eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty budowlane związane z wykonaniem termomodernizacji budynku Przychodni Dzieci i Łącznika do Bloku Łóżkowego Dzieci oraz instalacji solarnej na budynku Kardiochirurgii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Rzeszów: Roboty budowlane związane z wykonaniem termomodernizacji budynku Przychodni Dzieci i Łącznika do Bloku Łóżkowego Dzieci oraz instalacji solarnej na budynku Kardiochirurgii
Numer ogłoszenia: 80417 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, faks 017 8664702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z wykonaniem termomodernizacji budynku Przychodni Dzieci i Łącznika do Bloku Łóżkowego Dzieci oraz instalacji solarnej na budynku Kardiochirurgii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. I Wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni Dzieci (I) i Łącznika (P1) do Bloku Łóżkowego Dzieci (H2) Budynek Przychodni ( pow. zabudowy ok. 905m2 ) zrealizowany w technologii SBM - 75, trzykondygnacyjny z podziemną przestrzenią techniczną ( ok. 3m poniżej terenu ), połączony na wszystkich kondygnacjach łącznikiem (pow. zabudowy ok. 50m2 ) z Blokiem Pediatrycznym (H2) wykonanym w technologii tradycyjnej. Zakres robót obejmuje: Wykonanie izolacji przeciwwodnej w technologii DEITERMANN (Superflex 10) i ocieplenie ścian piwnic płytami z polistyrenu ekstradowanego URSA XPS N-III-L gr.8cm -ok. 690 m2. Ocieplenie ścian budynku metodą BSO w systemie CAPAROL - CAPATECT 100 płytami styropianowymi Termo Gold gr. 15cm i 12cm,wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej silikonowego - ok. 1300 m2. Wymiana ślusarki aluminiowe: drzwi zewn w Łączniku ( 1300mmx 2250mm) - 1szt i drzwi wewn wiatrołapu Przychodni ( 1600mmx2700mm ) - 1 szt. Wykonanie nowych szachów okiennych - 21szt. Demontaż starego odwodnienia szachów i wykonanie nowego Wykonanie nowych opasek i chodników i z kostki betonowej - ok.670m2 Remont dachu ( kominów, obróbek blacharskich ) z wykonaniem nowego jednowarstwowego pokrycia papą Extra Wentylacja Top 5,2 Szybki Syntan SBS Icopal S.A. -ok. 1080m2 , Demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej. Zad. II Wykonanie instalacji solarnej na dachu budynku Kardiochirurgii Budynek kardiochirurgii 3-kondygnacyjny z podziemna przestrzenia techniczną o konstrukcji szkieletowej żelbetowej, stropodach wentylowany z płyt korytkowych opartych na ściankach ażurowych, pokrycie z papy. Układ solarny oparty został na 60 sztukach kolektorów słonecznych płaskich typu VITOSOL-200-F, SV2, zamontowanych na dachu budynku, w sześciu rzędach, w bateriach po 10 płyt pionowych i zamocowanych do konstrukcji wsporczej za pomocą systemu montażowego VIESSMANN. Konstrukcję wsporczą stanowi układ belek stalowych opartych na stalowych słupach mocowanych do stropu, i przenoszących obciążenia na słupy szkieletu nośnego budynku budowie - konstrukcja nośna budynku nie wymaga wzmocnienia . Elementy konstrukcji zaprojektowano jako skręcane na budowie , eliminując prace spawalnicze na dachu . Instalacja solarna zaprojektowana została w układzie opartym o obieg ładowania i rozładowania zbiorników buforowych gromadzących ciepło uzyskane z kolektorów słonecznych. Węzeł solarny, w skład którego wchodzą zbiorniki, wymienniki pompy oraz pozostała armatura ( z wyłączeniem układu zabezpieczenia przed przegrzaniem ) zlokalizowany został w przestrzeni technicznej bezpośrednio pod węzłem cieplnym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: 1.zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. na wykonaniu zakresu tych samych robót określonych dla poszczególnych elementów zamówienia ( wykonaniu izolacji ścian zewnętrznych, renowacji odtworzeniu szachów okiennych, wymianie pokrycia dachowego, wykonaniu chodników, itp. ) w budynkach szpitala, 2.wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, 3.udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, pod warunkiem wystąpienia potrzeby dokonania ww. zamówień uzupełniających i dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznyc

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom będący przedmiotem zamówienia tj. dla zadania I: związanych z wykonaniem ocieplenia ścian trzech budynków o kubaturze min 12 000m3 każdy ( w tym min. w jednym budynku wykonanie izolacji przeciwwodnej i termicznej w kondygnacji podziemnej ) oraz wykonaniem pokrycia dachowego na min trzech dachach o powierzchni min. 1000m2 każdy; dla zadania II: związanych z wykonaniem dwóch instalacji solarnych o min 60szt kolektorów słonecznych ( ok. 140m2 pow. absorbera ) każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, zakresu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami tj: a) Kierownik budowy - koordynator wszelkich prac budowlanych dla zadania I i II powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach oraz doświadczenie zawodowe w sprawowaniu samodzielnych funkcji co najmniej 10 letnie, a funkcję kierownika budowy sprawować w ciągu ostatnich 5 lat, w tym na minimum dwóch zadaniach odpowiednich do przedmiotu zamówienia ( dot. zadania I i II )

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży: a) Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 1.000 000,00 zł. b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 500.000,00zł dla każdego zadania, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca musi dostarczyć: 1)Wypełniony Formularz ofertowy. 2)Kosztorys ofertowy uproszczony z wykazem i wyceną materiałów, wyrobów i urządzeń. 3)Formularz kosztów wykonania zamówienia. 4)Ogólny harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania przedmiotu zamówienia 5)Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 6)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w treści umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian ustaleń niniejszej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, odmienną infrastrukturą techniczną, a w szczególności: klęski żywiołowe, gwałtowne opady deszczu powodujące podtopienia i zalania, uniemożliwiające pracę na otwartym terenie, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji technicznej warunki terenowe i infrastruktury podziemnej. 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności: uzasadnione wstrzymanie robót przez Zamawiającego ( prace będą prowadzone w czynnych blokach szpitala), konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, zmiana terminów lub źródeł finansowania wynikająca z obiektywnych przyczyn. 1.2. Zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych, innych materiałów i urządzeń niż przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, że: zamienne materiały i urządzenia będą miały lepsze parametry techniczne, bez pogorszenia warunków eksploatacyjnych, zmiany te spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów i urządzeń, wynikać będą z konieczności usunięcia błędów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż przewidziane w dokumentacji ze względu na zmiany obowiązującego prawa. przyjęte w dokumentacji materiały lub urządzenia są niedostępne na rynku, zostały wycofane z produkcji. Wprowadzenie powyższych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego. 1.3. Zmiany osobowe. zmiana personelu technicznego Wykonawcy na innych pracowników legitymujących się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem zgodnie z SIWZ -na wniosek Zamawiającego o ile poprawi to warunki realizacji przedmiotu umowy, bądź w sytuacji gdy zajdzie taka konieczność w następstwie zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy. 1.4. Pozostałe zmiany. możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku wszczęcia postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy, zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu robót, w sytuacji której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a nie powstałej z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, maksymalnie do wysokości 20% wartości umowy bez żadnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone i termin realizacji skrócony, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art.3571 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art 397 KSH. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 PZP nie stanowią: a)zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno - administracyjną np. zmiana kont bankowych, procedur związanych z uregulowaniem płatności wobec podwykonawców, b)zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów między Stronami, c)udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach PZP 2. W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie Sekretariat Dyrektora ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn. Termomodernizacja obiektów i infrastruktury Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 2 Infrastruktura techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni Dzieci I i Łącznika P1 do Bloku Łóżkowego Dzieci H2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Wykonanie izolacji przeciwwodnej w technologii DEITERMANN (Superflex 10) i ocieplenie ścian piwnic płytami z polistyrenu ekstradowanego URSA XPS N-III-L gr.8cm -ok. 690 m2. Ocieplenie ścian budynku metodą BSO w systemie CAPAROL - CAPATECT 100 płytami styropianowymi Termo Gold gr. 15cm i 12cm,wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej silikonowego - ok. 1300 m2. Wymiana ślusarki aluminiowe: drzwi zewn w Łączniku ( 1300mmx 2250mm) - 1szt i drzwi wewn wiatrołapu Przychodni ( 1600mmx2700mm ) - 1 szt. Wykonanie nowych szachów okiennych - 21szt. Demontaż starego odwodnienia szachów i wykonanie nowego Wykonanie nowych opasek i chodników i z kostki betonowej - ok.670m2 Remont dachu ( kominów, obróbek blacharskich ) z wykonaniem nowego jednowarstwowego pokrycia papą Extra Wentylacja Top 5,2 Szybki Syntan SBS Icopal S.A. -ok. 1080m2 , Demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji solarnej na dachu budynku Kardiochirurgii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ solarny oparty został na 60 sztukach kolektorów słonecznych płaskich typu VITOSOL-200-F, SV2, zamontowanych na dachu budynku, w sześciu rzędach, w bateriach po 10 płyt pionowych i zamocowanych do konstrukcji wsporczej za pomocą systemu montażowego VIESSMANN. Konstrukcję wsporczą stanowi układ belek stalowych opartych na stalowych słupach mocowanych do stropu, i przenoszących obciążenia na słupy szkieletu nośnego budynku budowie - konstrukcja nośna budynku nie wymaga wzmocnienia . Elementy konstrukcji zaprojektowano jako skręcane na budowie , eliminując prace spawalnicze na dachu . Instalacja solarna zaprojektowana została w układzie opartym o obieg ładowania i rozładowania zbiorników buforowych gromadzących ciepło uzyskane z kolektorów słonecznych. Węzeł solarny, w skład którego wchodzą zbiorniki, wymienniki pompy oraz pozostała armatura ( z wyłączeniem układu zabezpieczenia przed przegrzaniem ) zlokalizowany został w przestrzeni technicznej bezpośrednio pod węzłem cieplnym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.