eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Wykonanie projektu budowlano wykonawczego kompleksowej przebudowy ul. Armii Poznań na odcinku od ul. Rolniczej do Wału Przeciwpowodziowego.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Łomianki: Wykonanie projektu budowlano wykonawczego kompleksowej przebudowy ul. Armii Poznań na odcinku od ul. Rolniczej do Wału Przeciwpowodziowego.
Numer ogłoszenia: 79920 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, fax 0-22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano wykonawczego kompleksowej przebudowy ul. Armii Poznań na odcinku od ul. Rolniczej do Wału Przeciwpowodziowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wielobranżowego kompleksowej przebudowy ul. Armii Poznań na odcinku od ul. Rolniczej do Wału Przeciwpowodziowego w Łomiankach w zakresie: Wykonanie koncepcji oraz projektu budowlanego-wykonawczego drogowego przebudowy odcinka ul. Armii Poznań w Łomiankach: przebudowa jezdni ul. Armii Poznań do szerokości 6,0 mb, projekt chodnika (szerokości 1,5 mb) oraz ścieżki rowerowej (szerokości 1,5 m) po prawej stronie jezdni (od ul. Rolniczej) z zachowaniem pasa zieleni do 1,5 mb pomiędzy krawędzią jezdni i chodnika z uwzględnieniem zachowania drzew istniejących projekt odprowadzenia wód opadowych powierzchniowo, wykonanie pomiarów wysokościowych (przekroje poprzeczne co 30 m). Koncepcja powinna zawierać: plan zagospodarowania terenu w skali 1:500 - 5 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną, przygotowanie materiałów do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków przyłączenia do kompleksowej przebudowy ul. Armii Poznań. Projekt budowlano-wykonawczy wykonany w 5 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną powinien zawierać: plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,pomiaru wysokościowego ( przekroje poprzeczne co 30 m),uzgodnienie trasy i lokalizacji w ZUD, uzyskanie wszelkich uzgodnień wymaganych prawem i przepisami, przedmiar robót - 5egz + wersja elektroniczna, kosztorys inwestorski - 5 egz +wersja elektroniczna ,Specyfikacja techniczna 5 egz. + wersja elektroniczna, BIOZ, uzyskanie uzgodnień z odpowiednimi instytucjami w razie ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym w trasie przebiegu jezdni lub chodnika. Wykonanie koncepcji i projektu budowlano-wykonawczego oświetlenia ulicznego po prawej stronie jezdni (od ul. Rolniczej) z jednoczesnym oświetleniem chodnika i jezdni oraz wykonanie projektu przebudowy istniejącej sieci niskiego napięcia. Koncepcja powinna zawierać: plan zagospodarowania terenu w skali 1:500 - 5 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną, przygotowanie materiałów do wystąpienia o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków przyłączenia do sieci energoelektrycznej do zakładu energetycznego. Projekt budowlano-wykonawczy wykonany w 5 egz. w formie papierowej wraz z wersją elektroniczną powinien zawierać: plan zagospodarowania terenu w skali 1:500, uzgodnienie trasy i lokalizacji w ZUD ,uzyskanie wszelkich uzgodnień wymaganych prawem i przepisami, przedmiar robót - 5egz + wersja elektroniczna, kosztorys inwestorski - 5 egz +wersja elektroniczna, Specyfikacja techniczna 5 egz. + wersja elektroniczna, BIOZ, uzyskanie uzgodnień z odpowiednimi instytucjami w razie ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym w trasie przebiegu jezdni lub chodnika. Termin wykonania prac Etapu I: do dnia 10.12.2008 r. ETAP II - Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego uprawomocnionej decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji, o której mowa w przedmiocie zamówienia. Zakres projektów budowlano - wykonawczych powinien zawierać wytyczne i zalecenia zawarte w: Opiniach ZUD, Prawie Budowlanym, Ustawie o drogach publicznych, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2.03.1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Prawie Energetycznym. Termin wykonania prac Etapu II: do dnia 31.03.2009 r .Wykonawca w ramach otrzymanego zadania zobowiązany jest do: Przedstawienia koncepcji do akceptacji przez Inwestora, Uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i pozwoleń wymaganych prawem i przepisami, koniecznych do wykonania przedmiotu zlecenia. Przedłożenie pełnej dokumentacji projektowej zleceniodawcy do akceptacji przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę, Wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nie przewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania zadania, Uzyskanie pozwolenia na budowę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w.w. warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym uprawnień projektowych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach ul.Warszawska 115 ,05-092 Łomianki , pok nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul.Warszawska 115 , 05-092 Łomianki, pok nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.