eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › przebudowa odcinka ulicy 30 Stycznia - projekt techniczny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Tczew: przebudowa odcinka ulicy 30 Stycznia - projekt techniczny
Numer ogłoszenia: 80527 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie , ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa odcinka ulicy 30 Stycznia - projekt techniczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego przebudowy odcinka ulicy 30 Stycznia w Tczewie od skrzyżowania z ulicą Głowackiego do skrzyżowania z drogą krajową nr 1 (włącznie ze skrzyżowaniami). 2.2 Parametry drogi: - przekrój uliczny; - droga jednojezdniowa - nacisk osi pojazdu 100 kN - jezdnia szerokości 2 x 3,5 m - chodnik obustronny przylegający do granicy nieruchomości sąsiadujących z pasem drogowym; - droga dla rowerów dwukierunkowa zlokalizowana po jednej stronie drogi; - zatoki autobusowe na przystankach komunikacji zbiorowej zlokalizowane (o ile to możliwe) w miejscach obecnych przystanków; - miejsca postojowe dla samochodów osobowych i dostawczych zgodnie z warunkami terenowymi; - przebudowa zjazdów z drogi; - odwodnienie drogi (likwidacja rowów przydrożnych wraz z rozwiązaniem uchwycenia i odprowadzenia wód opadowych); - oświetlenie drogi zgodnie z obowiązującymi normami. 2.3 Dokumentacja winna zawierać: - projekt budowlany i wykonawczy; - projekt odwodnienia drogi; - projekty budowlane koniecznej przebudowy kolidujących uzbrojeń terenu; - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie; - materiały do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji, wymienione w art. 11d Ustawy z dn. 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 193 z 2008 r. poz. 1194); - uzyskanie powyższej decyzji ZRID; - materiały do wystąpienia o warunki techniczne; - materiały do uzyskania decyzji środowiskowej wraz z uzyskaniem decyzji; - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia inwestycji; - projekt organizacji ruchu docelowy; - inwentaryzację istniejącej zieleni i projekt nasadzeń w ramach projektowanych pasów drogowych; - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. UAWGA! Brak wymaganych uzgodnień lub innych niezbędnych dokumentów nie będzie podstawą do wydłużenia umownego terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 2.4 Projektant przed przystąpieniem do realizacji zadania winien zapoznać się z istniejącym projektem kanalizacji sanitarnej (w posiadaniu ZWiK w Tczewie). 2.5 Wykonawca przekaże na rzecz Zamawiającego prawa autorskie oraz będzie pełnił nadzór autorski w zakresie opracowań będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.6 Należy przygotować: - projekt budowlany - 6 egz. (w tym 4 egz. niezbędne do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę) - projekt wykonawczy - 4 egz. - kosztorys inwestorski - 1 egz. - specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót - po 2 egz. - dodatkowo całość opracowania w formie elektronicznej w formacie PDF. 2.7 Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o protokół odbioru i zatwierdzenia dokumentacji podpisany bez uwag ze strony Zamawiającego (wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ). Podpisanie protokołu może nastąpić po otrzymaniu kompletnego opracowania wraz z pozwoleniem na budowę. 2.8 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektową stanowiącą przedmiot umowy. Gwarancja jakości obowiązywać będzie do upływu terminu rękojmi za wady obiektu, wykonanego na podstawie dokumentacji, stanowiącej przedmiot niniejszej umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - maksymalnie do kwoty 100.000 zł brutto.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji projektowych (minimum dwóch) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku dysponowania zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do ich udostępnienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.