eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wyposażenie sal 33a i 33b w części C Budynku Ogólnotechnicznego Politechniki Białostockiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Białystok: Wyposażenie sal 33a i 33b w części C Budynku Ogólnotechnicznego Politechniki Białostockiej
Numer ogłoszenia: 80586 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie sal 33a i 33b w części C Budynku Ogólnotechnicznego Politechniki Białostockiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sal 33a i 33b w urządzenia audiowizulane wraz z dostawą i montażem rolet zaciemniających, mebli, płyt laminowanych i meblowych w części C Budynku Ogólnotechnicznego Politechniki Białostockiej przy ul. Wiejskiej 45A w Białymstoku Politechniki Białostockiej w ilości i minimalnych wymaganiach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia określony został w częściach 1 i 2..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 39.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dotyczy części 1: 1) wypełnioną Specyfikację techniczną część 1 (wg Załączonego wzoru - Załącznik Nr 3) wskazując poszczególne elementy przedmiotu zamówienia (poz. a) - f) określając nazwy, producenta, modele oferowanych urządzeń oraz przedstawić szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne wszystkich oferowanych urządzeń i ich elementów (nie może być sformułowań nieprecyzyjnych takich jak lub, np., nie mniejsze niż, min. itp. bądź braku oznaczeń, nazwy, producenta). Z oferty winno jasno wynikać, jaki rodzaj urządzeń i jego elementy oferuje Wykonawca. 2) oświadczenie o zaoferowaniu urządzeń fabrycznie nowych, o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwych, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym i użytkowym oraz posiadających oznaczenia CE (na druku Formularza oferty). 3) oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych jak w pkt. 3 SIWZ oraz wzorze umowy (na druku Formularza oferty). Dotyczy części 2: 1) wypełnioną Specyfikację techniczną część 2 (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 3) wskazując poszczególne elementy przedmiotu zamówienia (poz. a) - g) określając nazwy, producenta, wymiary, rodzaj materiałów, akcesoriów użytych do ich wykonania, kolorystykę, inne charakterystyczne dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz załączając katalogi (prospekty, zdjęcia, rysunki) przedstawiające ich wygląd. (nie może być sformułowań nieprecyzyjnych takich jak lub, np. przynajmniej, min. itp. bądź braku oznaczeń, nazwy, producenta itp.); z oferty winno jasno wynikać, jaki rodzaj mebli/rolet/tablic i ich elementy oferuje wykonawca. 2) oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego (nie używanego), wykonanego zgodnie ze sztuką meblarską (dotyczy mebli, płyt meblowych), z uwzględnieniem odpowiednich przepisów i norm o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwego, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym. 3) oświadczenie wykonawcy o posiadaniu odpowiednich atestów na materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia oraz na wykonane gotowe wyroby oraz przedłożeniu dokumentów jw. przy dostawie zamówienia (dotyczy mebli, płyt meblowych) (na druku Formularza oferty), 4) oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych jak w pkt. 3 SIWZ oraz wzorze umowy (na druku Formularza oferty).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1) Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt. 10 SIWZ ppkt 10. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj. warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt.5 ustawy Pzp. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w par. 13 Wzoru umowy (Zał. nr 7 do SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 08:30, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń audiowizualnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń audiowizualnych: a) ekranu elektrycznego (2x1szt. = 2 szt.) b) projektora multimedialnego (2x1szt. = 2 szt.) c) przyłączy sygnałowych w stole katedralnym (2x1 = 2 komplety) d) kompletu okablowania (2x1=2 komplety) e) wzmacniacza audio z mikserem (2x1 = 2 komplety) f) zestawu mikrofonu bezprzewodowego (2x2szt. = 4 szt.) (kod CPV: 51600000-8 usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych, 32000000-3 sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Zał. Nr 2 do SIWZ - część 1) oraz zgodnie z dołączonymi rysunkami tj. rzutem pomieszczenia, przekrojem i zdjęciami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż rolet okiennych zaciemniających (zaciemniaczy), dostawa i montaż katedr, dostawa i montaż płyt laminowanych i meblowych, dostawa i montaż krzeseł szkolnych jednoosobowych i ławek szkolnych dwuosobowych, dostawa i montaż tablic suchościeralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż: a) rolet okiennych zaciemniających (2 komplety) b) katedr (2x1 = 2 katedry) c) płyty meblowej - 1 szt. (6,80m2) d) płyty wiórowej laminowanej - 1 szt. (45,54m2) e) krzeseł szkolnych jednoosobowych (2x24=48szt.) f) ławek szkolnych dwuosobowych (2x12=24szt.) g) tablic suchościeralnych (2x1=2 szt.) (kod CPV: 39100000-3 Meble) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Zał. Nr 2 do SIWZ - część 2) oraz zgodnie z dołączonymi rysunkami tj. rzutem pomieszczenia, przekrojem i zdjęciami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.