eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Roboty remontowo- budowlane w budynku Urzędu Miasta Wojkowice przy ul. Sobieskiego 290 a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Wojkowice: Roboty remontowo- budowlane w budynku Urzędu Miasta Wojkowice przy ul. Sobieskiego 290 a
Numer ogłoszenia: 80151 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154852 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo- budowlane w budynku Urzędu Miasta Wojkowice przy ul. Sobieskiego 290 a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w budynku Urzędu Miasta Wojkowice przy ul. Sobieskiego 290a polegające na : 1. remoncie schodów wejściowych ( zewnętrznych) do budynku - zadanie nr 1. 2. remoncie pomieszczenia gospodarcze na potrzeby obsługi administracyjnej - zadanie nr 2. 3. Zakres prac remontowych : Zadanie 1 1) Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych - powierzchnia schodów oraz spoczników. 2) Skucie nierówności betonu. 3) Naprawa powierzchni konstrukcji betonowych zaprawą cementowo - polimerową. 4) Reprofilacja naroży w konstrukcjach betonowych. 5) Wykonanie izolacji przy użyciu powłoki wodoszczelnej na powierzchni poziomej od góry przeciw przesączaniu wody. 6) Okładziny schodów z płytek gresowych, mrozoodpornych, antypoślizgowych, układanych na klej. 7) Dostawa i montaż aluminiowych listew okapowych, oraz aluminiowych nosków schodowych (antypoślizgowych). 8) Prace porządkowe oraz utylizacja odpadów. Zadanie 2 1) Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - ściany, sufit. 2) Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych. 3) Gruntowanie podłoży preparatami. 4) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian. 5) Montaż ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym dwuwarstwowo - wysokość ścianki 2,05m (niepełna wysokość pomieszczenia). 6) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian - malowanie zamontowanej ścianki działowej. 7) Dostawa i montaż ościeżnic oraz drzwi wewnętrznych. 8) Prace porządkowe oraz utylizacja odpadów. 4. Warunki wykonania prac: Wszystkie prace budowlane prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wszystkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004, nr 92, poz. 881 ze zm.). Z uwagi na fakt, iż miejscem wykonywanych robót są schody wejściowe do budynku użyteczności publicznej, Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i należytego zabezpieczenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie, w tym wygrodzenia terenu robót oraz jego zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych oraz do wyznaczenia tymczasowego dojścia do budynku i usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, wszelkich odpadów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa ADMIST Sosnowska Stanisława, ul. Wspólna 15, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57504,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34492,42

  • Oferta z najniższą ceną: 34492,42 / Oferta z najwyższą ceną: 41879,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.