To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-08
Ogłoszenie nr 79869 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.
Gromnik: PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ NR 21 W LEŚNICTWIE PLEŚNA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53883-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gromnik, krajowy numer identyfikacyjny
350545576, ul.
Generała Andersa
1,
33-180
Gromnik, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48146514205, faks
+48146515081, e-mail
gromnik@krakow.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ NR 21 W LEŚNICTWIE PLEŚNA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Przebudowa drogi leśnej nr 21 w leśnictwie Pleśna" 2.Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Gromnik, leśnictwo Pleśna. 3.Określenie Przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. 4.Przebudowę drogi należy wykonać zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją techniczno-projektową. 5.Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczy miejsca prowadzenia prac na czas realizacji robót. 6.Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: transport materiałów na teren budowy i z budowy należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót. 7.Szczegółowy zakres prac objętych Przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ tj. : a)Projekt techniczny-wykonawczy b)Przedmiar robót c)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót(STWiOR) 8.Zakres prac obejmuje: 1)wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projekcie, 2)wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie terenu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), 3)prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, 4)wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5)wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6)zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, 7)uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy, 8)zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, 9)odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne. Odpady drewniane i stalowe zeskładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 10)odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji - gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. 9.Warunki wykonywania zamówienia: wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zaleceniami Inspektora Nadzoru, Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. 10.Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni: 1)w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, 2)wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 3)doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 4)naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Wykonawca będzie zobowiązany zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy co najmniej 10 pracowników fizycznych wykonujących roboty ogólnobudowlane inżynieryjne w zakresie przebudowy dróg w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowe wymogi w tym zakresie zostały określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45112730-1
Dodatkowe kody CPV:
45233330-1,
45232411-6,
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT696247.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 589978,29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.