Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-10
Gdańsk: Dostawy warzyw i owoców
znak sprawy: 7/2012/BIGB O/POTULICE
Numer ogłoszenia: 80473 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3231102, faks 58 3231101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: IGB.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw i owoców znak sprawy: 7/2012/BIGB O/POTULICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Dostawy warzyw i owoców: 1.Ziemniaki jadalne - o średniej wielkości, tzn. o przeciętnej średnicy ok. 6cm, przeciętnej długości ok. 8cm, jednego gatunku, niemieszane, dopuszczalne odmiany: Irga, Sante, Irys, Bryza, Satina, Lord, jadalne, jednostka miary kilogram, CPV: 03212100-6, ilość szacunkowa: 600 kg. 2.Marchew - bez naci, oczyszczona, nieobrana, średniej długości i grubości, tzn. o średnicy od 3cm do 4cm i długości od 12cm do 15cm, jednostka miary kilogram, CPV 03221112-4, ilość szacunkowa: 100 kg. 3.Kapusta czerwona - w główkach, o minimalnej wadze główki 2,50kg, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 100 kg. 4.Groch łuskany, połówki, jednostka miary kilogram, CPV: 03221220-4, ilość szacunkowa: 100kg. 5.Fasola typu Jaś, duża, jednostka miary kilogram, CPV: 03221210-1, ilość szacunkowa: 100kg. 6.Cebula - średniej wielkości, jednostka miary kilogram, CPV: 03221112-1, ilość szacunkowa: 200kg. 7.Burak ćwikłowy - średniej wielkości, jednostka miary kilogram, CPV: 03221111-7, ilość szacunkowa: 200 kg. 8.Nać pietruszki - o przeciętnej wadze pęczka ok. 100g i maksymalnej długości 15cm jednostka miary kilogram, CPV: 03221300-9, ilość szacunkowa: 50 kg. 9.Koper - o przeciętnej wadze pęczka ok. 100g i maksymalnej długości 15cm, jednostka miary kilogram, CPV: 03221300-9, ilość szacunkowa: 50 kg. 10.Ogórek zielony - twardy, średniej wielkości, w całości, polny, jednostka miary kilogram, CPV: 03221270-9, ilość szacunkowa: 300 kg. 11.Papryka surowa - czerwona, cała, jednostka miary kilogram, CPV: 03221230-7, ilość szacunkowa: 200 kg. 12.Pieczarka - o średniej wielkości, tzn. zamknięte kapelusze o średnicy od 3cm do 5cm, jednostka miary kilogram, CPV: 03221260-6, ilość szacunkowa: 200 kg. 13.Pietruszka korzeń - bez naci, oczyszczona, nieobrana, średniej długości i grubości, tzn. o średnicy od 3cm do 4cm i długości od 12cm do 15cm, jednostka miary kilogram, CPV: 03221100-7, ilość szacunkowa: 30 kg. 14.Pomidor - czerwony, cały, średniej wielkości, polny, jednostka miary kilogram, CPV: 03221240-0, ilość szacunkowa: 600 kg. 15.Por - oczyszczony, gruby, w całości, jednostka miary kilogram, CPV: 03222230-4, ilość szacunkowa: 30 kg. 16.Cytryny, jednostka miary kilogram, CPV:03222210-8, ilość szacunkowa: 500 kg. 17.Seler - duży, oczyszczony, bez liści, jednostka miary kilogram, CPV: 03221100-7, ilość szacunkowa: 20 kg. 18.Kapusta włoska - w główkach, o wadze główki od 1,8kg do 4,0kg, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 100 kg. 19.Jabłka - całe, średniej wielkości, jednostka miary kilogram, CPV: 03222321-9, ilość szacunkowa: 2000 kg. 20.Kapusta biała - w główkach, o wadze główki od 2kg do 4kg, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 100 kg. 21.Kapusta pekińska - w główkach, o minimalnej średnicy 10cm i minimalnej długości 20cm, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 100 kg. 22.Czosnek - w główkach, średniej wielkości, o przeciętnej wadze główki od 35g do 50g, jednostka miary kilogram, CPV: 03221100-7, ilość szacunkowa: 5 kg. 23.Kapusta kwaszona z marchewką - bez konserwantów, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 100 kg. 24.Banan - jednostka miary kg, CPV: 03222111-4, ilość szacunkowa: 800 kg. 25.Grejpfrut - jednostka miary kg, CPV: 03222230-4, ilość szacunkowa: 500 kg. 26.Winogrono zielone - jednostka miary kg, CPV: 032222340-8, ilość szacunkowa: 400 kg. 27.Winogrono fioletowe - jednostka miary kg, CPV: 032222340-8, ilość szacunkowa: 400 kg. 28.Gruszki - jednostka miary kg, CPV: 03222322-6, ilość szacunkowa: 400 kg. 29.Kiwi - jednostka miary kg, CPV: 03222118-3, ilość szacunkowa: 50 kg. 30.Pomarańcze - jednostka miary kg, CPV: 03222200-1, ilość szacunkowa: 2000 kg. 31.Mandarynki - jednostka miary kg, CPV: 03222240-7, ilość szacunkowa: 3000 kg. 32.Rzodkiewka - jednostka miary szt., CPV: 03221100-7, ilość szacunkowa: 500 szt. 33.Sałata głowiasta kl.I, - jednostka miary szt., CPV: 03221310-2, ilość szacunkowa: 150 szt. 34.Kalafior jednostka miary szt., CPV: 03221420-6, ilość szacunkowa: 500 szt. 35.Brokuły jednostka miary szt., CPV: 03221430-9, ilość szacunkowa: 500 szt. 36.Cukinia jednostka miary kg, CPV: 03221310-2, ilość szacunkowa: 200 kg. 37.Sałata lodowa główka - jednostka miary szt., CPV: 03221310-2, ilość szacunkowa: 300 szt. 38.Sałata karbowana czerwona główka jednostka miary szt., CPV: 03221310-2, ilość szacunkowa: 150 szt 39.Pomidor koktajlowy tacka 500 g jednostka miary szt., CPV: 03221240-0, ilość szacunkowa: 150 szt 40.Mięta świeża doniczka jednostka miary szt., CPV: 03121100-6, ilość szacunkowa: 50 szt 41.Bazylia świeża doniczka jednostka miary szt., CPV: 03121100-6, ilość szacunkowa: 50 szt 42.Fasolka szparagowa (sezonowo) jednostka miary kg., CPV: 03221212-0, ilość szacunkowa: 100 kg 43.Wiśnie (sezonowo) jednostka miary kg., CPV: 03222333-6, ilość szacunkowa: 200 kg 44.Śliwki (sezonowo) jednostka miary kg., CPV: 03222334-3, ilość szacunkowa: 300 kg 45.Brzoskwinia (sezonowo) jednostka miary kg., CPV: 03222332-9, ilość szacunkowa: 300 kg 46.Truskawki (sezonowo) pakowane w łubianki do 3 kg , jednostka miary kg., CPV: 03222313-0, ilość szacunkowa: 500 kg Dostarczane warzywa i owoce mają być dojrzałe, świeże, czyste, bez oznak: zepsucia, zgnilizny oraz choroby. Ilości szacunkowe dostarczanych warzyw i owoców mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1)Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a) a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; b)Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordon, ul. Rynek 8; c)Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; d) Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27; e)Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22 f)OZ Aresztu Śledczego w Bydgoszczy ,ul. Toruńska 276 2)Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 3)Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 03.22.11.00-6, 03.22.11.12-4, 03.22.14.10-3, 03.22.12.10-1, 03.22.21.11-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział VIII, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział VIII, tj.: podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział VIII, tj.: podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział VIII, tj.: podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX. IX. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 1., których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII. pkt 3., wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz). 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 2., których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej siwz - rozdział VIII. pkt 3., wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do siwz) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do siwz). 3.Wyjaśnienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają: a)pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków np. konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji b)oświadczenie wyszczególnione w pkt 1. ppkt 1) podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji c)dokumenty wyszczególnione w pkt 2. ppkt 1) i ppkt 2) złożone przez wszystkich wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną. 2)Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII. pkt 1) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IX. pkt 2. ppkt 1)-2) i załączenia ich do oferty. 3)Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1. i 2. mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go i podpisuje na każdej stronie przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ppkt 2), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem (w sposób określony w ppkt 3) przez wykonawcę lub te podmioty. 5)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2. ppkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 5), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 5) stosuje się odpowiednio. 7)Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski. 8)W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bigb-baltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIGB BALTICA oddział Potulice ,ul.Aleja Parkowa 1, 89-120 w Potulicach.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 12:00, miejsce: BIGB BALTICA oddział Potulice ,ul.Aleja Parkowa 1, 89-120 w Potulicach w biurze zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa świeżego mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.