eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Przebudowa drogi powiatowej 5701P na odcinkach od km 0 do 3115 oraz od km 4387,48 do 6343,55 Świba-Donaborów-Biadaszki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09

Ogłoszenie nr 80128 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.

Kępno: Przebudowa drogi powiatowej 5701P na odcinkach od km 0 do 3115 oraz od km 4387,48 do 6343,55 Świba-Donaborów-Biadaszki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie zadania w ramach programu pod nazwą Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38543 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 25085772900000, ul. ul. Kościuszki  5, 63-600   Kępno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 782 89 00, faks 62 782 89 01, e-mail sekretariat@powiatkepno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatkepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej 5701P na odcinkach od km 0 do 3115 oraz od km 4387,48 do 6343,55 Świba-Donaborów-Biadaszki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AB.272.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Przebudowę drogi powiatowej 5701P na odcinkach od km 0 do 3115 oraz od km 4387,48 do 6343,55 Świba-Donaborów- Biadaszki. 2.Zakres rzeczowy zadania zakłada przebudowę drogi powiatowej 5701P na odcinku Świba-Donaborów-Biadaszki. Droga powiatowa 5701P stanowi oś komunikacyjną łączącą dawną drogę krajową nr 8 (obecnie droga wojewódzka) z Opatowem (dawna droga wojewódzka nr 450) a dalej z drogą krajową nr 11 zapewniając tym samym ich połączenie umożliwiające ruch pojazdów z pominięciem miasta powiatowego - Kępna. Droga powiatowa 5701P to również dogodny dojazd do miejscowości zlokalizowanych w południowo-wschodniej części powiatu kępińskiego. 3.Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie na terenie gmin: Kępno i Baranów i Łęka Opatowska. Parametry przebudowanego odcinka drogi powiatowej 5701P objętego zamówieniem: 1) długość drogi: 5070,54km 2) klasa drogi stan istniejący: odcinek 1: (si) klasa Z (sd) klasa Z odcinek 2: (si)klasa Z (sd) klasa Z odcinek 3: (si) klasa L (sd) klasa L 3) szerokość pasa ruchu: odcinek 1: (si) 3,0mb (sd) 3,0mb, odcinek 2: (si) 2,75mb (sd) 2,75 mb, odcinek 3: (si) 2,75mb (sd) 2,75 mb 4) budowa chodnika: odcinek 2:(si) 274mb (sd) 274mb 5) przebudowa skrzyżowań: (si) 11 (sd) 11 szt.: odcinek 1: (si) 1szt-droga wojewódzka, 2 szt.-doga gminna (sd) 1szt-droga wojewódzka, 2 szt.-doga gminna , odcinek 2: (si) 1szt-droga powiatowa, 2 szt.-doga gminna (sd) 1szt-droga powiatowa, 2 szt.-doga gminna, odcinek 3: (si) 5 szt.-droga gminna (sd) 5 szt.-doga gminna 6) przebudowa zjazdów: (si) 65 = (sd) 65 szt. 7) budowa zatoki autobusowej: odcinek 2: (si) 1 (sd) 1 8) budowa przejść dla pieszych (si) 1 (sd) 4 sztuki 9) budowa ciągu pieszo-rowerowego: odcinek 1: (si) 0mb (sd) 2777,84mb, odcinek 2: (si) 0mb (sd) 196,16 mb, odcinek 3: (si) 0mb (sd) 1955,57 mb. Na ciągu drogi powiatowej znajduje się obiekt inżynieryjny- most drogowy, który zostanie przebudowany w ramach realizowanej inwestycji. Zgłoszenia budowy: z dn.28.08.2015r nr sprawy: AB.6743.710.2015, z dn.31.08.2015r. nr sprawy: AB.6743.720.2015 wraz z zaświadczeniami o braku sprzeciwu organu administracji architektoniczno- budowlanej; 4. Dok techn wykonana przez: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych Okrzyce oraz eMWu Mirosław Karolak Ostrów Wlkp., 5. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został w załącznikach do SIWZ: 1) Projekty budowlano- wykonawcze (załącznik nr 10 do SIWZ), 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11) 3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12) 4) Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8 Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przewidzianym do budowy a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej podwykonawczej (mapa przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i zatwierdzona przez Starostę Kępińskiego nie później niż w dniu odbioru), b) zawiadomienie o zakończeniu budowy,(zawiadomienie prawomocne na dzień odbioru) c) wykonanie wideo rejestracji z inwentaryzacją wykonanego odcinka drogi w granicach pasa drogowego i przekazanie w wersji elektronicznej: tab, mif, shp, dxf w formie RL12 i warstwa odwzorowania 92, d) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i uzyskanie zatwierdzenia, e) poniesienie kosztów związanych z przebudową sieci zawartych w dokumentacji technicznej, f) poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, g) poniesienie kosztów wynikających z porozumienia z korzystania z dróg , h) poniesienie kosztów naprawy dróg powiatowych, użytkowanych w związku z realizacją inwestycji w wielkości 300 ton betonu asfaltowego ułożonego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przygotowaniem nawierzchni przez frezowanie, i) dokonanie nasadzeń rekompensacyjnych za usunięte drzewa zgodnie z załączonymi decyzjami (drzewo z wycinki własnością wykonawcy), należy dokonać nowych nasadzeń w pasach drogowych dróg powiatowych lub na terenach będących własnością Powiatu na terenie powiatu kępińskiego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego Odległość nasadzeń do inwestycji maksymalnie do 10 km Drzewa o obwodzie min. 8 cm i wysokości 100 cm . Gatunki drzew : Lipa drobnolistna - 50% Jesion wyniosły - 50% Ilość drzew nasadzeń 287 szt Informacja: Destrukt bitumiczny, oraz inne materiały rozbiórkowe typu: kostka rury itp. pochodzący z rozbiórki jest własnością Zamawiającego, składowane w Słupi p/Kępnem ul Katowicka 10 (teren PZD Kępno, odległość ok 10 km). 7. Do obowiązków wykonawcy należy także: a) powołać kierownika budowy i kierowników robót branżowych z uprawnieniami budowlanymi, b) uzyskać pozwolenie archeologiczne na wykonanie prac archeologicznych dokumentacyjnych zabezpieczających w formie nadzoru archeologicznego zgodnie pismem nr. Kk.5183.1438.2.2015 WUOZ w Poznaniu Delegatura w Kaliszu. Koszty związane z pełnieniem nadzoru należy do Wykonawcy. c) należy dokonać zgłoszeń branżowych zgodnie z pismami: Energa Operator Znak EOP-43MMD-000158-2015,Polska Spółka Gazownictwa Znak ZTI-5004-100030/15, ORANGE Polska S.A. Znak TOTDBA-WR.2110-31866/15/KK, GAZ -System S.A. Znak OP-DL.420.169.2015/2. Koszty związane z wykonaniem uzgodnień należy do Wykonawcy. 8. Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. 9.Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent) użyte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią informacje uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne produktu wskazanego z nazwy handlowej, lecz na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek wskazać, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady budowlane oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 11. Wymagania stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio wykonujących prace na terenie budowy tj. w zakresie przebudowy drogi Świba - Donaborów-Biadaszki. 3) W okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio wykonujących prace na terenie budowy tj. w zakresie przebudowy drogi Świba - Donaborów-Biadaszki. 4) Po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od podpisania umowy zobowiązany jest, do przedłożenia Wykazu pracowników wykonujących w/w roboty budowlane oraz oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. 5) Nieprzedłożenie wykazu pracowników oraz oświadczenia o których mowa powyżej, lub przedstawienie oświadczeń niekompletnych w wyznaczonym terminie (pracowników wykonujących wskazane czynności), na umowę o pracę może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 7) Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45111230-9, 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45233161-5, 45233220-7, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6571076.76
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o o, ,  ,  ul.Klonowa 11,  42-700,  Lubliniec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8273971.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8273971.72
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9023624.24
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.