eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowa › Przebudowa drogi gminnej nr 100512D - etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09

Ogłoszenie nr 80071 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.

Jerzmanowa: Przebudowa drogi gminnej nr 100512D - etap II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46932-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 55181-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowa, krajowy numer identyfikacyjny 39064734000000, ul. ul. Lipowa  4, 67222   Jerzmanowa, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 76 836 55 31, faks 76 831 21 19, e-mail sekretariat@jerzmanowa.com.pl; d.zabraniak@jerzmanowa.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jerzmanowa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 100512D - etap II.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 100512D - ul. Letnia wraz z budową drogi - ul. Sierpniowej i wykonaniem rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej m. Modła. Projekt przewiduje przebudowę ul. Letniej z rozbudową odwodnienia, wykonanie chodników wraz ze zjazdami na posesje, remont jezdni, budowę zatoki autobusowej i zjazdów na drogi boczne, budowę ul. Sierpniowej wraz z budową kanalizacji deszczowej, chodnikami i zjazdami na posesje. Przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu oraz odpowiednie wyprofilowanie i nadanie spadków podłużnych i poprzecznych umożliwiających swobodny odpływ wody deszczowej do istniejącej i projektowanej kanalizacji deszczowej poprzez ściek z dwóch rzędów kostki betonowej i wpusty deszczowe ze zrzutem wody do istniejącego kolektora kd 600. Kanalizacja deszczowa zaprojektowana jest z rur PCV SN12 o ściance z litego materiału (SDR34) z wydłużonym kielichem. Łączna długość sieci d310 i d400 - 322.90 mb. Długość przykanalików d200 - 152.60 mb. Studnie z kręgów żelbetowych prefabrykowanych, przykryte włazami żeliwnymi klasy D400. Nawierzchnia jezdni o powierzchni 5 248,50 m2 z betonu asfaltowego, nawierzchnia chodników, zatoki autobusowej oraz zjazdów o łącznej powierzchni 2 283,43 m2 z kostki betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac do wykonania określa: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, projekt organizacji ruchu drogowego czasowy i docelowy opracowane przez Studio Projektowe ADMAR Adrian Rynkar, ul. Kamienna 28/3, 59-300 Lubin. W skład dokumentacji wchodzi również Opinia Geotechniczna opracowana przez Pracownię Geologiczną S.C. Joanna i Robert Łukasiewicz, Ruszowice, ul. Brzoskwiniowa 7, 67-200 Głogów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233251-3, 45111200-0, 45232452-5, 45000000-7, 45200000-9, 45100000-8, 45110000-1, 45233000-9, 45111000-8, 45232000-2,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2381258.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlana "FOBIS" Sp. z o. o. ,  fobis.lubin@wp.pl,  ul. Przemysłowa 3,  59-300,  Lubin,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2060593.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2060593.03
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2298913.54
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.