eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
Numer ogłoszenia: 79972 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9735 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 8 im. A. Mickiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 264 19 80, faks 32 264 19 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (DzU z 2013 r., poz.907 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie maksymalnie dla 74 osób (w tym 68 dzieci). Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły wynosi w sumie 67 osób. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie Wykonawcy n 2 tygodnie przed wyjazdem. Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 67, w tym - 62 uczniów(osób płatnych) + 5 opiekunów + 1 kierownik kolonii (bez grupy). Maksymalna ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 74, w tym - 68 uczniów (osób płatnych) + 4 opiekunów + 1 kierownik kolonii (bez grupy). Koszt pobytu opiekunów kolonii i kierownika kolonii winien być wliczony w cenę za organizację wypoczynku dla jednego ucznia. Zamawiający dopuszcza możliwoąć zmiany ilości uczestników tzw. zielonej szkoły po podpisaniu umowy w związku z różnicą liczby zgłoszeń - powstałą pomiędzy ilością zgłoszeń złożonych przez rodziców w diu podpisania umowy, a liczbą faktycznych zgłoszeń i wpłat rodziców na 7 dni przed wyjazdem lub rezygnacji uczestników z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w późniejszym terminie, bez konieczności dokonywania zmian w umowie. Zamawiający przewiduje także pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikajace z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku). Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zielonej szkoły od następstw nieszczęściwych wypadków w czasie pobytu i podróży (o wartości (sumie) ubezpieczenia 10 000 zł na osobę). Zamawiający określa termin realizacji zamówienia publicznego: termin rozpoczęcia 1 czerwca 2014 r. Termin zakończenia 14 czerwca 2014 r. Czas trwania zadania 14 dni, w tym 13 noclegów, 12 pełnych dni pobytowych (bez dnia wyjazdu i przyjazdu). Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia zamówienia rozumie się dzień powrotu. Przez dnień pobytowy rozumie się: dzieńi), korzystny klimat. 7. Obiekt - obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska; obiekt musi znajdować się w odległości min. 20 km w linii prostej od zakładów przemysłowych; usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 300 m, pokoje 2, 3, 4 osobowe, bez wyposażenia w piętrowe łóżka lub dostawki oraz bez sprzętu TV; wykluczone pokoje tyu studio; pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk z ciepłą wodą, umywalka) i pościel; osobne pokoje dla kadry pedagogicznej (max. 2 osoby w jednym pokoju), wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk z cioepłą wodą, umywalka) i pościel, wyposażone w sprzęt RTV oraz czajnik elektryczny , szklanki; zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku o niskiej zabudowie (max. trzy kondygnacje: parter, I , II piętro); pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku; stołówka w miejscu zakwaterowania; budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii; sprzątanie pokoi, co najmniej co dwa dni (odkurzanie, mycie podłóg, porządkowanie łazienek i WC, wymiana pościeli w razie potrzeby); duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony i strzeżony; sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu klipart z zabezpieczeniem papieru - w miejscu zakwaterowania; boisko sportowe lub plac zabaw; świetlica, sala dyskotekowa, sala telewizyjna TV SAT i odtwarzaczem CD i DVD (zapewnienie filmów DVD dla dzieci). 8. Profilaktyka zdrowotna i opieka medyczna - pielęgniarka całodobowo; zapewnienie podstawowych leków oraz materiałów opatrunkowych w gabinecie pielęgniarki w ramach kosztów; lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela; opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce; przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km od obiektu; szpital w odległości nie więcej niż 60 km od obiektu; zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii. 9. Program kulturalno - sportowy- zorganizowanie wycieczki autokarowej turystyczno - krajoznawczej; zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników; zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie; zorganizowanie dwóch dyskotek - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej; zorganizowanie 2 ognisk z zapewnieniem pieczywa, kiełbasek i napojów dla wszystkich uczestników; zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości) stołu do ping- ponga z rakietkami, siatki z kompletem piłek oraz sprzętu plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników. 10. Wyżywienie - cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) przygotowywane zgodnie, z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego; posiłki mają być urozmaicone. W posiłkach obiadowych, nie dopuszcza się, aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy, jak i drugiego dania obiadowego; posiłki mają odpowiadać normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych w zakresie racjonalnego żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu; możliwość dostosowania posiłków do wymaganych diet (np. cukrzycowa, bezglutenowa); suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: trzy bułki i wędlinę, dwa soki o poj. 0,33 litra, owoce, słodką bułkę, wafel, oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach ? litra po 2 sztuki dla każdego uczestnika; Wykonawca zapewni uczestnikom, obiad podany w porze kolacji w dniu całodniowej wycieczki; Wykonawca zapewni uczestnikom przez 24 godziny na dobę nieograniczony dostęp do napojów tj. kompotu, herbaty, lub wody z sokiem albo po ? litra wody niegazowanej na osobę oraz pieczywa z masłem i dżemem; Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 11. Transport - przewóz dzieci, opiekunów i kierownika kolonii do miejsca wypoczynku i ich odwóz po jego zakończeniu, w godzinach dziennych, jednym autokarem klasy LUX (WC, video, klimatyzacja), który musi być dopuszczony do ruchu drogowego, posiadać aktualne badania techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NW, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego oraz posiadający Protokół z kontroli autokaru podpisany przez funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego Policji nie wcześniej niż 16 godzin przed planowaną godziną wyjazdu; autokar ma być podstawiony minimum pół godziny przed odjazdem uczniów; w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapwenia autokar zastępczy; autokar winien być prowadzony na zmianę przez 2 kierowców, posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy kat. D); poniesienie wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi transportu (w szczególności koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty postojów, koszty noclegu i wyżywienia kierowców). 12. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla 1 opiekuna na każdych rozpoczynających się piętnastu uczniów (grupa) oraz 1 kierownika kolonii ds. organizacji i nadzoru realizacji planu pracy - pracownika Zamawiającego (bez grupy); Opiekunowie oraz kierownik ds. organizacji i nadzoru planu pracy - pracownicy Zamawiającego sprawują swoje funkcje na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 roku w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (DzU z 2001 r. Nr 135 poz. 1516) z tym, że: - zapewnienia kierownika ds. organizacji wypoczynku (rezydenta) zatrudnionego przez Wykonawcę, nadzorującego spełnianie warunków zawartych w SIWZ i uczestniczącego w realizacji zadania od jego rozpoczęcia do zakończenia; pełnego ubezpieczenia NW wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu; w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt; całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca, całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych; zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do budynku po przyjeździe do ośrodka oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Turystyczne LUBATUR s.j. Robert Lubomski, Anna Luboska, 42-500 Będzin ul. Podwale 2, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63364,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78554,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.