eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w obiektach Starostwa Powiatowego w Bolesławcu. Łączna wewnętrzna powierzchnia do sprzątania wynosi 2350 m2, Łączna zewnętrzna powierzchnia do sprzątania wynosi około 3080 m2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Bolesławiec: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w obiektach Starostwa Powiatowego w Bolesławcu. Łączna wewnętrzna powierzchnia do sprzątania wynosi : 2350 m2, Łączna zewnętrzna powierzchnia do sprzątania wynosi około 3080 m2
Numer ogłoszenia: 80617 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7354183, fax 075 7353250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w obiektach Starostwa Powiatowego w Bolesławcu. Łączna wewnętrzna powierzchnia do sprzątania wynosi : 2350 m2, Łączna zewnętrzna powierzchnia do sprzątania wynosi około 3080 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w obiektach Starostwa Powiatowego w Bolesławcu : a) przy Placu Marsz. J. Piłsudskiego 1 (tzw. Wieżowiec) - piętra od 6 do 8 włącznie. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 970 m2 (795 m2powierzchni biur z łazienkami, 175 m2 powierzchni korytarzy), b) przy Placu Marsz. J. Piłsudskiego 2 (tzw. Okrąglak) - 800 m2 (w tym 550 m2 powierzchni biur z łazienkami, 250 m2 korytarze + schody) c) przy ul. Zwycięstwa 9 - część parteru i część pierwszego piętra o łącznej powierzchni 580 m2 (w tym parter 145 m2 powierzchni biurowej wraz z łazienkami oraz 179 m2 korytarza, I piętro 131 m2 pow. biur wraz z łazienkami, 125 m2 korytarzy). Łączna wewnętrzna powierzchnia do sprzątania wynosi : 2350 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: mycie podłóg ( m.in. lastryko, parkiet, terakota, linoleum, panele podłogowe, płytki PCV, beton, kamień) w w/w obiektach Starostwa przy użyciu odpowiednich płynów i detergentów, zamiatanie korytarzy, holi, klatek schodowych, schodów, sprzątanie pomieszczeń WC, mycie okien, czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi i wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, odkurzania wykładzin dywanowych. Ponadto przedmiot obejmuje również mycie i dezynfekcje toalet i umywalek w łazienkach, likwidację zapachów, uzupełniania na bieżąco papieru toaletowego i ręczników papierowych, jak również mydła w płynie (standard Merida). Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie porządku na zewnątrz budynków przy pl. Piłsudskiego 2 i przy ul. Zwycięstwa 9, poprzez usuwanie śmieci i nieczystości (w tym grabienie liści w okresie jesiennym) przed budynkami. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje koszenie traw raz w miesiącu w okresie od maja do października. Łączna zewnętrzna powierzchnia do sprzątania wynosi około 3080 m2 (w tym 580 m2 przy Placu Piłsudskiego 2, oraz około 2500 m2 wokół obiektu przy ul Zwycięstwa 9). Przedmiot zamówienia dotyczy również prac związanych z odśnieżaniem schodów i chodnika oraz posypywaniem piaskiem, solą w zależności od potrzeb w okresie zimowym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zatrudnienie takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację usługi, 2)wyposażenia pracowników w ubiór roboczy oraz imienne identyfikatory, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 3)zapewnienia pracownikom odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej- zgodnie z przepisami i zasadami BHP, 4)wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie, 5)zapewnienia profesjonalnego sprzętu do koszenia trawy, sprzątania i konserwacji wszelkich powierzchni, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb konserwacji i czyszczenia korytarzy, łazienek, powierzchni biurowych. Stosowny sprzęt winien odpowiadać warunkom lokalowym i przestrzennym w poszczególnych rodzajach pomieszczeń oraz zapewnić wykonanie usług zgodnych z wymaganiami, 6)wyznaczenia osoby nadzorującej wykonanie usługi, która będzie utrzymywać kontakt z Zamawiającym, 7)na czas wykonywania pracy do zabezpieczeń obiektów wg przyjętego systemu zabezpieczeń oraz po zakończeniu pracy do załączenia systemu monitoringu i zabezpieczeń, 8)zapewnienia dyżurów serwisu sprzątającego w przypadku okazjonalnych potrzeb Zamawiającego (konferencje, narady, odprawy po godzinach urzędowania), 9)wykonywania innych czynności, koniecznych do utrzymania czystości w obiekcie, 10)w okresie zimowym zapewnienia pracowników dyżurujących, podejmujących się odśnieżania schodów i wejść do obiektów przy ul. Piłsudskiego 2 i Zwycięstwa 9, na telefoniczne wezwanie upoważnionego pracownika Zamawiającego. Ponadto Wykonawca z chwilą podpisania umowy zobowiązany jest do: a)przedstawienia aktualnych zaświadczeń o niekaralności pracowników skierowanych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność zatrudnienia innego pracownika Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pismem do Zamawiającego z prośbą o wyrażenie zgody na wykonywanie prac przez wskazaną osobę. Do pisma należy dołączyć zaświadczenie o niekaralności pracownika. Niedopuszczalne jest oddelegowanie pracownika do pracy bez zgody Zamawiającego. b)złożenia oświadczenia gwarantującego zachowanie tajemnicy co do dokumentów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach, c)złożenia oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że używane środki czystości, dezynfekcyjne, higieniczne i sprzęt techniczny są dopuszczone do stosowania w kraju i są zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami uprawniającymi do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i posiadają aktualne wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa, w tym Państwowego Zakładu Higieny, są ekologiczne i posiadają znak CE, d)złożenia oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że używany sprzęt techniczny jest sprawny i bezpieczny dla pracowników Zamawiającego, Prace wymienione w pkt 3.2.2 będą wykonywane po godzinach pracy Urzędu lub przed rozpoczęciem urzędowania, za wyjątkiem 3 pomieszczeń w każdym z budynków, które muszą być sprzątane w obecności pracowników Urzędu. Prace wymienione w pkt. 3.2.3. w zakresie utrzymania czystości terenu wokół budynku przy placu Marsz. J. Piłsudskiego 2 (zbierania śmieci i ewentualnie zamiatania schodów wejściowych) muszą być wykonane do godziny 830 każdego dnia pracy Urzędu. Pozostałe prace na zewnątrz budynków mogą odbywać się w czasie pracy Urzędu lub po pracy Urzędu, z zastrzeżeniem, iż koszenie trawy musi odbywać się raz w miesiącu w okresie wskazanym. Prace wymienione w pkt. 3.2.4. muszą być wykonywane w zależności od potrzeb w godzinach pracy urzędu. W przypadku chęci wykonania wizji lokalnej sprzątanych budynków przez Wykonawcę na potrzeby przygotowania oferty, Zamawiający dokona oprowadzenia po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Termin należy ustalić z osobą upoważnioną do kontaktów wskazaną w pkt. 7.9.1 SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 5.1 do 5.4.siwz - podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. 3. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a)jest niezgodna z ustawą, b)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Pzp, lub błędy w obliczeniu ceny, g)Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z metodą spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 1.3.Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 1.4.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych 2.Na podstawie ustawy PZP oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty : 2.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dostarczyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wielkości sprzątanej powierzchni, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów (listów referencyjnych) potwierdzających, że dane usługi zostały wykonane należycie. Z dokumentu musi wynikać: data wykonania usługi, przedmiot usługi - sprzątanie powierzchni biurowych, wielkość sprzątanej powierzchni, potwierdzenie że dostawa została wykonana należycie. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech usług sprzątania o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i powierzchnią sprzątania nie mniejszą niż 3.000 m2 w ramach każdej z usług. Jedna usługa sprzątania oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy. 3.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 6. Wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie. 4. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 5.Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w specyfikacji - bez dokonania w nich zmian. W przypadku gdy jakaś część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w danym miejscu -nie dotyczy. 6.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii tych dokumentów - poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.Wszelkie pełnomocnictwa składane w ofercie muszą być w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kserokopii. 8. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawidłowości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu , Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 , pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w Bolesławcu, Starostwo Powiatowe w Bolesławcu , Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 , pokój nr 14 , I piętro -sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.