To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-09
Ogłoszenie nr 80183 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.
Ruciane-Nida: Dostawa oleju opałowego typu lekkiego do systemów grzewczych w budynkach należących do Nadleśnictwa Maskulińskie w latach 2017 - 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56394 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Maskulińskie, krajowy numer identyfikacyjny
79001129100000, ul.
ul. Rybacka
1,
12220
Ruciane-Nida, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
087 4241600, 4241616, faks
874 241 619, e-mail
maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.maskulinskie.bialystok.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego typu lekkiego do systemów grzewczych w budynkach należących do Nadleśnictwa Maskulińskie w latach 2017 - 2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.25.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.Nazwa zamówienia: Dostawa oleju opałowego typu lekkiego do systemów grzewczych w budynkach należących do Nadleśnictwa Maskulińskie w latach 2017 - 2019. 3.2.Wspólny Słownik Zamówień: Kody CPV 09135100-5 Olej opałowy 3.3.Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu sukcesywnych dostaw oleju opałowego typu lekkiego do systemów grzewczych w budynkach należących do Zamawiającego w latach 2017 - 2019. 3.4.Przewidywany łączny zakres ilościowy zamówienia: 100 000 litrów oleju opałowego. 3.5.Przewidywany zakres ilościowy pojedynczej dostawy: od 1 000 do 10 000 litrów oleju opałowego. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany zakresu ilościowego pojedynczej dostawy w zależności od potrzeb. 3.6.Wykonawca dostarczy olej opałowy specjalistyczną autocysterną wyposażoną w legalizowany sprzęt do pomiaru tankowanego oleju. 3.7.Tankowanie oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników systemów grzewczych zlokalizowanych w budynkach wskazanych przez Zamawiającego. 3.8.Wykonawca zapewni możliwość dostawy i tankowania oleju opałowego w godzinach pracy Zamawiającego, w terminie wskazanym w ofercie od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub e-mailem. 3.9.Środki transportu niezbędne do dostarczenia oleju opałowego oraz jego dowóz zgodnie z wymogami zamawiającego zapewnia wykonawca. 3.10.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania aktualnych norm i przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia obowiązujących w kraju zamawiającego. Oferowany olej opałowy typu lekkiego musi spełniać wymogi zawarte w normie PN-C-96024:2011 "Przetwory naftowe -- Oleje opałowe" oraz w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. 2016 poz. 2008 ze zm.). 3.11.Termin dokonania zapłaty przez zamawiającego z tytułu zrealizowanej dostawy od momentu dostarczenia faktury VAT zamawiającemu wykonawca wskazuje w ofercie. 3.12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.14.Miejsce realizacji: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych Białystok; Nadleśnictwo Maskulińskie; województwo warmińsko-mazurskie; powiat piski, miasto Ruciane-Nida. 3.15.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.16.Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w Formularzu ofertowym. W celu wykazania braku istnienia wobec podwykonawców podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT232118.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 257000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.