Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-11
Kościan: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie wsi Stare Oborzyska
Numer ogłoszenia: 80241 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościan , ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 5121 001, faks 65 5120 315.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie wsi Stare Oborzyska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w obrębie wsi Stare Oborzyska 2. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy opracować na mapach zgodnych z obowiązującymi przepisami. Opracowanie ma zawierać także: 1) wykonanie prognozy oddziaływania w/w zmiany planu na środowisko, 2) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 Nr 80, poz. 717 z późn. zm) 3. Koszt zakupu wszelkich koniecznych map ponosi Wykonawca. Mapy należy dostarczyć Zamawiającemu razem z planem zagospodarowania przestrzennego. 4. Opracowanie projektu zmiany planu winno być poprzedzone koncepcją zagospodarowania przestrzennego terenu objętego opracowaniem. Opracowanie to podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 5. Zmiana planu winna być wykonana zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), oraz rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587 z późniejszymi zmianami).uwzględniając ustalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kościan oraz Uchwałą wywołującą w/w plan, a także powinien uwzględniać zapisy SIWZ , wnioski i uwagi przekazane przez Zamawiającego na etapie opracowania. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowania merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) oraz udział w prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w art. 20 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 7. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie wymagane opinie i uzgodnienia. Wprowadzanie w projekcie zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu planu do wglądu publicznego należy do wykonawcy. 8. Zamawiający będzie uczestniczył w postępowaniu w trakcie opracowywania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w przesyłaniu materiałów opracowywanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami przepisów i wskazówkami wykonawcy, ponosząc tylko i wyłącznie koszty przesyłek (opłata pocztowa) oraz zamieszczenia ogłoszeń w prasie. Za treść merytoryczną i przestrzeganie wymagań formalnych odpowiada Wykonawca. 9. Wykonanie prac przewiduje się etapami. Efektem końcowym będzie miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania tekstu jednolitego (część opisowa i graficzna) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Stare Oborzyska. 11. Zmiana planu - jego tekst jednolity (część opisowa) winna być wygenerowana w formacie XML zgodnym ze standardem tworzenia aktów prawnych a część graficzna w formacie jpg, dwg lub dxf i przekazana na nośnikach CD. Powierzchnia terenu objęta zmianą planu: - kolor czerwony ok. 135 ha - zmiana dotyczyć będzie doprecyzowania zapisów w obowiązujących jednostkach bilansowych np. zmiana linii zabudowy, zmiana kąta nachylenia połaci dachowych, parametrów zabudowy itp., - kolor żółty ok. 25 ha - w obowiązującym planie teren przeznaczony pod tereny R - upraw rolnych (opracowany w skali 1:5000) zmiana dotyczyć będzie zwiększenia terenów pod zabudowę mieszkaniową oraz tereny usług (teren wymagać będzie uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nie leśne) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie min. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a ponadto jest członkiem Izby Urbanistów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - w załączeniu wzory do wykorzystania takich pełnomocnictw (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie jeżeli: 1) warunki projektowania zostaną zmienione przez jednostki opiniujące, uzgadniające albo przez zmianę przepisów i normatywów; 2) jednostki uzgadniające lub zatwierdzające przedłużą termin swoich czynności ponad przewidziane prawem terminy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan, pokój nr 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- "Świadczenia usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów II "
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kościanie
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Zambrów"
- Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kalinowice i Wólka Panieńska położonych w Gminie Zamość.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Skoczów
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Przebudowa nawierzchni Rynku w Lewinie Brzeskim wraz z elementami towarzyszącymi i małą architekturą
- "Utworzenie strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łodzkiej w Skierniewicach"
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.