eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów › Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jeżów i Pawłowice, adaptacja pomieszczeń komunalnych świetlicy wiejskiej w miejscowości Zielonki 17a wraz z wyposażeniem oraz urządzenie i wyposażenie boiska sportowego i placu zabaw we wsi Borszowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Sędziszów: Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jeżów i Pawłowice, adaptacja pomieszczeń komunalnych świetlicy wiejskiej w miejscowości Zielonki 17a wraz z wyposażeniem oraz urządzenie i wyposażenie boiska sportowego i placu zabaw we wsi Borszowice
Numer ogłoszenia: 79896 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów , ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127 w. 41, faks 041 3811131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jeżów i Pawłowice, adaptacja pomieszczeń komunalnych świetlicy wiejskiej w miejscowości Zielonki 17a wraz z wyposażeniem oraz urządzenie i wyposażenie boiska sportowego i placu zabaw we wsi Borszowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład całego zadania wchodzą: Zadanie A - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z przyłączem wodociągowym, kanalizacyjnym i elektrycznym oraz zbiornikiem na ścieki w miejscowości Jeżów w ramach którego wykonany zostanie: A.1. Obiekt budowlany: Budynek świetlicy wiejskiej o parametrach technicznych: pow. zabudowy 62,90 m2 , pow. użytkowa 51,19 m2 , pow. całkowita 55,19 m2 , kubatura 168m3 , ilość izb 1 szt. Wykonywany w systemie kanadyjskim parterowym, nie podpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym, o dachu dwuspadowym. Stolarka drewniana, dach kryty dachówką dachówką bitumiczną. Ogrzewany za pomocą grzejników elektrycznych. Zestawienie powierzchni pomieszczeń parteru: wiatrołap 4,00 m2 , sala świetlicowa z aneksem kuchennym 45,96 m2 , przedsionek WC 2,30 m2, WC 2,93 m2. Powierzchnia dróg, dojazdów, placów, chodników 80,00 m2. A.2. Instalacja wody i kanalizacji sanitarnej. Przyłacze wody z istniejącego wodociągu. Ciepla woda użytkowa z termy 50 l. Odpływ ścieków do zbiornika ścieków sanitarnych V= 8,9 m3. Długość przyłącza kanalizacji sanitarnej L= 6,0 m. Wyposażenie sanitarne. A.3. Instalacja elektryczna i odgromowa. A.4. Wyposażenie świetlicy: kuchnia gazowa, segment do kuchni, stoliki , krzesła składane, wieszaki stojące,kosze na śmieci. Zadanie B - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z przyłączem wodociągowym, kanalizacyjnym i elektrycznym oraz zbiornikiem na ścieki w miejscowości Pawłowice w ramach którego wykonany zostanie: B.1. Obiekt budowlany: Budynek świetlicy wiejskiej o parametrach technicznych: pow. zabudowy 62,90 m2 , pow. użytkowa 51,19 m2 , pow. całkowita 55,19 m2 , kubatura 168m3, ilość izb 1 szt. Wykonany w systemie kanadyjskim parterowym, nie podpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym, o dachu dwuspadowym. Stolarka drewniana, dach kryty dachówką bitumiczną. Ogrzewany za pomocą grzejników elektrycznych. Zestawienie powierzchni pomieszczeń parteru: wiatrołap 4,00 m2, sala świetlicowa z aneksem kuchennym 45,96 m2, przedsionek WC 2,30 m2, WC 2,93 m2. Powierzchnia dróg, dojazdów, placów, chodników 100,00 m2. B.2. Instalacja wody i kanalizacji sanitarnej. Przyłącze wody z istniejącego wodociągu. Ciepła woda użytkowa z termy elektrycznej 50 l. Odpływ ścieków do zbiornika ścieków sanitarnych V= 8,9 m3. Wyposażenie sanitarne. B.3. Instalacja elektryczna i odgromowa: B.4. Wyposażenie świetlicy: kuchnia gazowa, segment do kuchni, stoliki, krzesła składane, wieszaki stojące, kosze na śmieci. Zadanie C - Adaptacja pomieszczeń komunalnych świetlicy wiejskiej w miejscowości Zielonki 17a. Powierzchnia całkowita przed adaptacją: 58,88 m 2, po adaptacji: 59,02 m2, pow. użytkowa - 50,28 m2, kubatura 182,96m3. Zestawienie pomieszczeń po adaptacji: komunikacja 8,74 m2, łazienka 2,65 m2, pomieszczenia gospodarcze 4,28 m2. Świetlica sala 1 - 27,17 m2, świetlica sala 2 - 7,84 m2, świetlica sala 3 - 8,34 m2. C.1. Zakres robót budowlanych obejmuje: Przemurowanie ścian działowych, wykonanie posadzek z terakoty anty poślizgowej wewnątrz lokalu i na schodach zewnętrznych, wykonanie w pomieszczeniach mokrych okładzin z glazury, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej. Wymianę podokienników, wymianę armatury oraz osprzętu instalacji wewnętrznej wod-kan i elektrycznej, częściową wymianę i przecieranie tynków wewnętrznych, malowanie ścian wewnętrznych. C.2. Wyposażenie wc, kuchnia: Montaż baterii 2 szt., zlewozmywaka, umywalki, ustępu, okapu kuchennego, kuchni gazowej. C.3.Taras: Remont balustrady tarasowej i schodowej w ilości 11,93 m2, posadzki, okładziny schodów z płytek, cokoliki, montaż kraty stalowej w oknach w ilości 4 szt., halogenu z czujnikiem ruchu 1 szt. C.4. Wyposażenie świetlicy: Zakup i dostawa segmentu kuchennego. Stoliki, krzesła składane wieszaki drewniane na ścianie, kosze na śmieci, stół kuchenny, montaż karnisza drewnianego, firanki, zakup i dostawa komputera + stolik + drukarka A4 laserowa kolor druku czarnobiały wraz z doprowadzeniem Internetu drogą radiową 1 kpl. Zadanie D - Urządzenie i wyposażenie boiska sportowego i placu zabaw we wsi Borszowice w ramach którego wykonane zostanie: D.1. Wyrównanie boiska: Mechaniczne plantowanie terenu, wykonanie trawników dywanowych o pow. 1 500,00 m2. D.2. Piłkochwyt. Ogrodzenie placu zabaw, ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych obsadzonych w cokole. Całkowita długość siatki ogrodzeniowej 49 m + brama stalowa dwuskrzydłowa o szerokości 5 m i wysokości 1 m ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł (słownie : piętnaście tysięcy złotych 00/100). 3.Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 67 1240 4995 1111 0000 5551 3076 z adnotacją: Wadium w sprawie Nr RDG - LGD 7023/1/2010. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym.3) w gwarancjach bankowych. 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych. 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6.Wadium w innej formie niż pieniężna powinno zostać złożone w oryginale w kasie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie (pok. Nr 9). Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię innej formy wadium podpisaną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z treści gwarancji ( poręczenia ) musi wynikać jednoznacznie: nieodwołalne i bezwarunkowe na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 7. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie na załączonym druku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, związane z budową obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda. Do pozycji z wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.- Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: - Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej. Wymagane doświadczenie w robotach w zakresie specjalności konstrukcyjno - budowlanej to minimum 5 lat, w tym 3 lata jako kierownik budowy,- Kierownik robót budowlanych wodno - kanalizacyjnych - niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.- Kierownik robót budowlanych elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać: uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprwnień elektrycznych w zakresie E (Eksploatacji). Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 500 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 200 000 PLN. - Jeżeli Wykonawca, polega na zdolności finansowej innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy zobowiązani są przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. Szczegółowe kosztorysy ofertowe. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, które wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy , jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu w sprawie niniejszego zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej oraz zakres jego umocowania oraz odzwierciedlać stanowisko wszystkich Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp., zgodnie z warunkami, które zostały określone w pkt. 16.1. - 16.2.8. SIWZ. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia pisemnych zmian umowy z Wykonawcą robót w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: - Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe, - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów trwające powyżej 14 dni; - Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; - Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi. 3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: - Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami, - Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego, - Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na proponowaną osobę), - Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sedziszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie ul. Dworcowa 20 28-340 Sędziszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie (sekretariat, pok. nr 1) ul. Dworcowa 20 28-340 Sędziszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Działania 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju operacja w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.