eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45Zadanie I - dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego w Suwałkach. Zadanie II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Suwałkach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45: Zadanie I - dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego w Suwałkach. Zadanie II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 79878 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38608 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45: Zadanie I - dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego w Suwałkach. Zadanie II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Suwałkach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Zadania I zawarty jest w Załączniku nr 1/I do SIWZ, obejmuje rodzaj materiału oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący Zadania II zawarty jest w Załączniku nr 1/II do SIWZ i obejmuje typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i typ materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające opisane parametry. 3. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Materiały biurowe powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. Materiały eksploatacyjne powinny być wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych w oryginalnych opakowaniach producenta ze znakiem firmowym producenta i datą ważności. 4. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt jakościowo nie gorszy w stosunku do oryginału, a w przypadku materiałów eksploatacyjnych, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych ( pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku ) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Do obowiązków wykonawcy należy wykazanie w sposób niebudzący zastrzeżeń, że zaproponowany równoważny produkt posiada parametry nie gorsze niż wymagane. 5. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty oświadczenie, że oferowane materiały są fabrycznie nowe, wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowane, posiadające parametry nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, wyprodukowane zgodnie z normami oraz, że nie spowodują pogorszenia jakości pracy i są w pełni kompatybilne z urządzeniem do którego są przeznaczone w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych, jak również że zaoferowane materiały eksploatacyjne nie spowodują utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia, wg wzoru - Załącznik nr 3. 6. W przypadku zaproponowania równoważnego produktu Zamawiający zakłada możliwość żądania jego próbki. 7. Na wszystkie oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 8. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ciągu 14 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia faxem. 9. Dostawa do siedziby Zamawiającego realizowana będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 10. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 900-1400 do siedziby Zamawiającego ul. Waryńskiego 45..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 32.58.20.00 - Nośniki danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla Sądu Okręgowego w Suwałkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFIX K.Olszewska-Piotrowska, M.Tyrała Spółka Jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24328,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27801,86

  • Oferta z najniższą ceną: 27801,86 / Oferta z najwyższą ceną: 28467,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek dla Sądu Okręgowego w Suwałkach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BLACKLINE PAWEŁ PINKOWSKI, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58035,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17595,15

  • Oferta z najniższą ceną: 17595,15 / Oferta z najwyższą ceną: 81118,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.