eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont korytarza na III piętrze wraz z klatką schodową z II na III piętro do części IV piętra w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 16/18 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Poznań: Remont korytarza na III piętrze wraz z klatką schodową z II na III piętro do części IV piętra w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 16/18 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 80172 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10439 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarza na III piętrze wraz z klatką schodową z II na III piętro do części IV piętra w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 16/18 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont korytarza na III piętrze wraz z klatką schodową z II na III piętro do części IV piętra w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego przy al. Niepodległości 16/18 w Poznaniu. 2. Zakres zadania obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka zabudowy na korytarzu oraz klatce schodowej , b) rozbiórka sufitu podwieszonego, c) rozbiórka okładzin schodów i podestu, d) demontaż i montaż drzwi wewnętrznych, e) rozbiórka opraw oświetleniowych, f) wywóz gruzu na odl. 20 km wraz z opłatą wysypiskową. 2) Roboty budowlano-instalacyjne: a) tynki, gładzie ścian gr. 5 mm, b) dostawa i montaż paneli pełnych i perforowanych typu Gustafs natura VENEERS (wiśnia) na podkonstrukcji na ścianach i sufitach, kontynuacja istniejących okładzin jak w budynku B, c) cokoliki z czarnego granitu wys. 10 cm, d) okleinowanie drzwi okleiną typu Gustafs natura VENEERS (wiśnia), wymiana zawiasów i zamków, e) ściana szklana z drzwiami aluminiowymi p-poż. EI 60, f) okładziny stropów płytami STG na ruszcie podwójnym metalowym, g) okładzina schodów i cokoliki z płytek marmurowych Morawica gr. 2 cm, h) okładzina ściany podestowej panelami typu Gustafs, i) dostawa i montaż klatek wentylacyjnych p-poż. 4 szt., j) demontaż i montaż balustrad schodowych z pochwytem ze stali nierdzewnej, szyby VSG-ESG mocowane do boku biegu, k) malowanie dwukrotne farbami lateksowymi 3 klasy odporności na ścieranie powierzchni wewnętrznych, l) montaż opraw oświetleniowych typu SLOT 2 - 2x1/39W PMMA IP 40 wraz z korytkami i przewodami, m) instalacje DSO i SAP. 3. Zakres przedmiotu zamówienia został określony na rysunkach, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze, które stanowią zał. nr 6 i 7 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac wyroby na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów, itp. użyte w dokumentach wymienionych w pkt 3, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, które pod względem estetycznym, wytrzymałościowym, parametrów technicznych, itp. muszą spełniać wymagania zaproponowane przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wykonawca określi w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót jak również pomieszczeń biurowych i sanitarnych na czas demontażu drzwi. 11. Wykonawca na własny koszt po przeprowadzonych pracach wywiezie i zutylizuje gruz, materiały z demontażu oraz śmieci. 12. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panem Zbigniewem Bocheńskim 698-889-444. 13. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot umowy. 14. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, przedstawi do akceptacji Zamawiającego szczegółowy harmonogram realizacji prac. 15. Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać z Zamawiającym terminy demontażu drzwi w poszczególnych pomieszczeniach biurowych i sanitarnych wskazanych w harmonogramie. 16. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Polnik POL-BUD, ul. J. Łukaszewicza 47, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 310076,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324995,67

  • Oferta z najniższą ceną: 162955,82 / Oferta z najwyższą ceną: 357626,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.