eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przeprowadzenie kompleksowych badań mających na celu określenie jakości oraz oszacowanie poziomu zadowolenia pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej w Łodzi po uruchomieniu ŁTR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Łódź: Przeprowadzenie kompleksowych badań mających na celu określenie jakości oraz oszacowanie poziomu zadowolenia pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej w Łodzi po uruchomieniu ŁTR.
Numer ogłoszenia: 79903 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kompleksowych badań mających na celu określenie jakości oraz oszacowanie poziomu zadowolenia pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej w Łodzi po uruchomieniu ŁTR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I : Dwukrotne badanie punktualności kursowania pojazdów komunikacji miejskiej. Zadanie nr II : Ocena i preferencje pasażerów korzystających z komunikacji miejskiej w Łodzi. Zadanie III Wykonanie kompleksowych badań jakościowych na reprezentatywnej próbie gospodarstw domowych w zakresie funkcjonowania komunikacji miejskiej w Łodzi. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Tomie I punkcie 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.00.00 - Usługi badania rynku i opinii publicznej i podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka Oryginalny kod CPV: 74.13.20.00 - Usługi badania opinii publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 79.32.00.00 - Usługi badania opinii publicznej Oryginalny kod CPV: 74.42.31.00 - Usługi badania opinii klientów Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.23.10 - Usługi badania opinii klientów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę 3.000,00 zł, którą należy wnieść w formach okreslonych w art. 45 ust 6 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. Warunki ogólne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 1.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu: 1.2.1 Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającą na przeprowadzeniu badania jakości funkcjonowania komunikacji zbiorowej dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 300 tysięcy oraz udokumentuje, że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w punkcie 1.2.1. musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. 1.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne ubiegania się o zamówienie określone w pkt. 1.1.: 2.1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. 2.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy zgodnie z Formularzem Nr 3. 2.1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 2.1.4. winny być wystawione w terminach analogicznych jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt. 2.1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w pkt 2.1.2, 2.1.3 i 2.1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, ­- w pkt 2.1.1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2.2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt. 1.2.: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.2.1. Doświadczenie Wykonawcy Informacje lub dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w p. 1.2.1): 1. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zgodnie z Formularzem Nr 5. 2. Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie. 3.Opis organizacji i metody wykonania przedmiotu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem wymogów oraz terminów wykonania zamówienia zawartych w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175, 90- 447 Łódź pokój 417.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175, 90- 447 Łódź pokój 420.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia do dnia 15 grudnia 2008 roku, w tym terminy wykonania poszczególnych zadań: a) zadanie 1: Badanie I 1. Pomiary do dnia 31 maja 2008 roku. 2. Opracowanie wyników do dnia 15 czerwca 2008 roku. Badanie II 1. Pomiary do dnia 17 października 2008 roku (nie wcześniej jednak niż 7 dni po oddaniu do użytkowania torowiska w ul. Narutowicza). 2. Opracowanie wyników i analizę porównawczą obydwu badań do dnia 31 października 2008 roku. b) zadanie 2: 1. Pomiary do dnia 31 maja 2008 roku . 2. Opracowanie wyników do dnia 30 czerwca 2008 roku. c) zadanie 3: 1. Pomiary do dnia 31 października 2008 roku (nie wcześniej jednak niż 7 dni po oddaniu do użytkowania torowiska w ul. Narutowicza). 2.Opracowanie wyników do dnia 15 grudnia 2008 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.