Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-15
Strzyżów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie mostów na rzece Wisłok w ciągu dróg powiatowych nr 1922 R Wiśniowa - Jazowa - Markuszowa oraz nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa
Numer ogłoszenia: 80244 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzyżowski , ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2765000, faks 017 2765000 w. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzyzow.un.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie mostów na rzece Wisłok w ciągu dróg powiatowych nr 1922 R Wiśniowa - Jazowa - Markuszowa oraz nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie mostów na rzece Wisłok w ciągu drogi powiatowej nr 1922 R Wiśniowa - Jazowa - Markuszowa w miejscowości Jazowa, oraz drogi nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa w miejscowości Babica. Nadzór inwestorski będzie obejmował następujące roboty: A. Most w Jazowej a) Roboty rozbiórkowe; b) Roboty przygotowawcze c) Remont filarów; d) Budowa przyczółków; e) Budowę przęsła; f) Wykonanie elementów wyposażenia; g) Roboty nawierzchniowe; h) Roboty przyobiektowe i uzupełniające; i) Próbne obciążenie mostu. B. Most w Babicy; a) Roboty drogowe -Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; -Roboty ziemne; -Wykonanie podbudowy; -Wykonanie nawierzchni; -Wykonanie oznakowania i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu; b) Roboty mostowe -Wykonanie korpusów podpór; -Wykonanie ustrojów nośnych; -Wykonanie łożysk i mechanizmów ruchu przęseł; -Wykonanie urządzeń dylatacyjnych; -Wykonanie odwodnienia; -Wykonanie hydroizolacji; -Montaż wyposażenia mostu; -Roboty przyobiektowe; -Roboty nawierzchniowe i zabezpieczające.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ I - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie mostu na rzece Wisłok w ciągu drogi powiatowej nr 1922 R Wiśniowa - Jazowa - Markuszowa. - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); CZĘŚĆ II - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie mostu na rzece Wisłok w ciągu drogi powiatowej nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa. 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie wiedzy i doświadczenia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w nadzorowaniu budowy/przebudowy co najmniej pięciu obiektów mostowych w ciągu ostatnich trzech lat o wartości co najmniej 2,5 mln PLN brutto każdy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne uprawnienia oraz doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej pięciu inwestycji mostowych o wartości co najmniej 2,5 mln PLN brutto każda
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty: A) wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych. B) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: 1) wydłużenie terminu realizacji robót budowlanych powyżej czterech miesięcy. C) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: 1) zdarzeń losowych, 2) polecenia Zamawiającego; 3) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy. D) Inne zmiany wynikające z nastąpienia okoliczności których zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzowski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzyżowie
ul. Przecławczyka 15
38-100 Strzyżów
pokój 308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzyżowie ul. Przecławczyka 15 38-100 Strzyżów pokój 109 Kancelaria ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Działanie 2.1 Infrastruktura komunikacyjna, Schemat B Drogi powiatowe.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie mostu na rzece Wisłok w ciągu drogi powiatowej nr 1922 R Wiśniowa - Jazowa - Markuszowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie mostu na rzece Wisłok w ciągu drogi powiatowej nr 1922 R Wiśniowa - Jazowa - Markuszowa Nadzór inwestorski będzie obejmował następujące roboty: a) Roboty rozbiórkowe; b) Roboty przygotowawcze c) Remont filarów; d) Budowa przyczółków; e) Budowę przęsła; f) Wykonanie elementów wyposażenia; g) Roboty nawierzchniowe; h) Roboty przyobiektowe i uzupełniające; i) Próbne obciążenie mostu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie mostu na rzece Wisłok w ciągu drogi powiatowej nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie mostów na rzece Wisłok w ciągu drogi powiatowej nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa w miejscowości Babica. Nadzór inwestorski będzie obejmował następujące roboty: a) Roboty drogowe -Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; -Roboty ziemne; -Wykonanie podbudowy; -Wykonanie nawierzchni; -Wykonanie oznakowania i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu; b) Roboty mostowe -Wykonanie korpusów podpór; -Wykonanie ustrojów nośnych; -Wykonanie łożysk i mechanizmów ruchu przęseł; -Wykonanie urządzeń dylatacyjnych; -Wykonanie odwodnienia; -Wykonanie hydroizolacji; -Montaż wyposażenia mostu; -Roboty przyobiektowe; -Roboty nawierzchniowe i zabezpieczające.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Żyznowie"
- "Budowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Strzyżów" - boisko treningowe
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1323 R Frysztak - Gogołów - Klecie w m. Frysztak w km 0+000 - 0+900 wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych.
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz nadzorem inwestorskim
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.