To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-09
Ogłoszenie nr 80582 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.
Żagań: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA ZIELENI MIEJSKIEJ W GMINIE ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30888-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, krajowy numer identyfikacyjny
52679400000, ul.
Plac Słowiański
17,
68100
Żagań, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
684 771 040, faks
684 771 017, e-mail
jchlostowska@um.zagan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.um.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA ZIELENI MIEJSKIEJ W GMINIE ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP-271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje usługi bieżącego utrzymania i konserwacji terenów zieleni stanowiących własność Gminy Żagań o statusie miejskim. 3.2. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie w szczególności : 1) pielęgnacja trawników, koszenie w okresie letnim kosiarkami spalinowymi, grabienie i wywóz trawy, 2) zakup i wysadzanie kwiatów rabatowych na istniejących rabatach oraz w donicach, 3) pielęgnacja rabat kwiatowych (przygotowanie podłoża przed obsadzeniem, pielenie i podlewanie), 4) usuwanie, zgrabianie i wywożenie chwastów, 5) pielęgnacja i przycinanie żywopłotów, 6) naprawa ławek ,w razie zaistnienia potrzeby, ustawionych na terenie miasta, 7) wygrabianie i wywóz liści na terenach zieleni miejskiej, 8) wyzbieranie i wywiezienie pojedynczych śmieci na terenie miasta, 9) ustawianie na terenie miasta koszy ulicznych, dystrybutorów na woreczki na psie odchody oraz ławek, 10) inne prace na terenie parków, zieleńców, lasu komunalnego, zlecone przez Zamawiającego ujęte w kosztorysie ofertowym. 3.3. Powierzchnia terenów zieleni, w tym lasów, stanowiących własność Gminy Żagań o statusie miejskim wynosi ok. 430 ha. 3.5. Dodatkowe informacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do opracowywania propozycji miesięcznych zakresów prac, w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. Zamawiający będzie zatwierdzał opracowany przez Wykonawcę zakres prac (przed rozpoczęciem nowego miesiąca), obejmujący kolejność, zakres i wartość robót wraz z terminem ich wykonania (typowanie robót); 2) realizacja robót winna być prowadzona zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi przepisami w tym zakresie, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, przepisami BHP, dobrze jakościowo i estetycznie; 3) zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót, b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku, rozładunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, c) zapewnienie sprzętu wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi, niezbędnego do realizacji zamówienia, d) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy, e) koszty dostarczenia i składowania powstałych podczas prowadzenia prac odpadów biodegradowalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Marszowie; 4) Wykonawca powinien posiadać dostęp do bazy magazynowej do nieodpłatnego przechowywania koszy, ławek oraz dystrybutorów na woreczki; 5) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę ( w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666), co najmniej 6 osób mających realizować zamówienie tj co najmniej 2 osoby z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów co najmniej kategorii B; co najmniej 3 osoby do obsługi kos spalinowych i kosiarek spalinowych, co najmniej 1 osoba do nadzoru, z wykształceniem co najmniej zawodowym rolniczym lub ogrodniczym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
77314100-5,
77312000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT542593 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Wywóz odpadów komunalnych
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Usługa ubezpieczenia Gminy Żagań o statusie miejskim oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Szprotawa:
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrębów wiejskich gm. Żagań:
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.