eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NA TERENIE GMINY CHOJNICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Chojnice: OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NA TERENIE GMINY CHOJNICE
Numer ogłoszenia: 80335 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojnice , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3972129, faks 052 3973559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NA TERENIE GMINY CHOJNICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, opracowaniem ekofizjograficznym oraz prognozą skutków finansowych. 2. Zamówienie będzie realizowane w 4 częściach: 2.1 Część I - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Małe Swornegacie, w obrębach geodezyjnych Swornegacie i Kopernica - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/218/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r. 2.2 Część II - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Charzykowy, w obrębie geodezyjnym Charzykowy - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/217/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r. 2.3 Część III - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Chojniczki, w obrębie geodezyjnym Chojniczki - z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową, usługi sportu i komunikację, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/219/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r. 2.4 Część IV - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działek ogródkowych ROD Zacisze w Charzykowach z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe z nieuciążliwymi usługami, realizowanego na podstawie uchwały nr XVII/206/2011 Rady Gminy Chojnice z dnia 29 grudnia 2011r. 3. Do przedmiotu zamówienia należą prace planistyczne w tym: a. prace o charakterze proceduralnym - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień - wraz z rozdzielnikiem; b. prace wstępne, przygotowawcze, analiza wniosków do planu; c. prace studialne i projektowe - prezentacja koncepcji, d. opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, e. udział we wszelkich prezentacjach projektu planu, w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia; f. prezentacja projektu planu; g. opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach; h. wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag, i. zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu planu zagospodarowania przestrzennego, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu; j. rozpatrzenie uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko; wprowadzenie zmian do tekstu planu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag; k. przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag; l. przygotowanie projektu uchwały wraz z oświadczeniem o zgodności projektu planu z ustaleniami studium; m. przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej; n. przygotowanie uzasadnienia na podstawie art. 42 pkt 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; przygotowanie podsumowania na podstawie art. 55 ust. 3 w.w ustawy; o. przygotowanie wystąpienia do wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi Uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami; p. przygotowanie materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego; q. po uzyskaniu pozytywnej opinii Wojewody przygotowanie 1 egz. dokumentacji formalno-prawnej w trwałej oprawie uniemożliwiającej dekompletację oraz 4 egz. oprawionej uchwały wraz z załącznikami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca odpowiednio: A) dla części I - dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wykaże się zrealizowaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 10 miejscowych planów lub zmian w planach zagospodarowania przestrzennego. B) dla części II - dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wykaże się zrealizowaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 10 miejscowych planów lub zmian w planach zagospodarowania przestrzennego. C) dla części III - dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wykaże się zrealizowaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 10 miejscowych planów lub zmian w planach zagospodarowania przestrzennego. D) dla części IV - dysponuje niezbędnym doświadczeniem i wykaże się zrealizowaniem w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 10 miejscowych planów lub zmian w planach zagospodarowania przestrzennego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż dysponuje minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wymagane przepisami uprawnienia i odpowiednie przygotowanie zawodowe, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 oraz z 2002 r. Nr 23, poz. 221, Nr 153, poz. 1271 i Nr 240, poz. 2052), czyli członkiem izby urbanistów lub członkiem izby architektów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo, 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. 2. Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów: 3.1 terminu wykonania zamówienia: a) wystąpienie siły wyższej b) wstrzymanie realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; c) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów d) wydłużenie procedury uzyskania opinii i uzgodnień; e) ponad ustawowy czas pracy administracyjnej Zamawiającego związany z przygotowaniem procedury uchwalania planu, f) trudności związane z uzyskaniem potwierdzenia od Wojewody Pomorskiego o zgodności z prawem podjętej uchwały; g) nastąpi konieczność powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych niezależnych od Wykonawcy. 3.2 zakresu zamówienia: a) wystąpienie siły wyższej b) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów c) zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3.3 podwykonawców: a) pisemne zgłoszenie i akceptacja przez Zamawiającego 3.4 wynagrodzenia: a) ograniczenie zakresu prac przez Zamawiającego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace. b) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 3.5 terminu płatności: a) wystąpienie siły wyższej b) utrata płynności finansowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Małe Swornegacie, w obrębach geodezyjnych Swornegacie i Kopernica - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/218/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Małe Swornegacie, w obrębach geodezyjnych Swornegacie i Kopernica - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/218/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Charzykowy, w obrębie geodezyjnym Charzykowy - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/217/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Charzykowy, w obrębie geodezyjnym Charzykowy - z zakazem zabudowy, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/217/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Chojniczki, w obrębie geodezyjnym Chojniczki - z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową, usługi sportu i komunikację, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/219/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowości Chojniczki, w obrębie geodezyjnym Chojniczki - z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową, usługi sportu i komunikację, realizowanego na podstawie uchwały nr XVIII/219/2012 Rady Gminy Chojnice z dnia 13 marca 2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działek ogródkowych ROD Zacisze w Charzykowach z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe z nieuciążliwymi usługami, realizowanego na podstawie uchwały nr XVII/206/2011 Rady Gminy Chojnice z dnia 29 grudnia 2011r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu działek ogródkowych ROD Zacisze w Charzykowach z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe z nieuciążliwymi usługami, realizowanego na podstawie uchwały nr XVII/206/2011 Rady Gminy Chojnice z dnia 29 grudnia 2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.