eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa mleka modyfikowanego gotowego do spożycia, preparatów mlekozastępczych gotowych do spożycia, smoczków jednorazowego użycia, wyszczególnionych w 5 częściach .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Rzeszów: Dostawa mleka modyfikowanego gotowego do spożycia, preparatów mlekozastępczych gotowych do spożycia, smoczków jednorazowego użycia, wyszczególnionych w 5 częściach .
Numer ogłoszenia: 80515 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka modyfikowanego gotowego do spożycia, preparatów mlekozastępczych gotowych do spożycia, smoczków jednorazowego użycia, wyszczególnionych w 5 częściach ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: 1. Modyfikowanego mleka gotowego do spożycia dla niemowląt z niską urodzeniową masą ciała oraz wcześniaków z dodatkiem długołańcuchowych wielonienasyconych kwasów tłuszczowych - Część nr 1, 2. Modyfikowanego mleka gotowego do spożycia dla niemowląt z niską i bardzo niską urodzeniową masą ciała z dodatkiem długołańcuchowych wielonienasyconych kwasów tłuszczowych - Część nr 2, 3. Preparatu mlekozastępczego gotowego do spożycia stosowanego w profilaktyce, diagnostyce i leczeniu alergii na białka pokarmowe. Zawiera krótkołańcuchowe peptydy i wolne aminokwasy. Stosowany u niemowląt od pierwszego do ukończenia piątego miesiąca życia - Część nr 3, 4. Preparatu mlekozastępczego typu Bebilon BMF proszek i typu Nutramigen proszek - Część nr 4, 5. Smoczków jednorazowego użytku dla wcześniaków dostosowanych do gotowych mieszanek z Części nr 1,2,3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowych - Części od 1 do 5. Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawiają Formularze cenowe - Części nr 1 - 5, będące integralną częścią SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych w Części nr 1-3 i 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w Części nr 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.10.00 - Mleko Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.10.00 - Mleko Oryginalny kod CPV: 25.12.23.40 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.68.10.00 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy w tym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 )posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisany, - koncesję, zezwolenie lub inny dokument zezwalający na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, niżej opisaną - dotyczy Części nr 1-4; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Dołączyć koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub dokument w innej formie zgodnej z Ustawą Prawo Farmaceutyczne - dotyczy Części nr 1-4. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Zamawiający wymaga: a) by oferowane przedmioty zamówienia - Część nr 1-4 (produkty lecznicze) posiadały pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo Farmaceutyczne. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo Farmaceutyczne, wg wzoru załączonego do SIWZ. b) by wszystkie smoczki jednorazowego użycia - Część nr 5 spełniały wymagania, określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 896 z późn.zmian.) W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (wg wzoru załączonego do SIWZ). Ponadto do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe, wg wzoru załączonego do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej ze zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty lub oświadczenia wymagane SIWZ powinny być dostarczone w formie oryginału lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Wymagany podpis i pieczęć imienna osoby poświadczającej dokumenty oraz data. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane winny być wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. UWAGA: Wykonawcy występujący wspólnie : Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo (może to wynikać także z umowy konsorcjum), o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną .W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum , co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik,partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub nazwę lidera konsorcjum ,zgodnie z przedstawianym pełnomocnictwem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina Dział Zamówień Publicznych ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1 Kryteria oceny ofert, ze względu na program winno być: Cena brutto oferty - 100%. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/A/33/08, Postępowanie nr 25. Planowany termin otwarcia ofert: 29.04.2008r., o godzinie 13:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną odesłane bez rozpatrywania.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko modyfikowane gotowe do spożycia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modyfikowane mleko gotowe do spożycia dla niemowląt z niską urodzeniową masą ciała oraz wcześniaków z dodatkiem długołańcuchowych wielonienasyconych kwasów tłuszczowych - 1 pozycja w Części. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym - Część nr 1. Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - Część nr 1, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mleko modyfikowane gotowe do spożycia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modyfikowane mleko gotowe do spożycia dla niemowląt z niską i bardzo niską urodzeniową masą ciała z dodatkiem długołańcuchowych wielonienasyconych kwasów tłuszczowych - 1 pozycja w Części. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym - Część nr 2 . Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - Część nr 2, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparat mlekozastępczy gotowy do spożycia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat mlekozastępczy gotowy do spożycia stosowany w profilaktyce, diagnostyce i leczeniu alergii na białka pokarmowe. Zawiera krótkołańcuchowe peptydy i wolne aminokwasy. Stosowany u niemowląt od pierwszego do ukończenia piątego miesiąca życia - 1 pozycja w Części. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym - Część nr 3. Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - Część nr 3, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat mlekozastępczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat mlekozastępczy typu Bebilon BMF proszek i typu Nutramigen proszek - 2 pozycje w Części. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości wyszczególnionej w Formularzu cenowym - Część nr 4 . Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - Część nr 4, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Smoczki jednorazowego użycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smoczki jednorazowego użytku dla wcześniaków dostosowane do gotowych mieszanek z Części nr 1,2,3 - 1 pozycja w Części. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Część nr 5. Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - Część nr 5, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 25.12.23.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.