eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Woźniki › Ochrona dorzecza Małej Panwi i Liswarty poprzez modernizację gospodarki ściekowej polegajacej na modernizacji i budowie oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji sanitarnej. 1 etap - realizacja projektu na terenie gminy Woźniki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Woźniki: Ochrona dorzecza Małej Panwi i Liswarty poprzez modernizację gospodarki ściekowej polegajacej na modernizacji i budowie oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji sanitarnej. 1 etap - realizacja projektu na terenie gminy Woźniki
Numer ogłoszenia: 80324 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Woźnikach , ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki, woj. śląskie, tel. 034 3573100, faks 034 3573105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona dorzecza Małej Panwi i Liswarty poprzez modernizację gospodarki ściekowej polegajacej na modernizacji i budowie oczyszczalni ścieków wraz z systemem kanalizacji sanitarnej. 1 etap - realizacja projektu na terenie gminy Woźniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ul. Powstańców - sieć kanalizacyjna grawitacyjna i ciśnieniowa - metoda wykopowa - rury PVC-U klasy S (SDR34, SN8) z wydłużonym kielichem - śr. 200 mm - 1050 m - rury i kształtki typu SDR 17 PE 80 do sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej śr. 75 (DN65) - 266 m - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych śr. 1200 - 33 kpl. - studzienka kanalizacyjna śr 1000 rozprężna - 1 kpl. - pompownia ścieków - 1 kpl. - przyłącza kanalizacji sanitarnej - rury PVC-U śr. 200 mm - 112 m; śr. 160 mm - 446 m; - studzienki kanalizacyjne niewłazowe śr. 425 PP - 60 kpl. 2. ul. Łakoty - sieć kanalizacyjna grawitacyjna - metoda wykopowa - rury PVC-U klasy S (SDR34, SN8) z wydłużonym kielichem - śr. 200 mm - 384 m - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych śr. 1200 - 13 kpl. - przyłącza kanalizacji sanitarnej - rury PVC-U śr. 160 mm - 277 m; - studzienki kanalizacyjne niewłazowe śr. 425 PP - 33 kpl. 3. ul. Ogrodowa - sieć kanalizacyjna grawitacyjna - metoda wykopowa - rury PVC-U klasy S (SDR34, SN8) z wydłużonym kielichem - śr. 200 mm - 823 m - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych śr. 1200 - 24 kpl. - przyłącza kanalizacji sanitarnej - rury PVC-U śr. 160 mm - 163 m; - studzienki kanalizacyjne niewłazowe śr. 425 PP - 20 kpl. 4. ul. Lompy - sieć kanalizacyjna grawitacyjna - metoda wykopowa - rury PVC-U klasy S (SDR34, SN8) z wydłużonym kielichem - śr. 200 mm - 273 m - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych śr. 1200 - 8 kpl. - przyłącza kanalizacji sanitarnej - rury PVC-U śr. 160 mm - 87 m; - studzienki kanalizacyjne niewłazowe śr. 425 PP - 11 kpl. 5. ul. Krzyżowa - sieć kanalizacyjna grawitacyjna - metoda wykopowa - rury PVC-U klasy S (SDR34, SN8) z wydłużonym kielichem - śr. 200 mm - 238 m - studzienki kanalizacyjne z kręgów betonowych śr. 1200 - 5 kpl. - przyłącza kanalizacji sanitarnej - rury PVC-U śr. 160 mm - 31 m; - studzienki kanalizacyjne niewłazowe śr. 425 PP - 4 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. tj. wykażą, że dysponują min.: 1 osobą posiadającą uprawnienia sanitarne w zakresie sieci do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie zawodowe (pełniącą funkcję Kierownika budowy). - 1 osobą posiadającą uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Osoby posiadające uprawnienia budowlane powinny być członkami właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego Jeżeli w powyższym wykazie osób znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do gotowości wykonania przedmiotowego zamówienia. , Wykaz wykonanych robót budowlanych, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiajacy uznawał będzie wykonanie robót polegających na wykonaniu co najmniej dwóch zamówień polegajacych na wybudowaniu rurociagów kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy nie mniejszej niż 200 mm i długości nie mniejszej niż 3000 m, wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej oraz przepompownią ścieków. , Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Informacje z banku lub kasy, Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/wozniki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 11:30, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.