eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › I. Specjalistyczny Szpital im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Os. Złotej Jesieni 1 31-826 Kraków NIP678-310-51-19 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000352784; REGON121188694 ogłasza przetarg nieograniczony na prace remontowe wg 3 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Kraków: I. Specjalistyczny Szpital im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Os. Złotej Jesieni 1 31-826 Kraków NIP: 678-310-51-19 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000352784; REGON: 121188694 ogłasza przetarg nieograniczony na prace remontowe wg 3 zadań.
Numer ogłoszenia: 80300 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. Specjalistyczny Szpital im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Os. Złotej Jesieni 1 31-826 Kraków NIP: 678-310-51-19 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000352784; REGON: 121188694 ogłasza przetarg nieograniczony na prace remontowe wg 3 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont posadzki na Sali operacyjnej nr 5 Bloku Operacyjnego, zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym. Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń oddziału Kardiologii i Chorób wewnętrznych segment B-1 Szpitala, zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym. Zadanie nr 3 Zakup i montaż ścianki aluminiowej z drzwiami rozsuwanymi w pokoju badań Oddziału Onkologii Klinicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.43.21.30-4, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunków wskazanych w punkcie VI.1.a zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności polegających na kompleksowym wykonywaniu roboty ogólnobudowlanej lub pracy remontowej w budynkach szpitali i zakładów opieki medycznej (zgodnie z PKOB 1264) o wartości co najmniej dla zadania nr 1 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100gr) dla zadania nr 2 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 0/100gr) brutto, zadania nr 3 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100gr). Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.a specyfikacji wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a)W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie kompleksowego wykonywania roboty ogólnobudowlanej lub pracy remontowej w budynkach szpitali i zakładów opieki medycznej (zgodnie z PKOB 1264) o wartości co najmniej dla zadania nr 1 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100gr) dla zadania nr 2 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 0/100gr) brutto, dla zadania nr 3 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100gr) Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.1. /Wykaz wykonanej roboty ogólnobudowlanej lub pracy remontowej w budynkach szpitali i zakładów opieki medycznej (zgodnie z PKOB 1264) o wartości co najmniej: o wartości co najmniej dla zadania nr 1 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100gr) dla zadania nr 2 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 0/100gr) brutto; zadania nr 3 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100gr) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (co najmniej dwóch) potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - według załącznika nr 4B do specyfikacji;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.c zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia oraz wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI. 2. b specyfikacji wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) Oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.c zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia oraz wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.2. b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia (w tym uprawnień do wykonywania i nadzorowania robót budowlanych oraz przynależności do odpowiedniej izby), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 4A do specyfikacji Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jednym kierownikiem budowy; posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w punkcie VI.1.d zamawiający wymaga złożenia polisy oświadczenia oraz polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.d specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji; W przypadku składania oferty na zadania nr 1 lub zadanie nr 2 b) TYLKO W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERT NA ZADANIE NR 2 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych 0/100gr) i polisy ubezpieczenia od ryzyk budowy i montażu o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych 0/100gr).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oferta ma zawierać: a)wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d)wypełnione załączniki 4A, 4B do specyfikacji, e)oświadczenie Wykonawcy, że przy realizacji zadania Wykonawca zastosuje materiały atestowane, dopuszczone dostosowania w obiektach użyteczności publicznej, służby zdrowia (szpitalach) oraz pełnowartościowe.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umownych: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1)wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności; 2) wystąpienia niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana tych osób musi być uzgodniona przez Zamawiającego, kwalifikacje i oświadczenia wskazanych osób muszą być, co najmniej takie same, jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 3) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, 4)w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, 5) Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok.15 Szpital Specjalistyczny imienia Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp.zo.o.osiedle Złotej Jesieni 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny imienia Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp.zo.o.osiedle Złotej Jesieni 1 Dziennik Podawczy Szpitala pok.238.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont posadzki na Sali operacyjnej nr 5 Bloku Operacyjnego, zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na zerwaniu istniejącej posadzki PCV elektrostatycznej wraz z cokolikiem, wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej wzmocnionej siatką, ułożenie wykładziny PCV elektrooporowej wraz z wywinięciem. Ogólna charakterystyka przedsięwzięcia. Zakres prac budowlano obejmować będzie: - zerwanie posadzki PCV, - zerwanie listew wyobleniowych, - wyrównanie ubytków w posadzce cementowej, - wykonanie warstwy samopoziomującej gr. 6mm, - wykonanie siatki uziemiającej miedzianej, - włożenie wykładziny PCV z listwami wyobleniowymi i wywinięciem na ścianę. Powierzchnia Sali operacyjnej 35,80m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 A siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.43.21.30-4, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń oddziału Kardiologii i Chorób wewnętrznych segment B-1, zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe polegające na podgipsowania nierówności ścian, odmalowaniu ścian i sufitów pomieszczeń, odmalowanie stolarki drzwiowej z jej szpachlowaniem, odmalowanie desek odbojowych, podklejeniu płytek PCV podłogowych oraz listew przypodłogowych. Wykonawca zobowiązany jest przygotować harmonogram robót i przekazać go Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania przedmiotowej umowy. Zamawiający będzie udostępniał pomieszczenia przewidziane do remontu wg harmonogramu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 B siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.43.21.30-4, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Zakup i montaż ścianki aluminiowej z drzwiami rozsuwanymi w pokoju badań Oddziału Onkologii Klinicznej Szpitala. Ścianka aluminiowa oszklona na budowie wraz z drzwiami, okna aluminiowe o powierzchni ponad 3,0 m2, osadzane na kotwach, z szybami 1-komorowymi. Szczegółowy wymiary, opis przedmiotu zamówienia znajdują się w rzucie ścianki stanowiącym załącznik nr 1 C siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.43.21.30-4, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.