eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Orientacja zawodowa oraz wsparcie nauczycieli w projekcie "Nowoczesna szkoła" - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09

Ogłoszenie nr 80607 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.

Siemianowice Śląskie: Orientacja zawodowa oraz wsparcie nauczycieli w projekcie "Nowoczesna szkoła" - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 53528 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 000515879, ul. ul. Jana Pawła II  10, 41-100   Siemianowice Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 327 605 200, faks 327 605 280, e-mail ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Orientacja zawodowa oraz wsparcie nauczycieli w projekcie "Nowoczesna szkoła" - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SE.271.2.2017, ZP.rp.24.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

wienia: Wsparcie nauczycieli. 1. Przedmiotem Części 4 zamówienia będzie: 1.1. przeprowadzenie 100 godzin (1 godzina zajęć = 45 minut) warsztatów z psychologiem dla 24 nauczycieli i nauczycielek prowadzonych w grupach w siedzibach szkół: Gimnazjum Nr 2, ul. Przyjaźni 28, 41-103 Siemianowice Śląskie; Gimnazjum Nr 3, ul. Leśna 1, 41-100 Siemianowice Śląskie; Gimnazjum Nr 4, ul. Wyspiańskiego 5, 41-100 Siemianowice Śląskie; 1.2. zakres warsztatów z psychologiem obejmować w szczególności powinien: radzenie sobie ze stresem, nabycia umiejętności postrzegania sytuacji z punktu widzenia ucznia czy rodzica, umiejętności posługiwania się elementami dialogu motywującego, stosowania pytań otwartych, dowartościowań zgodnie z ustalonym harmonogramem; 1.3. warsztaty z psychologiem będą realizowane w szkołach w okresie od dnia podpisania umowy do 22 czerwca 2017r.; 1.4. opracowanie planu warsztatów, wymagającego akceptacji Zamawiającego. 1.5. opracowanie materiałów szkoleniowych dla 24 nauczycieli i nauczycielek Gimnazjum Nr 2, Gimnazjum Nr 3 i Gimnazjum Nr 4. 1.6. prowadzenia niezbędnej dokumentacji na potrzeby realizowanego projektu oraz prowadzenia wewnętrznej ewaluacji (listy obecności, dokumentacja ćwiczeń itp.). Opracowana dokumentacja i materiały szkoleniowe powinny być zgodne z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego. 2. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 1/2 etatu,co najmniej 1 osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności związane ze sprawowaniem bieżącego nadzoru nad realizacją umowy, kontaktami z Zamawiającym oraz podpisywaniem protokołów odbioru ze strony Wykonawcy (koordynator szkoleń/warsztatów). 2.1.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2czynności, w szczególności do: 1) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania usługi, 2) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny oraz wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogów. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 usługi w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie Zamawiającego, zawierające w szczególności: o określenie podmiotu składającego oświadczenie, o datę złożenia oświadczenia, o wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, o rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, o podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. bez imion, nazwisk, adresów, Nr PESEL pracowników); informacje takie jak:data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 2.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w czasie realizacji zamówienia, określonego rozporządzeniem Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. Niezłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. 6. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców, którzy do realizacji zamówienia skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego (jako podlegające zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę) wykonuje samodzielnie to wymóg Zamawiającego w stosunku do tej osoby nie będzie miał zastosowania. 3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - odpowiednio dla Części 4 (Dodatek nr 4b do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Orientacja zawodowa dla uczniów Gimnazjum Nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) unieważnił postępowanie, ponieważ w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Uzasadnienie Art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu, w odniesieniu do Części 1 zamówienia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 05.04.2017r. godz. 9:00 nie została złożona żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Orientacja zawodowa dla uczniów Gimnazjum Nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) unieważnił postępowanie, ponieważ w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Uzasadnienie Art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu, w odniesieniu do Części 2 zamówienia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 05.04.2017 r. godz. 9:00 nie została złożona żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Orientacja zawodowa dla uczniów Gimnazjum Nr 4
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) unieważnił postępowanie, ponieważ w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Uzasadnienie Art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżelinie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu, w odniesieniu do Części 3 zamówienia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 05.04.2017 r. godz. 9:00 nie została złożona żadna oferta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert0
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Wsparcie nauczycieli.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo Zamówień publicznych (j.t. Dz.U. 2015r, poz 2164 z późn.zm) ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie W dniu 05.04.2017r. o godz. 9:30 odbyło się otwarcie ofert złożonych w postępowaniu pn.: Orientacja zawodowa oraz wsparcie nauczycieli w projekcie "Nowoczesna szkoła"- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego". W w/w postępowaniu w odniesieniu do Części 4 została złożona jedna oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował zebranych, że na sfinansowanie zamówienia w odniesieniu do Części 4 zamierza przeznaczyć kwotę 10.000,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną wynosi 14.400,00 zł brutto. Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia w odniesieniu do Części 4, do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w odniesieniu do Części 4 zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający odstąpił od badania ofert złożonych w postępowaniu, co znajduje uzasadnienie w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej: "(...) w świetle aktualnego brzmienia art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp dopuszczalne jest unieważnienie postępowania 1) zarówno przed badaniem ofert, tj. w sytuacji, gdy ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie, zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć. (...) Dokonywanie, niejednokrotnie czasochłonnych i kosztownych (eksperci, rzeczoznawcy) czynności badania i oceny ofert w sytuacji, gdy niezależnie od wyniku badania i oceny zamawiającego - ze względów finansowych, nie będzie mógł udzielić zamówienia jest bezcelowe.(...)."(vide Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 10 maja 2013r. KIO 969/13).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.