eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojanowo › Renowacja dwóch zbiorników małej retencji położonych na działkach ewid. nr 303 i 304 w obręb Trzebosz , gmina Bojanowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Bojanowo: Renowacja dwóch zbiorników małej retencji położonych na działkach ewid. nr 303 i 304 w obręb Trzebosz , gmina Bojanowo.
Numer ogłoszenia: 80495 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanowo , Rynek 12, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 065 5456230, faks 065 5456640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja dwóch zbiorników małej retencji położonych na działkach ewid. nr 303 i 304 w obręb Trzebosz , gmina Bojanowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy wraz modernizacją budowli spustowej oraz odmuleniem odcinka rowu odpływowego.a) Staw położony na dz. ewid. nr 303 w m. Trzebosz wykonanie n/w robót :. roboty przygotowawcze polegające na wycince drzew oraz karczowaniu krzaków. roboty ziemne polegające na mechanicznym odmuleniu stawu o powierzchni 0,1120 ha wraz z wywozem i rozplantowaniem namułu w miejsce wskazane przez inwestora . roboty wykończeniowe polegające na wyprofilowaniu skarp oraz umocnienie ich obsiewem mieszanka traw. remont budowli spustowej polegający na wymianie odcinka rurociągu betonowego, osadzeniu kraty, wykonaniu i montażu szandorów, umocnieniu skarp na wlocie i wylocie narzutem kamiennym oraz naprawie elementów betonowych budowli. konserwacja rowu odpływowego polegająca na odmuleniu dna średnią warstwą od 20 do 30 cm oraz rozplantowaniu urobkub) Stawu położonego na działce ewidencyjnej nr 304 w m. Trzebosz . roboty przygotowawcze polegające na wycince drzew oraz karczowaniu krzaków. roboty ziemne polegające na mechanicznym odmuleniu stawu o powierzchni 0,1710 ha wraz z wywozem i rozplantowaniem namułu w miejsce wskazane przez inwestora . roboty wykończeniowe polegające na wyprofilowaniu skarp oraz umocnienie ich obsiewem mieszanka traw. remont budowli spustowej polegający na wymianie odcinka rurociągu betonowego, osadzeniu kraty, wykonaniu i montażu szandorów, umocnieniu skarp na wlocie i wylocie narzutem kamiennym oraz naprawie elementów betonowych budowli. konserwacja rowu odpływowego polegająca na odmuleniu dna średnią warstwą od 20 do 30 cm oraz rozplantowaniu urobku Specyfikacja obejmuje także przeprowadzenie pompowania technologicznego wody, w celu obniżenia poziomu lustra wody, na czas prowadzenia robót ziemnych i wykończeniowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki:1. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji robót o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i zrealizowali w ostatnich pięciu latach (2004 - 2008) roboty budowlane (minimum 2 zamówienia), odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu. 3. Dysponują niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy.7. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 8. Zapewnią 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 14 dni na podjęcie napraw gwarancyjnychW przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum) warunki w punkcie 1, 6 i 7 musi spełniać każdy podmiot osobno, pozostałe sumarycznie. Na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą , a wyszczególnionych w SIWZ wg kryterium, spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ.2. Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Oświadczenie wykonawcy, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ar. 24 ustawy pzp. potwierdzone: Zaświadczeniem z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..5. Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzone aktualną polisą ubezpieczeniową.6. Oświadczenie, że wykonawca zapewni 3 letni okres gwarancji i max. 14 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych. na wykonane zadanie.7. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.8.Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli przetarg wygra.9. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać tę część zamówienia w załączniku do oferty Wykaz prac do zrealizowania przez podwykonawców.10. Dowód wniesienia wadium.11. Kosztorys ofertowy.12. Zaparafowany projekt umowy.13. Pełnomocnictwo, ustalające pełnomocnika do reprezentowania, w przypadku podmiotów występujących wspólnie.14. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika z dostarczonych dokumentów.D Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie, wymaga się aby dokumenty wymienione w punkcie 2,4 i 5 przedstawiono osobno dla każdego partnera, pozostałe sumarycznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bojanowo, ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowo.pok. nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Bojanowo, ul. Rynek 12, 63-940 Bojanowo, pokój nr 12 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.