eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › REMONT POKRYCIA DACHOWEGO - BUDYNEK ZOZ RESZEL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Reszel: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO - BUDYNEK ZOZ RESZEL
Numer ogłoszenia: 80389 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87924 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu, ul. Słowackiego 3, Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7529450, 7529456, faks 0-89 7529451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO - BUDYNEK ZOZ RESZEL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego - budynek ZOZ Reszel- szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 2. Przedmiot zamówienia określają: - specyfikacja istotnych warunków zamówienia, zwana dalej SIWZ. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwana dalej STWiORB - dokumentacja projektowa, zwana dalej Projektem - kosztorys. 3. Wymagania zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia - Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zrealizowania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz zgodnie z Projektem, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i zasadami wiedzy technicznej. - Materiały i urządzenia, które dostarczy Wykonawca powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 156 , poz. 1118 ze zm.) a w przypadku ich braku powinny odpowiadać aktualnemu świadectwu dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wydanemu przez Instytut Techniki Budowlanej oraz być dopuszczone do używania w obiektach budowlanych. - Roboty składające się na przedmiot zamówienia objęte dokumentacją SIWZ należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy, normy zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym, z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. (Dz.U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, z należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. - Roboty remontowe będą prowadzone w czynnym obiekcie wobec powyższego roboty budowlano-montażowe należy prowadzić z uwzględnieniem specyfiki pracy w ZOZ, zapewniając bezpieczeństwo wszystkim pacjentom, pracownikom oraz osobom trzecim. Wszystkie wykonywane prace muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym - Koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem placu budowy oraz koszty wykonania robót tymczasowych należą w całości do Wykonawcy. - Materiały i urządzenia powstałe z demontażu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i pokryje wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacją. - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu po ich ostatecznym zakończeniu i likwidacji zaplecza placu budowy. - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty : minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania przez strony protokółu odbioru końcowego. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną oraz atest Państwowego Zakładu Higieny. Atesty dostarcza Wykonawca na własny koszt. Wszelkie inne uregulowania związane z przejęciem przedmiotu zamówienia, obowiązkami i uprawnieniami Zamawiającego oraz Wykonawcy zawarte są w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy, w którym każda wykonana praca musi być potwierdzona przez Inspektora Nadzoru. Roboty nieuwzględnione w kosztorysie a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w ofercie. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek błędów lub opuszczeń w kosztorysie ślepym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót do obowiązku Wykonawcy należy zwrócenie się do Zamawiającego o dokonanie stosownych wyjaśnień. W związku z powyższym cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania niniejszego zadania w tym także koszty robót przygotowawczych, zabezpieczających, porządkowych, ubezpieczenia przedmiotu umowy itp. Zamówienie obejmuje również organizację placu robót, zabezpieczenie przed wpływami atmosferycznymi, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 137105.83 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Rzemieślniczy Usług Blacharsko - Betoniarskich Czesław Siwek, ul. Moniuszki 4/1, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 137105.83
  • Oferta z najniższą ceną: 137105.83 oferta z najwyższą ceną: 180442.22
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.