eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Przebudowa ul. Zdrojowej w miejscowości Zalesie, Wycinki Osowskie i Musuły gm. Żabia Wola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09

Ogłoszenie nr 80172 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.

Żabia Wola: Przebudowa ul. Zdrojowej w miejscowości Zalesie, Wycinki Osowskie i Musuły gm. Żabia Wola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44950


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, krajowy numer identyfikacyjny 75014857800000, ul. ul. Główna  3, 96321   Żabia Wola, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 468 578 181, e-mail przetargi@zabiawola.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Zdrojowej w miejscowości Zalesie, Wycinki Osowskie i Musuły gm. Żabia Wola

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.4.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej ulicy Zdrojowej od km 0+000 do km 1+636 km w miejscowości Zalesie, Wycinki Osowskie i Musuły, gmina Żabia Wola Stan istniejący: Ulica Zdrojowa przebiega przez miejscowości Zalesie, Wycinki Osowskie i Musuły. Początek zaczyna się od drogi powiatowej 1505 relacji Grodzisk mazowiecki- Józefina, a kończy się przed skrzyżowaniem z ulicą gminną 150604W ulicą Grodziską. Droga przebiega przez tereny użytkowane rolniczo z zabudową zagrodową i jednorodzinną. Nawierzchnia na całej długości jest gruntowa utwardzona kruszywem kamiennym lub betonowym. Jezdnia wykazuje liczne uszkodzenia w postaci wybojów i brak wydzielonych poboczy miejscami zakrzaczone. Stan projektowany: Przyjęto konstrukcje drogi KR1 z dopuszczalnym naciskiem osi 100 KN/oś o nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm i warstwą wiążącą z betony asfaltowego , gr 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego od 4 do 31,5 mm gr 15 cm (na istniejącej drodze do uzupełnienia wymaganej grubości 15 cm) o odpowiednich sadkach podłużnych i poprzecznych pozwalających na odprowadzanie wody z jezdni bezpośrednio do przydrożnych rowów chłonnych. Warstwa mrozochronna 10 cm(poza istniejącą nawierzchnią) Przyjęto pod nawierzchnią wymianę 2 przepustów o śr. 800 mm na długości 7 i 12,5 m wraz z ściankami oporowymi z prefabrykatów oraz odmulenie istniejących rowów oraz wykonanie odparowujących rowów. Zjazdy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia gr 15 cm, obudowane obrzeżem betonowym o gr. 8 cm wraz z ławą betonową oraz przepustami z PEHD(pod zjazdami zaprojektowano 4 przepusty o średnicy 300 mm i długości 6,5 m wraz z ściankami oporowymi z prefabrykatów ). Pobocze z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie dr 15 cm na szerokości 0,50 m, następnie pobocze gruntowe do szerokości 1,5 m. Przyjęto w części na terenie prywatnym usunięcie drzew wraz z karczowaniem karp pocięciem i dowiezieniem we wskazane miejsce właścicielowi ( do 10 km) Dokładna ilość drzew do usunięcia zostanie ustalona na etapie prowadzenia robót po wytyczeniu geodezyjnym przebiegu drogi. Ilość drzew do usunięcia może być zarówno większa jak i mniejsza w stosunku do ilości wskazanych w przedmiarze. Szczegółowy opis robót wchodzących w zakres przebudowy drogi gminnej został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej tj: o Projekcie budowlanym- zamiennym o Projekcie wykonawczym- zamiennym o Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru robót o Stałej organizacja ruchu- zestawienia oznakowania pionowego Przedmiot zamówienia obejmuje również przebudowę np. zasuw wodociągowych, telekomunikacyjnych i ich wypoziomowanie zgodnie z rzędną nawierzchni, przełożenie, zabezpieczenie kolidujących lub naprawę uszkodzonych w trakcie robót instalacji urządzeń podziemnych oraz pokrycie kosztów nadzoru i odbioru ich wykonania oraz wycinkę zakrzaczeń i zadrzewień i ich usunięcie we własnym zakresie Wykonawcy. UWAGA ! 1. Należy szczegółowo zapoznać się z zapisami istotnych postanowień umowy i wymagania w nich zawarte również uwzględnić w cenie oferty. 2. Zamawiający przed rozpoczęciem robót uzyska opinię ornitologiczną stwierdzającą obecność lub nie ptaków chronionych, a w razie ich obecności Wykonawca uzyska wymagane zwolnienia i podejmie wszelkie niezbędne działania w okresie wykonywania robót 3. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować, jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia Projektowe . 4. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 5. Przedmiar robót załączono, poza działem 1.2 Przedmiaru dotyczącym usunięcie drzew, jako dokument pomocniczy dla wykonawcy. Przedmiar robót, ze względu na formę wynagrodzenia ryczałtowego nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty za wyjątkiem działu 1.2 Przedmiaru pn. "Usunięcie drzew" pozycji 2.d.1.2-10.d.1.2. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a, 1) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie: Wykonywania robót przygotowawczych (takich jak: zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, rozbiórki elementów drogi ), ziemnych(takich jak: wykonanie wykopów, nasypów), robót związanych z wykonaniem podbudowy i nawierzchni z betonu asfaltowego, robót odwodnieniowych, wykończeniowych (takich jak: odmulenie rowów, ułożenie krawężników, obrzeży rur osłonowych, ustawienie oznakowania). (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną oraz osób wykonujących dana czynność w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej .itp.) - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1828) z wyjątkiem przypadków określonych w obowiązujących przepisach prawa 7. Szczegóły określa SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7, 45111000-8, 45233290-8, 45233221-4, 45112400-9, 45111100-9, 45233252-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT808943.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ROBOKOP Grzegorz Leonowicz,  g.leonowicz@gmail.com,  ul. Dębowa 8/45,  05-822,  Milanówek,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 995000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 995000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1537500.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.