz rewizyjny: pojemność min. 2,5 m3; umieszczony wzdłużnie do osi pojazdu. 2.13. Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiałów odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym powinno być możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. Pojemność minimum 10% pojemności zbiornika wody. 2.14. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. 2.15. Autopompa dwuzakresowa. Wydajności min. 2000l/min przy ciś 8 bar i Hgs 1,5 m i min. 250l/min przy ciś. 40 bar. 2.16. Działko wodno-pianowe DWP 16 o regulowanej wydajności umieszczone na dachu pojazdu. Przy podstawie działka powinien być zamontowany zawór odcinający - wydajność działka: 800 do 1600 dm3/ min. 2.17. Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5m. 2.18. Autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: - dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, - linii szybkiego natarcia ręcznym, - działka wodno - pianowego, - układu do ograniczania stref skażeń 4 zraszacze podwoziowe. 2.19. Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu. 2.20. Autopompa musi być wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody: - z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek. - z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. 2.21. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - kontrolka pracy silnika, - kontrolka włączenia pompy, - schemat układu wodno - pianowego oraz oznaczenie zaworów. W kabinie kierowcy powinny znajdować się następujące urządzenia kontrolno-pomiarowe: - manometr niskiego ciśnienia, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego, 2.22. Zbiornik wody musi być wyposażony w nasadę 75, zawór kulowy do napełniania z hydrantu. Instalacja napełniania powinna mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika oraz zawór zabezpieczający przed przepełnieniem zbiornika z możliwością przełączenia na pracę ręczną + instalacja odwadniająca zbiornik. 2.23. Autopompa musi być wyposażona w dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie minimum stężeń 3% i 6% (tolerancja ? 0,5%) w pełnym zakresie wydajności pompy. 2.24. Wszystkie elementy układu wodno - pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 2.25. Konstrukcja układu wodno - pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie przy użyciu co najwyżej dwóch zaworów. 2.26. Przedział autopompy musi być wyposażony w system do ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przed zamarzaniem w temperaturze do - 25oC. 2.27. Na wlocie ssawnym pompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 2.28. Samochód wyposażony w maszt oświetleniowy z reflektorami o mocy łącznej 2000 W. 2.29. Dodatkowo pojazd wyposażony w: - ciężki zestaw ratowniczy : pompa hydrauliczna - ze zwijadłami bocznymi, zasilanie dwóch narzędzi jednocześnie w systemie CORE, ciśnienie robocze 720 bar ; nożyce siła cięcia 95 ton,rozwarcie ostrzy na całej głębokości 181 mm; rozpieracz- siła rozpierania 21 ton, rozwarcie ramion 680 mm, - 2 szt. uchwytów na aparaty powietrzne zamontowane w zabudowie pożarniczej, - 2 szt. wysuwanych szuflad (miejsce ich montażu uzgodnione na etapie produkcji samochodu), - 2 szt. aparatów typu FENZY (lub równoważne) z butlami kompozytowymi, - piła do betonu i stali, - piła ratownicza do drewna min. dł. prowadnicy 75cm, - torba ratownicza PSP R1, - deska ortopedyczna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Priorytet II. Ochrona Środowiska, Zapobieganie Zagrożeniom i Energetyka, Działanie II.5 Zagrożenia Środowiska. Projekt pod nazwą: WSPARCIE TECHNICZNE SYSTEMU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO NA OBSZARZE WOJEWÓDZTWA POPRZEZ ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM 4 X 4 DLA OSP KROŚNIEWICE (umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPLD.02.05.00-00-007/09-00 z dnia 16 lutego 2010r.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stolarczyk Mirosław Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe, ul. Ściegiennego 268A, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 767190,00

  • Oferta z najniższą ceną: 767190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 767190,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.