eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont elewacji i tarasów z wymianą okien oraz odwodnienie budynku z przyłączem kanalizacji deszczowej i rozbiórką garażu w Przedszkolu Nr 61 przy ul. Gajowickiej 199 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Wrocław: Remont elewacji i tarasów z wymianą okien oraz odwodnienie budynku z przyłączem kanalizacji deszczowej i rozbiórką garażu w Przedszkolu Nr 61 przy ul. Gajowickiej 199 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 80117 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich , ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji i tarasów z wymianą okien oraz odwodnienie budynku z przyłączem kanalizacji deszczowej i rozbiórką garażu w Przedszkolu Nr 61 przy ul. Gajowickiej 199 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, tarasów, wymiana części okien, wykonanie izolacji fundamentów, wraz z opaską wokół budynku i odwodnienia oraz zagospodarowanie podwórka z rozbiórką przyległego garażu w Przedszkolu Nr 61 przy ul. Gajowickiej 199 we Wrocławiu.. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej balkonowej (oprócz już wymienionej) 2) Wymiana stolarki okiennej poddasza.i piwnic. 3) Montaż nawiewników okiennych. 4) Montaż drewnianych parapetów wewnętrznych (zgodnie z dokumentacją) 5) Oczyszczenie i malowanie zabytkowych krat okien przyziemia. 6) Demontaż krat w oknach parteru i piętra. 7) W oknach wcześniej wymienionych w strefach przy tarasach wymienić szyby na P2. 8) Renowacja drzwi portalu wejściowego i wymiana pozostałych drzwi przyziemia. 9) Wymiana daszku nad bocznym wejściem. 10) Rozbiórka garażu przyległego do budynku. 11) Remont tarasów z ociepleniem. 12) Wykonanie wpustów tarasowych, remont barierek. 13) Remont balkonów. 14) Odtworzenie elementów detali architektonicznych. 15) Przemurowanie ściany w miejscu pęknięć na narożniku. 16) Izolacje termiczne i przeciwwilgociowe ścian fundamentowych. 17) Skucie oraz wykonanie nowych tynków. 18) Malowanie elewacji. 19) Wymiana rynien i rur spustowych, wykonanie dodatkowych punktów odwodnienia tarasów, z włączeniem do kanalizacji deszczowej, wykonanie opierzeń. 20) Wymiana instalacji odgromowej (zakres wg dokumentacji). 21) Wykonanie oświetlenia balkonów i wejścia głównego. 22) Wykonanie instalacji monitoringu. 23) Wymiana wentylatorów w oknach (2 sztuki). 24) Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami kontrolnymi. 25) Wykonanie opaski szczelnej przy budynku, zagospodarowanie terenu po przeprowadzonych robotach budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 12000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art.22 ust.1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ponadto: 1) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) branżowymi kierownikami robót którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji sanitarnych oraz elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 3 zamówienia obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem tj. remontem elewacji i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaj robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 400.000,00 zł. 4) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. 5) Wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy: a) ustanowią pełnomocnika, b) każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-3 oraz w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 Pzp. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1) 2)Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *) 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy wraz z opisem dwuletniej udokumentowanej praktyki w prowadzeniu robót na obiektach zabytkowych deklarowanego kierownika budowy, branżowych kierowników robót (jeżeli przewiduje SIWZ) (wzór nr 2.4) *) 6) Uprawnienia budowlane w/w osób zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia *) 7) Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w tym jedno zrealizowane zamówienie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub objętym nadzorem konserwtorskim - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. *) 9) Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.6) *) 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności *) 11) Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7) 12) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4pokój nr 326 50-032 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 pokój nr 303 50-032 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.