eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchlas › Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-11

Wierzchlas: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów
Numer ogłoszenia: 8044 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wierzchlas , ul. Szkolna 7, 98-324 Wierzchlas, woj. łódzkie, tel. 043 8866112, faks 043 8866113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchlas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa gminnej oczyszczalni ścieków w Krzeczowie oraz kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami ścieków - miejscowość Krzeczów. W zakres zadania wchodzą : 1. Budowa oczyszczalni ścieków w Krzeczowie. W ramach zadania wykonane zostaną: 1.1 Oczyszczalnia ścieków mechaniczno - biologiczna Qd = 360 m3/d, zaprojektowana jako reaktor SBR dwukomorowy (ścieki surowe po mechanicznym oczyszczeniu doprowadzone są do reaktora typu SBR w którym przy udziale osadu czynnego ulegają biologicznemu oczyszczeniu) - na oczyszczalnię składają się następujące obiekty: 1.2.1 Budynek główny oczyszczalni zaprojektowano na płycie zapuszczanego zbiornika - z budynkiem połączono : garaż, wiatę garażową, zadaszone przejście, 1.2.2 Budynek ścieków dowożonych, 1.2.3 Biofiltr, 1.2.4 Przepompownia ścieków oczyszczonych 1.2.5 Przepompownia główna z komorą retencyjną 1.2.6 Wylot ścieków oczyszczonych, 1.3 Uzbrojenie - sieci technologiczne, kanalizacja sanitarna lokalna, sieć wodociągowa, sieć dopływowa ścieków surowych, kanał odpływowy ścieków oczyszczonych, odcinek linii napowietrznej SN do stacji trafo, kable energetyczne (zasilające, sterowniczo - pomiarowe, oświetlenia terenu), 1.4 Zagospodarowanie terenu oczyszczalni(układ dróg i placów na terenie oczyszczalni, nasadzenie drzew i krzewów, ogrodzenie terenu), 1.5 Rozruch oczyszczalni 1.6 Inwentaryzacja powykonawcza, obsługa geodezyjna, uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej obsługującej 171 gospodarstw domowych. W ramach zadania wykonane zostaną: 2.1 Łączna długość kanalizacji grawitacyjnej wynosi 4739 m (O 200 mm PVC - 2226,5 m, O 250 mm PVC - 1525 m, O 315 mm PVC - 987,5 m) 2.2 Łączna długość kanalizacji ciśnieniowej wynosi 1334,5 m (O 75 x 6,8 mm TS SDR - 11 - 157 m, O 90 x 8,2 mm TS SDR - 11 - 370 m, O 160 x mm TS SDR - 11 - 157 m ) 2.3 Przepompownie ścieków- PS.I (GŁÓWNA), PS.II, PS.III, PS. IV - zbiorniki pompowni wykonane będą z polimerobetonu o średnicy O 2,0 m ( PS.IV o średnicy O 1,5 m), pompownie wyposażone będą w drabinkę i pomost oraz żurawik, dobrano pompy zatapialne HOMA V1333-T62-2 szt.(pracująca i rezerwowa) z silnikiem o mocy : PS.I - 6,4 kW/2900 obr./min, PS.II, PS.III, PS. IV - z silnikami o mocy 2,6 kW/1450 obr./min. Na przepompowniach zamontowane zostaną kominki wentylacyjne O 160 ze stali nierdzewnej z biofiltrami REBF - 150 wraz z wykonaniem instalacji zasilania. 2.4 Przepompownie przydomowe - PP.1, PP.2, PP.3. - Zbiornik pompowni wykonany będzie z laminatu poliestrowo - szklanego o średnicy O 0,8 m. Dobrano pompy zatapialne HOMA TCV 513 D - 1 szt. z silnikiem o mocy 0,8 kW/2900 obr./min wraz z wykonaniem instalacji zasilania. 2.5 Przyłącza - 171 szt. , długość - 2362,5 m , średnica 150 mm, PVC 2.6 Przejście przez rzekę Wartę - zlokalizowane w km 584+980, wykonane zostanie metodą przewiertu sterowanego pod dnem rzeki Warty, rurociąg tłoczny wykonany zostanie z rur TS Dz = 90 x 8,2 mm na głębokości 2,11 m, licząc od rzędnej dna cieku do górnej ścianki rury przewodowej. 2.7 Roboty w zakresie odtworzenia nawierzchni dróg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 400000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać się wykonawcy spełniający samodzielnie lub wspólnie z podmiotami, z którymi będą współpracować przy realizacji zamówienia warunki: 1).Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, stanowiących przedmiot zamówienia jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2).Posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż samodzielnie lub z innymi podmiotami z którymi będzie współpracował przy realizacji zamówienia , w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie : 1. co najmniej 2 (dwie) budowy w zakresie związanym z budową lub modernizacją oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd/d minimum 350 m3 oraz 2.co najmniej 2 (dwie) budowy w zakresie robót kanalizacyjnych wraz z przepompowniami ścieków o długości sieci grawitacyjnej i tłocznej minimum 6000 mb. 3). Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Osoby kierujące poszczególnymi robotami budowlanymi muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i sanitarnych bez ograniczeń- upoważniające do kierowania robotami określonymi w sekcji I.1.3) punkcie 2.6, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - drogowej - bez ograniczeń. Ponadto każda z tych osób musi przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która z ww. osób będzie nadzorować proces budowlany w świetle ustawy Prawo budowlane (kierownik budowy). 4).Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca powinien wykazać, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 ( słownie: pięć milionów złotych) b) oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wykonawcy nie niższą niż 5 mln zł( pięć milionów złotych) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1).Jest niezgodna z ustawą, 2).Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt. 3 ustawy, 3).Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4). Zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5). Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , 6). Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7).Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 Pzp 8). Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór załącznik nr 2 do SIWZ. 2). Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Pzp , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Pzp , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7). Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie - wzór załączniki nr 4 do SIWZ. 8). Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi - wzór załącznik nr 5 do SIWZ., którymi dysponuje wykonawca lub inne podmioty z którymi będzie współpracował przy realizacji zamówienia. 9) Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 ( słownie: pięć milionów złotych). 10) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w której wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie niższą niż 5 000 000 mln zł( Słownie pięć milionów złotych) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchlas.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzchlas ul. Szkolna 7 98-324 Wierzchlas.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wierzchlas ul. Szkolna 7 98-324 Wierzchlas pokój Nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.