eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie miasta Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Świebodzice: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie miasta Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 80575 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162368 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świebodzicach, ul. M. J. Piłsudskiego 8, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 74 666 95 80, faks 74 666 95 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach na terenie miasta Świebodzice w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków( zwanych obiadami) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wskazanych przez Zamawiającego, w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy zlokalizowanym w centrum na terenie miasta Świebodzice. 2. Szacunkowa ilość posiłków w trakcie realizacji zamówienia- ok 24.000. 3. Szacunkowa liczba osób korzystających z posiłków w skali miesiąca wynosi ok 80. 4. Ilość obiadów w poszczególne dni miesiąca może być różna w zależności od potrzeb środowiska oraz możliwości finansowych gminy. Ponadto część osób nie konsumuje obiadów na miejscu, ale zabiera je do domu lub zanoszone są obiady klientom przez ich opiekunów. 5. Zamawiający wymaga, aby obiady były wydawane przez 5 dni w tygodniu, bez sobót i niedziel, bez dni świątecznych oraz z wyłączeniem okresu wakacji tj. lipiec, sierpień. 6. Czas wydawania obiadów powinien być nie krótszy niż 3 godziny dziennie w przedziale czasowym 12:00-15:00. 7. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć przedmiotową usługę zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. Z 2010r. Nr 136, poz. 914 tekst jednolity z późn. zm.) i rozporządzeń wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. 8. Lokal gastronomiczny, w którym będą przygotowywane i wydawane obiady musi odpowiadać wymogom sanitarnym potwierdzonym decyzją SANEPID-u zatwierdzającej lokal do prowadzenia działalności gastronomicznej objętej przedmiotem zamówienia. 9. Lokal gastronomiczny, w którym będą wydawane obiady musi odpowiadać niżej opisanym wymaganiom: - musi być dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych, - musi być wyposażony we wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i sprzęt, a w szczególności w niezbędną zastawę stołową, stoły, krzesła,- musi posiadać zaplecze techniczne, zapewniające utrzymanie posiłków w odpowiednich warunkach,- musi spełniać warunki sanitarne konieczne do prowadzenia zbiorowego żywienia oraz warunki przeciwpożarowe i BHP,- powierzchnia lokalu musi być takiej wielkości, aby zapewniała ustawienie takiej ilości stołów i krzeseł, która umożliwi konsumpcje obiadów równocześnie co najmniej 20 osobom, - w godzinach wydawania posiłków klientom Zamawiającego w lokalu musi obowiązywać całkowity zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu oraz palenia tytoniu. 10. Do lokalu gastronomicznego, w którym będą wydawane posiłki, musi być dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej, a dojście od przystanku nie powinno trwać dłużej niż 10 min. dla średnio sprawnej osoby. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania obiadów przygotowanych z pełnowartościowych, posiadających aktualny termin ważności produktów z uwzględnieniem świeżych warzyw. Obiady muszą być gorące, przygotowane w dniu ich wydawania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby: 1. Zestaw obiadowy składał się z potraw tradycyjnych: zupy z pieczywem, drugiego dania i napoju, z tym że raz w tygodniu musi być ryba i raz danie bezmięsne, w pozostałe dni muszą być dania z mięsem. Obiady muszą być urozmaicone, zróżnicowane te same potrawy nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 10 dni. 2. Waga gotowych do konsumpcji potraw nie może być mniejsza niż:a) zupa- min. 400 ml, b) pieczywo- min. 100 g,c) napój- min. 200 ml, d)ziemniaki, kasza, makaron, ryż- min. 250 g, e) danie mięsne, ryba itp.- min. 150 g bez kości, sosu i panierki, f) surówka- min. 150 g,g) warzywa gotowane- min. 150 g, h) danie mięsno- warzywne, jarskie np. pierogi itp.- min 250 g. 3. Podstawę do wydania obiadu stanowić będzie bon obiadowy przyznany na podstawie decyzji wydanej przez Zamawiającego, wystawiony na osobę uprawnioną do otrzymania obiadu, ważny z dowodem osobistym, zawierającym informację (jak np. datę ważności na realizacje bonu obiadowego) istotne dla Wykonawcy. W przypadku odbierania obiadu przez opiekunkę, podstawą wydania obiadu będzie bon obiadowy z adnotacją, że obiad odbiera opiekunka. 12. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.06.2013r. do 31.12.2014r. z wyłączeniem okresu wakacji tj. lipiec, sierpień, bez sobót i niedziel oraz bez dni świątecznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna ZINA, 58-160, 58-160 Świebodzice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 156000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.