eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korzeniew › Budowa boiska sportowego w Mycielinie w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Korzeniew: Budowa boiska sportowego w Mycielinie w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 80141 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mycielin , 62-831 Korzeniew, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7613123, 7513419, faks 0-62 7613181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mycielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego w Mycielinie w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska sportowego w Mycielinie w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 Zamówienie obejmuje: Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 62,0 x 30,0 m o powierzchni całkowitej 1860 m2 - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - trawa sztuczna wysokość 60-65 mm na podbudowie przepuszczalnej. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej. - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielającej sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Budowę boiska wielofunkcyjnego 30 x 50 m z polem do gry ręcznej i tenisa, koszykówki i siatkówki o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej na podbudowie przepuszczalnej. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązanie wg dokumentacji projektowej. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 12 masztach o minimalnej wysokości 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. Chodniki Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co oznacza , że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem ; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 3 i 5 SIWZ 2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , co oznacza , że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 6 SIWZ 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Udziela 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie. 5.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 2 SIWZ. 6.Ocena spełnienia warunków odbędzie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziałuw postępowaniu. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty stwierdzające ,że osoba - kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem, a także ważne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie minimum 1 zamówienie. 7.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. 8.Zatwierdzony projekt umowy. A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1.Certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni . 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mycielin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mycielinz/s w Słuszkowie 62-831 Korzeniew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mycielin z/s w Słuszkowie 62-831 Korzeniew pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.