eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastków Kościelny › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad inwestycją polegającą naRozbudowie gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Miastków Kościelny w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09

Ogłoszenie nr 80315 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.

Miastków Kościelny: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad inwestycją polegającą na: Rozbudowie gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Miastków Kościelny w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
W ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 63961-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastków Kościelny, krajowy numer identyfikacyjny 71158232200000, ul. Rynek  6, 08420   Miastków Kościelny, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 025 7511286 w. 32, faks 257 544 007, e-mail inwestycje@miastkowkoscielny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miastkowkoscielny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej nad inwestycją polegającą na: Rozbudowie gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Miastków Kościelny w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy realizacji przez Gminę Miastków Kościelny projektu polegającego na: "Rozbudowie gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Miastków Kościelny" w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020". Zamawiający ustala Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej - koordynatorem zespołu nadzoru inwestorskiego. W zakresie zadania polegającego na: "Rozbudowie gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Miastków Kościelny" należy wykonać: - Rozbudowę gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Miastków Kościelny. - Oczyszczalnia ścieków zlokalizowana jest na działce nr 439/1 w miejscowości Miastków Kościelny gm. Miastków Kościelny. - Oczyszczalnia o wydajności obiektu: Qdśr. = 120 m3/d + 370 m3/d = 490 m3/d, Qdmax.= 150 m3/d + 470 m3/d = 620 m3/d - Budowę obiektów oczyszczalni ścieków (oznaczenie zgodne z projektem zagospodarowania terenu): o POMPOWNIA ŚCIEKÓW SUROWYCH (MODERNIZACJA) [1] o BUDYNEK SOCJALNO-TECHNICZNY (ROZBUDOWA) [2] o REAKTOR BIOLOGICZNY I CIĄG TECHNOLOGICZNY (MODERNIZA-CJA) [3A] o REAKTOR BIOLOGICZNY II CIĄG TECHNOLOGICZNY [3B] o PUNKT ZLEWNY - FEK-PAK [4] o PUNKT ZLEWNY - TACA NAJAZDOWA [4A] o PUNKT ZLEWNY - SEPARATOR [4B] o ZBIORNIK UŚREDNIAJĄCY ŚCIEKÓW I OSADÓW DOWOŻONYCH [5] o ZBIORNIK OSADU [6A] o ZBIORNIK OSADU (MODERNIZACJA) [6B] o POMIESZCZENIE NA KONTENER NA OSAD ODWODNIONY [7] o POMIESZCZENIE NA AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY [8] o SAMOCZYNNE ZAŁĄCZENIE REZERWY [9] o MIEJSCA POSTOJOWE [10] o WYLOT ŚCIEKÓW OCZYSZCZONYCH (ISTNIEJĄCY) [11] o STUDNIA KABLOWA [12] o BUDYNEK MECHANICZNEGO OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW [13] o KRATA HAKOWA [Sk] o PIASKOWNIK PIONOWY [Ps] o STUDNIA POMIAROWA ŚCIEKÓW OCZYSZCZONYCH [Spo] o STUDNIE KANALIZACYJNE [S1÷S14] o STUDNIA ROZPRĘŻNA [Sr] o STUDNIA ZASUW [Sz1] o ISTN. STUDNIE KANALIZACYJNE [Sk1÷Sk3] o W1÷W2WPUSTY [W1÷W2] o ZŁĄCZE KABLOWE (ISTNIEJĄCE) [Zk] - wyposażenie technologiczne wewnątrz obiektów budowlanych w zakresie: o Stacja zlewna ścieków i osadów dowożonych - szybkozłącze do odbioru ścieków - separator zanieczyszczeń stałych - pomiar ilości ścieków dowożonych - moduł rejestracyjny, wydruk danych o Zbiornik uśredniający ścieków dowożonych - układ napowietrzania / mieszania - porcjowe dozowanie ścieków o Wstępne podczyszczenie ścieków - krata hakowa z praska skratek - piaskownik pionowy ze separatorem piasku o Pompownia główna - stacja pomp zatapialnych o Istniejący reaktor biologicznego oczyszczania ścieków - selektor beztlenowy - komora denitryfikacji/nitryfikacji - osadnik wtórny pionowy - separacja osadu od ścieków o Projektowany reaktor biologicznego oczyszczania ścieków - selektor (pięć komór) - warunki beztlenowe stosowane dla procesu - komora denitryfikacji/nitryfikacji - osadniki wtórne pionowe - separacja osadu od ścieków o Pomieszczenie dmuchaw - istniejąca stacja dmuchaw z układem dystrybucji powietrza - projektowana stacja dmuchaw z układem dystrybucji powietrza o Pomiar ilości ścieków oczyszczonych - przepływomierz elektromagnetyczny o Mechaniczne odwadnianie osadu nadmiernego - prasa taśmowa z zagęszczaczem bębnowym - stacja przygotowania i dozowania flokulantu - przenośnik śrubowy osadu o Stacja wapnowania osadu odwodnionego - mini zestaw - zbiornik wapna - przenośnik śrubowy wapna - monitoring i wizualizacja procesu - prace w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjno-wentylacyjnej i ogrzewania w budynkach: - prace w zakresie instalacji elektrycznej w budynkach, oświetlenia terenu i zbiorników, - rozruch oczyszczalni ścieków - zagospodarowanie terenu działki, na której realizowana będzie budowa - rozbiórka i likwidacja istniejących obiektów (zgodnie z projektem zagospodarowania te-renu) Pełna dokumentacja stanowiąca zakres nadzorowanego zadania stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zgodnie z założeniami SIWZ Wykonawcy zadania termin wykonania prac w terenie będzie się przedstawiał następująco: 1. Zamawiający wymaga wybudowania nowego ciągu technologicznego do 30 listopada 2018r. a następnie istniejącej oczyszczalni ścieków. 2. Zamawiający wymaga zakończenia prac budowlanych i montażowych w terenie do 31 stycznia 2019r. 3. Zamawiający wymaga opracowania dokumentów odbiorowych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu do dnia 30 sierpnia 2019r. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego dla zadania : "Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Miastków Kościelny w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" II oś priorytetowa "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacji sanitarnych, zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku poz. 290 z późn. zm.), a w szczególności reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie stałej kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz specyfikacjami technicznymi. I. ZAKRES OBJĘTY PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA: 1. Zakres obejmuje pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego wynikający bezpośrednio z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2. Wymagania dodatkowe: 1) pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót w trakcie ich wykonywania, z zachowaniem pełnej dyspozycyjności jednak nie rzadziej niż: a) trzy razy w miesiącu inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej, b) trzy razy w miesiącu inspektor nadzoru inwestorskiego branży instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, c) trzy razy w miesiącu inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej. 2) Udział w spotkaniach koordynacyjnych 1 raz w miesiącu. Zamawiający przewiduje organizowanie spotkań koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy oraz inspektorów nadzoru (branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej) w każdy pierwszy roboczy wtorek miesiąca. 3) Zamawiający oczekuje reakcji tj. stawienia się na miejscu budowy inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej, inspektora nadzoru branży instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, inspektora nadzoru branży instalacji sanitarnych nie później niż w 1,5 godziny od chwili skutecznego powiadomienia o koniecznej obecności inspektora nadzoru na terenie budowy. Obecność na budowie należy każdorazowo potwierdzić wpisem w dzienniku budowy. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1) Posiadanie przez inspektorów nadzoru inwestorskiego dokładnej znajomości dokumentacji projektowej. 2) Posiadanie dokładnej znajomości treści umowy zawartej między Gminą Miastków Kościelny a Wykonawcą robót. 3) Inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej - koordynator, odpowiada za złożenie oferty w niniejszym postępowaniu przetargowym. 4) Inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej - koordynator, odpowiada za prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej. 5) Inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej- koordynator dokonuje na fakturach częściowych potwierdzenia wykonania robót co do ilości i wynagrodzenia zgodnie z zasadami finasowania określonymi w umowie pomiędzy Wykonawcą robót a Gminą Miastków Kościelny. 6) Po zakończeniu prac przez Wykonawcę inspektor nadzoru inwestorskiego- koordynator przeprowadza końcowe rozliczenie. W tym zakresie współpracuje z pracownikami Zamawiającego odpowiedzialnymi za prowadzenie inwestycji, 7) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót przepisów bhp i ppoż. i utrzymania porządku na terenie budowy. 8) W ramach swoich uprawnień wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, obowiązującymi przepisami w tym przepisami BHP i ppoż. oraz sztuką budowlaną. 9) Udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji. 10) Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie. 11) Zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami, projektem budowlanym oraz ofertą Wykonawcy i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12) Monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawcę robót: - sporządzenie dla Zamawiającego na koniec każdego miesiąca informacji monitorującej postęp prac na budowie. 13) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją budowlano - wykonawczą a stanem faktycznym oraz harmonogramem. 14) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń (na etapie realizacji zadania inwestycyjnego) Wykonawcy robót lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy równoczesnym informowaniu Zamawiającego i jego udziale w podejmowanych ustaleniach. 15) Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcy robót o wykrytych wadach lub usterkach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 16) Poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę robót stwierdzonych wad lub usterek. 17) Ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawcy robót. 18) Wnioskowanie do Zamawiającego o wykonanie nadzoru autorskiego, 19) Uczestniczenie w Naradach Budowy organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji (narady koordynacyjne min. 1 raz w miesiącu). 20) Zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt transportu dla celu realizacji czynności wynikających z umowy. 21) Uczestnictwa w odbiorze ostatecznym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 22) Sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane. 23) Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót. 24) Rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych. 25) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie. 26) Organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu. 27) Zamawiający wymaga świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez podmioty realizujące projekt. 28) Wykonywanie czynności nadzoru w szczególności zgodnie z : a) Prawem budowlanym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 290 z późniejszymi zmianami), b) Prawem zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), c) Umową o wykonanie zadania inwestycyjnego, ofertą Wykonawcy robót, sztuką budowlaną. Roboty budowlane, które będzie nadzorował Inspektor Nadzoru prowadzone będą w oparciu o opracowany przez Wykonawcę harmonogram realizacji robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT110000
Walutazłoty polski


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SŁAWOMIR BARAN WOD-KAN,  slawomirbaran77@wp.pl,  ul. Jagodzińska 40,  08-400,  Garwolin,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129150
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129150
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129150
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.