Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Przemyśl: zakup oraz dostawa koszul , koszulobluz , koszulek i podkoszulek dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 80480 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup oraz dostawa koszul , koszulobluz , koszulek i podkoszulek dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Przemyślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zakup oraz dostawa koszul , koszulobluz , koszulek i podkoszulek , w tym : a) 120 szt. koszulek typu polo koloru czarnego; b) 55 szt. koszulobluz z długim rękawem koloru czarnego ; c) 5 szt. koszulobluz z długim rękawem koloru czarnego z dodatkowym emblematem (przewodnik psa); d) 55 szt. koszulobluz z krótkim rękawem koloru czarnego; e) 5 szt. koszulobluz z krótkim rękawem koloru czarnego z dodatkowym emblematem (przewodnik psa) ; f) 120 szt. podkoszulek z krótkim rękawem koloru czarnego; g) 600 szt. koszulobluz z długim rękawem koloru szarozielonego; h) 600 szt. koszulobluz z krótkim rękawem koloru szarozielonego; i) 300 szt. koszul męskich z długim rękawem koloru miętowego; j) 500 szt. koszul męskich z krótkim rękawem koloru miętowego; k) 600 szt. koszul damskich z długim rękawem koloru miętowego; l) 600 szt. koszul damskich z krótkim rękawem koloru miętowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00 - Koszule 18.31.84.00 - Podkoszulki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający ustala następujące zasady oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V 1a ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów , o których mowa w punkcie V. 3 a, d SIWZ . b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V 1b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy składników umundurowania dla tzw. służb mundurowych . Wykonawca winien wykazać , że wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości niemniejszej niż wartość jego oferty lub dwa zamówienia o łącznej wartości niemniejszej niż wartość jego oferty . Zamówienie powinno dotyczyć dostawy co najmniej jednego składnika umundurowania wymienionego w ofercie ( np. koszul służbowych , koszulobluzy ) i winno być wykonane na rzecz tzw. służb mundurowych . Przez określenie służby mundurowe należy rozumieć formacje umundurowane , określone przepisami prawa . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów , o których mowa w punkcie V. 3 a , b , c SIWZ . c) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V. 1c ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie V. 3 a SIWZ . d) W zakresie warunku wskazanego w punkcie V 1d ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , o którym mowa w punkcie V. 3 a SIWZ . 3. Ocena spełnienia w/w warunków dokonania zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp . b) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . c) dokument lub dokumenty ( tzw. referencje ) potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie wykonanych dostaw zostały wykonane należycie . d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V. 3d, przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Dokumenty wymienione w pkt V. 3 c , d SIWZ oraz referencje mogą być przedłożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem /adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać przez Wykonawcę/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9 , 37-700 Przemyśl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu , ul. Sielecka 9 , 37-700 Przemyśl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Przemyśla w 2024r.
- Zakup i dostawa odzieży całorocznej dla zespołów wyjazdowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Przemyślu"
- Wykonanie EKG wysiłkowego z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2070R w miejscowości Bachów-opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania decyzji ZRID
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.