eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2007-01-10

POZYCJA 8028

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego, do kontaktów: Roman Mickiewicz, ul. Artyleryjska 3c, 10-165 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5343203 w. 35, fax 089 5343320, e-mail: roman.mickiewicz@owsiiz.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.owsiiz.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Uczelnia niepubliczna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: OWSIiZ w Olsztynie, ul. Artyleryjska 3f. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku koszarowego na budynek dydaktyczny szkolnictwa z kompletnym wykończeniem wraz z zagospodarowaniem terenu, siecią kanalizacji deszczowej i przełożeniem przyłącza wodociągowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z rozd. III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pow. bud. - 4.017m2 , pow. budynku poddana rewitalizacji - 3.762m2 Kub. obiektu - 19.495m3 , kub. budynku poddana rewitalizacji - 18.858m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 60.000,- PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonali roboty w okresie ostatnich 5 lat o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie - min dwa dokumenty. 3) Wskażą Kierownika budowy i kierowników robót, którzy posiadają wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia z doświadczeniem min. 3 letnim. 4) Posiadają odpowiedni kapitał dla tego zamówienia tj. środki własne bądź dostępność do innych źródeł finansowania na kwotę co najmniej 2 mln. zł. potwierdzone opinią banku. 5) Udzielą gawarancji na roboty konstrukcyjne i roboty dachowe min. 5 lat, a na pozostałe roboty min. 3 lata 6 Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej nie mniej niż 3.000.000 zł. 7) Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia -nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2. dowód wniesienia wadium; 3. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Zestawienie Wartości Zadania - formularz cenowy (załącznik nr 2); 9. Harmonogram rzeczowo-finansowy ; z podziałem na elementy robót zgodnie z zał. nr 2 , w rozbiciu na miesiące i kwartały. 10. Dane dotyczące podwykonawców, i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - wg wzoru zał. nr 5 oraz oświadczenie podwykonawców o gotowości współpracy. Wybrany w przetargu wykonawca, w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, zobowiązany jest do uzyskania od Zamawiającego pisemnej akceptacji wyboru danego podwykonawcy. 11. wykaz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne przewidzianych do realizacji zamówienia z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania tego zamówienia - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ, udokumentowane kserokopiami uprawnień. Dla kierownika budowy przedłożyć również zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . 12. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od dnia złożenia oferty) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obiektów kubaturowych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należyci- min dwa dokumenty 13. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 14. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 3.000.000 zł.; 15. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji zgodnie z warunkiem III.2) pkt 5)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: owsiiz.edu.pl. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy pobieraniu SIWZ z załącznikami. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 11:30, Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. T. Kotarbińskiego w Olsztynie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; EFRR w ramach ZPORR, Priorytet 3 - Rozwój lokalny 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.