eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzkowice › Zadanie nr 1 Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozów lessowych w ciągu drogi gminnej nr 108689L od km 0+535 do km 0+775 i od km 0+890 do km 1+885 w miejscowości Dzierzkowice - Zastawie Zadanie nr 2 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice -Zastawie gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,365 km Zadanie nr 3 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice-Góry gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,4 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Dzierzkowice: Zadanie nr 1 Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozów lessowych w ciągu drogi gminnej nr 108689L od km 0+535 do km 0+775 i od km 0+890 do km 1+885 w miejscowości Dzierzkowice - Zastawie Zadanie nr 2 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice -Zastawie gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,365 km Zadanie nr 3 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice-Góry gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,4 km
Numer ogłoszenia: 80145 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dzierzkowice , ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, tel. 081 8221006, faks 081 8221500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozów lessowych w ciągu drogi gminnej nr 108689L od km 0+535 do km 0+775 i od km 0+890 do km 1+885 w miejscowości Dzierzkowice - Zastawie Zadanie nr 2 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice -Zastawie gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,365 km Zadanie nr 3 Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice-Góry gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,4 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : 1.1 Dla zadania nr 1 1.1.1 Wykonanie utwardzenia dna i odwodnienie wąwozów lessowych położonych w ciągu drogi gminnej nr 108689L w m. Dzierzkowice-Zastawie poprzez przebudowę drogi biegnącej dnem wąwozu na dwóch odcinkach długości łącznej 1,235 km (od km 0+535 do km 0+775 i od km 0+890 do km 1+885) położonych na działkach o nr ew. 714, 100 w sołectwie Dzierzkowice Zastawie i nr ew. 1726, 1725,1728 położonych w sołectwie Dzierzkowice Wola W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 należy wykonać : - Roboty przygotowawcze polegające na geodezyjnym wytyczeniu parametrów drogi, odkrzaczeniu skarp na dwóch odcinkach długości łącznej 1,235 km - Roboty ziemne mechaniczne dla przygotowania korony , na dwóch odcinkach długości łącznej 1,235 km - Podbudowy zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na dwóch odcinkach długości łącznej 1,235 km, 1 zjeździe i 3 mijankach, o konstrukcji: - warstwa dolna grubości 20 cm o powierzchni łącznej: 4 813,30 m2 - warstwa górna grubości 10 cm o powierzchni łącznej: 4 813,30 m2 - Nawierzchnia z betonu asfaltowego na dwóch odcinkach długości łącznej 1,235 km, 1 zjeździe i 3 mijankach, o konstrukcji: - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70 ) standard II , grubości 4 cm, o powierzchni łącznej: 4 438,30 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11S50/70 ) standard II , grubości 3 cm, o powierzchni łącznej: 4 438,30 m2 - Roboty wykończeniowe -utwardzenie poboczy warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm na dwóch odcinkach długości łącznej 1,235 km, 1 zjeździe i 3 mijankach, o łącznej powierzchni 1 246,35 m2 1.1.2 Główne parametry geometryczne: - dla drogi: - długość łączna - 1,235 km ( 0,24 km +0,995 km ) - szerokość podbudowy -3,80 m - szerokość jezdni - 3,50 m .- szerokość poboczy -0,50 m - spadek poprzeczny nawierzchni - 2% (wklęsły ) - dla zjazdu: - długość - 15,0 m - szerokość podbudowy - 3,30 m - szerokość jezdni - 3,00 m . - szerokość poboczy - 0,50 m - promienie wyuczeń - R=5,0 m - spadek poprzeczny nawierzchni - do 2% (wklęsły ) - dla mijanki: - długość - 15,0/25,0 m - szerokość podbudowy - 4,80 m - szerokość jezdni - 4,50 m - szerokość poboczy - 0,50 m - spadek poprzeczny nawierzchni - do 2% (wklęsły ) 1.2 Dla zadania nr 2 1.2.1 Wykonanie modernizacji ( przebudowy) drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice -Zastawie gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,365 km ( od km 2+098 do km 2+463 ) położonym na działkach o nr ew. 675 i 1383 w m. Dzierzkowice - Zastawie W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 należy wykonać : - Roboty przygotowawcze polegające na geodezyjnym wytyczeniu parametrów drogi, odkrzaczeniu skarp na odcinku długości 0,365 km - Roboty ziemne mechaniczne z transportem do 1 km dla uformowania korpusu drogi , nadania skarpom odpowiedniego pochylenia na odcinku długości 0,365 km - Podbudowy zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na odcinku długości 0,365 km , 1 zjeździe i 1 mijance, o konstrukcji : - warstwa górna grubości 10 cm o łącznej powierzchni: 1 467,26 m2 - warstwa dolna grubości 20 cm o powierzchni łącznej: 1 467,26 m2 - Nawierzchnia z betonu asfaltowego na odcinku długości 0,365 km , 1 zjeździe i 1 mijance, o konstrukcji : - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70 ) standard II , grubości 4 cm, o powierzchni łącznej: 1 353,26 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11S50/70 ) standard II , grubości 3 cm, o powierzchni łącznej: 1 353,26 m2 - Roboty wykończeniowe utwardzenie poboczy warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm na odcinku długości 0,365 km , 1 zjeździe i 1 mijance,, o łącznej powierzchni 373,50 m2 1.2.2 Główne parametry geometryczne - dla drogi: - długość - 0,365 km - szerokość podbudowy -3,80 m - szerokość jezdni - 3,50 m .- szerokość poboczy -0,50 m - spadek poprzeczny nawierzchni - 2% (daszkowy ) - dla zjazdu: - długość - 15,0 m - szerokość podbudowy - 3,30 m - szerokość jezdni - 3,00 m . - szerokość poboczy - 0,50 m - promienie wyuczeń - R=5,0 m - spadek poprzeczny nawierzchni - do 2% (daszkowy ) - dla mijanki: - długość - 15,0/25,0 m - szerokość podbudowy - 4,80 m - szerokość jezdni - 4,50 m - szerokość poboczy - 0,50 m - spadek poprzeczny nawierzchni - do 2% (daszkowy ) 1.3 Dla zadania nr 3 1.3.1 Wykonanie modernizacji ( przebudowy) drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dzierzkowice -Góry gm. Dzierzkowice, na odcinku długości 0,400 km (od km 0+000 do km 0+400 ) położonym na działce o nr ew. 1244 w m. Dzierzkowice - Góry W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 należy wykonać : - Roboty przygotowawcze polegające na geodez. wytyczeniu parametr. drogi, na odcinku długości 0,400 km - Roboty ziemne mechaniczne dla uformowania korony drogi , na odcinku długości 0,400 km - Podbudowy zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na odcinku długości 0,40 km o konstrukcji : - warstwa górna grubości 10 cm o łącznej powierzchni: 1 520 m2 - warstwa dolna grubości 20 cm o powierzchni łącznej: 1 520 m2 - Nawierzchnia z betonu asfaltowego na odcinku długości 0,400 km , 1 mijance, o konstrukcji : - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70 ) standard II , grubości 4 cm, o powierzchni łącznej: 1 400 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11S50/70 ) standard II , grubości 3 cm, o powierzchni łącznej: 1 400 m2 - Roboty wykończeniowe Mechaniczne formowanie, plantowanie z zagęszczaniem poboczy gruntowych warstwą gruntu z korytowania grubości 10 cm i szerokości. 0,5 m - o powierzchni łącznej 400 m2 1.3.2 Główne parametry geometryczne - dla drogi: - długość - 0,400 km - szerokość podbudowy - 3,80 m - szerokość jezdni - 3,50 m .- szerokość poboczy - 0,50 m - spadek poprzeczny nawierzchni - 2% (daszkowy ) 2. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 2.1 Uproszczona dokumentacja techniczna - zał. do SiWZ nr 9/1 - zadanie nr 1 , nr 9/2 - zadanie nr 2, nr 9/3 - zadanie nr 3, w której skład wchodzi: - Opis techniczny robót - Orientacja - Przekroje normalne - rysunek: zjazdu, mijanki ( dla zad nr 1 i nr 20 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Przedmiary robót (jako element pomocniczy) 2.2 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wizja w terenie; 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 za zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.). 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 7.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem - minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe - zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% maksymalnej wartości zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz.730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr. BSZK/o Dzierzkowice 02 8717 1019 2004 4000 0039 0002 w tytule przelewu podać: Przetarg: Nr: ZKD.271.1.2014 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. Ponadto zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Dokument wniesienia wadium ( kserokopia przelewu w przypadku wpłaty pieniężnej , lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ( pokój nr 5, I piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert do godz. 9:00, Zaleca się, aby do oferty Wykonawca również załączył kserokopię dokumentów wadialnych . UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać.. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie drogi o podbudowie z kruszywa łamanego i nawierzchni z masy min-asfaltowej na odcinku długości co najmniej 0,8 km i o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki w SIWZ Wykonawca spełnia nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku , oprócz złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki w SIWZ Wykonawca spełnia nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje pełnomocnik, 3) w przypadku konsorcjum pełnomocnictwo dokumentujące ustanowienie pełnomocnika przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w złożonej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 5) zaleca się złożenie wraz z ofertą kosztorysów ofertowych na poszczególne zadania, opracowanych wg załączonych przedmiarów robót , sporządzonych w przypadku zadania nr 1 na załączonym druku kosztorysu ofertowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego znajdują się w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Zmiana postanowień umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 9 ust. 1 umowy, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, g) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 5) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; ad pkt 2) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; ad pkt 3) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; ad pkt 4) lit. a) - o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych lub czas spełnienia wymogów technologicznych, lit. d) - o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, lit. e) - o czas niezbędny do naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, lit .f) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lit. g) - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz i badań, ad pkt 5) - Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugdzierzkowice.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzierzkowice Terpentyna 1 23-251 Dzierzkowice I piętro pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dzierzkowicach Terpentyna 1 23-251 Dzierzkowice, pokój nr 11 I piętro (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.